Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rannveig i korte trekk:

Å være en ung mor er en velsignelse, jeg er så glad jeg slipper å gjøre det når jeg er 30 for så å knekke lårhalsen hver gang jeg løfter babyen <3

Å være alenemor er det hardeste som finnes!

Jeg angrer ikke på noe som helst...

Ikke få barn med idioter!

Shit, ikke nok klikk, må nok ta av meg mer klær.

Sikkert kjekt for ungene å bla i arkivet når de er gamle nok til å lese og forstå innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun bloggeren som som hun svarte er bloggeren "jegerida", hun er vel kjent for å legge ut bilder av barn som ikke er hennes visstnok. Og sletter bloggen sin med gjevne mellomrom.

Det er en annen.

Anonymous poster hash: 6e214...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en annen. Anonymous poster hash: 6e214...c41

sikker? Så hun skrev det selv, men jeg trodde det var hu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker? Så hun skrev det selv, men jeg trodde det var hu

Det er ikke henne nei, drøyt å beskylde noen for noe såppas drøyt. Hva er det med dere som lager så mye rykter om ting som ikke stemmer? Stakkars bloggere. Rannveig er direkte slem.. nå har hun hengt ut narkomane på instagrammen sin!! Så skal hun på fylla også ( igjeeeen ...... ) ....

Anonymous poster hash: 10ed1...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rannveig slettet masse på Facebook nå, eller gjort profilen privat?

Anonymous poster hash: 5b398...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har rannveig slettet masse på Facebook nå, eller gjort profilen privat?

Anonymous poster hash: 5b398...46b

Vet ikke? Åssen det?

Anonymous poster hash: 10ed1...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rannveig slettet masse på Facebook nå, eller gjort profilen privat?

Anonymous poster hash: 5b398...46b

Ser sånn ut.

Anonymous poster hash: c95a5...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest siste blogg innlegget til Rannveig Heitmann der hun henger ut en jente som har skrevet på ett forum at hun har funnet katten hennes, og at Rannveig er en dårlig katteeier. Kan hun ikke bli anmeldt for å henge ut navngitte på bloggen? Dette er ikke første gangen det har skjedd heller

Anonymous poster hash: c4b3c...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg ser står det ikke etternavn. Og for alt vi vet kan vedkommende ha brukt et falskt fornavn

Anonymous poster hash: 62a06...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det, ja, hun virker en smule hysterisk. Heitmann altså.

Anonymous poster hash: c731e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk den tråden da den lå på barn i magen (anonymeforumet), og det var riktig god underholdning. Mye rart man kan si om frøken Heitmann, men en ting er sikkert og det er at den dama som fant katta hennes var en skikkelig stalker!

Noen som fikk med seg hvordan det endte da? Fik Rannis katten tilbake eller ble den levert til dyrebeskyttelsen?



Anonymous poster hash: e17a3...e55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk den tråden da den lå på barn i magen (anonymeforumet), og det var riktig god underholdning. Mye rart man kan si om frøken Heitmann, men en ting er sikkert og det er at den dama som fant katta hennes var en skikkelig stalker!

Noen som fikk med seg hvordan det endte da? Fik Rannis katten tilbake eller ble den levert til dyrebeskyttelsen?

Anonymous poster hash: e17a3...e55

Det jeg fikk med meg var at hun ikke gadd å hente den.,men kattUNGE er vel mer riktig ord.

Anonymous poster hash: c731e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er stengt/slettet. Het "hmm... Rannveig Heitmann... Ikke den beste til å ha dyr?"

Anonymous poster hash: 913d9...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rannveig har null selvinnsikt what so ever. Jeg blir nesten fascinert. Hun klager over at hun føler seg uthengt, og i det samme innlegget henger hun ut folk selv. Det verste er jo at det ikke er første gangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt at hun bruker det bildet hun bruker nederst i innlegget, der bryster og mage å what not syntes, istedenfor ett relevant bilde, som f.eks ett bilde der hun koser med katten? Meget merkelig sammensetning



Anonymous poster hash: 4f3e0...14a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk den tråden da den lå på barn i magen (anonymeforumet), og det var riktig god underholdning. Mye rart man kan si om frøken Heitmann, men en ting er sikkert og det er at den dama som fant katta hennes var en skikkelig stalker!

Noen som fikk med seg hvordan det endte da? Fik Rannis katten tilbake eller ble den levert til dyrebeskyttelsen?

Anonymous poster hash: e17a3...e55

Man kan ikke levere katter til dyrebeskyttelsen sånn uten videre. Da hadde det blitt overbooka for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 69249...5f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke levere katter til dyrebeskyttelsen sånn uten videre. Da hadde det blitt overbooka for å si det mildt. Anonymous poster hash: 69249...5f4 [/quotejpda, bare man sier man fant den et sted...

Anonymous poster hash: c731e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...