*Anaïs* Skrevet 17. juni 2004 #1 Del Skrevet 17. juni 2004 Har ett saueskinn vedsiden av sengen. Går det ann å vaske det i maskin?? Ullvask? Synes ikke det hjelper helt å støvsuge det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. juni 2004 #2 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har vasket saueskinn på ullvask flere ganger. Det kan bli litt stivt på skinnsiden, men det blir da i hvert fall rent :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anaïs* Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juni 2004 Ok da prøver jeg! Vasker du det på kaldt eller vanlig ullvask (dvs på vår vaskemaskin så blir det 15 eller 30 grader) Vil ikke at det skal krympe til en bitteliten skinnfell heller :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. juni 2004 #4 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg pleier å vaske det på 30 grader. Jeg garanterer ikke resultatet, men mitt saueskinn har altså tålt den behandlingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 17. juni 2004 #5 Del Skrevet 17. juni 2004 Det kommer an på om det er garvet for å tåle det. Hvis ikke, vil det bli stivt i "læret". Det krymper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2004 #6 Del Skrevet 17. juni 2004 Det finnes eget vaskemiddel for skinn, slik at det ikke skal bli stivt. Vaska det lille jeg hadde i barnevogna endel ganger, og det er like bløtt. Kommer bare ikke på hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. juni 2004 #7 Del Skrevet 20. juni 2004 Babyshop selger vaskemidler for saueskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå