Gå til innhold

Foto Knudsen

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Har vært fornøyd kunde hos FK i mange år og sender inn alle bildene mine dit...

Har aldri hatt problemer før nå. Sendte inn filmene (fra sydenturen med min venninne!) for litt over en uke siden og de er ikke kommet enda! :cry: De pleier å komme etter ca fire dager....

Hva skal jeg gjøre? Hvem skal jeg ta kontakt med? Gruer meg til å ringe FK for å kanskje få "bekreftet" at filmene mine er borte..... snufs.... :-(

Jeg er så trist og lei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg sndte inn tre filmer forrige uke og de var tilbake på lørdag, så det skal nå fungere hos FotoKnutsen ennå.

Det er absolutt trist dersom bilder blir borte, men det er nok ikke annet å gjøre enn å ringe og etterlyse dem. Sikkert lurt å gjøre det så fort som mulig før bildene havner nederst i bunken over glemte bilder.

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sendte du inn bildene da?

Jeg sendte inn der for noen uker siden, og det tok over 1 uke før jeg hadde de tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble sendt inn søndag 6juni.....

Får vel ringe men frykter at jeg ikke får se de igjen dessverre..... håpe håpe håpe..... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!! :P (hvorfor tar jeg alltid sorgene på forskudd...)

Ringte FK og de har motatt filmene mine og alt var i orden! Grunnen til at de ikke er kommet er at de har forsinkelser pga noen feil på noen maskiner som ordner med nettbilder!

Nå ble jeg glad! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sendte 4 fire filmer til foto Knudsen i fjor, 3 med bryllupsbilder og en med London ferie bilder

Alle filmene ble borte.... :(:(:(

De må ha motatt filmene da posen var kommet hel fram til dem, men de påstår at det ikke er dem som har gjort feil

Ergelig, irriterende og surt!Bildene får jeg jo aldri tilbake. Aldri mere fotofremmkalling pr post på meg. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Jepp, det same skjedde meg med Foto Knudsen. En film kom aldri tilbake. De hadde mottatt filmen, men klarte ikke å finne den igjen. Som erstating fikk jeg en ny film. Skikkelig kjipt. Dette er gunnen til at jeg aldri bruker Foto Knudsen mer.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Jeg har også mistet en film en gang hos fot knudsen. Hvis jeg skal fremkalle noe annet en digitalbilder nå tar jeg det på timefoto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husk at det har vert pinse/konfirmasjon. Du burde ringt dem.

Som regel finner de igjen filmene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...