AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Jeg og min kjæreste har vært sammen i 3år, og ting går bare nedover.. Han er ett par år eldre enn meg, og jeg er 18. Vi har hatt et supert forhold med masse kos, kjærlighet og sex, helt til for noen måneder siden da jeg busta han for fjerde gang. Jeg har busta han med halvnakne bilder av bekjente jenter på pc'en eller mobilen helt siden starten av forholdet vårt, og har aldri syntes det har vært greit.. Men sist gang gikk han virkelig over streken, da hadde han lagret bilder av min beste venninne. Hver gang har han lovet meg å slutte, fordi han ser hvordan det ødelegger meg og min selvtillit totalt, og hver gang har jeg trodd han. Jeg klarer ikke stole på han i det hele tatt, hvertfall ikke når han jobber turnus der han er 2 uker borte i mnd.. Jeg føler jeg har gjort alt for å redde forholdet vårt, men nå begynner jeg å få nok. Jeg merker jeg bryr meg mindre, og han begynner å bli irriterende masete og kontrollerende. Maser om hva jeg gjør og hvor jeg er til enhver tid, og det blir rett og slett slitsomt.. Lysten på sex med han er også helt borte, og jeg vet ikke om det bare er midlertidig eller for godt, alt føles som et stort press. Jeg er så utrolig glad i denne gutten, han er tross alt min første ordentlige kjærlighet, og har gitt meg så utrolig mye, men jeg vet rett og slett ikke hvor lenge jeg kan ha det på denne måten, eller hva som er det rette å gjøre.. Vi er så unge enda, og han har vært en stor del av ungdomstiden min. Jeg har rett og slett ikke peiling på om det er på tide å si adjø for godt, eller om jeg skal lete etter midler til å kjempe videre for forholdet.. Beklager for langt innlegg, men jeg håper dere damer (og menn forsåvidt) har noen gode råd og tips å komme med Anonymous poster hash: e080e...9d5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Så, han har bilder av jenter. First world problems.<br /><br />Hvorfor gir besteveninnen din han bilder av seg selv halvnaken? Høres veldig fjortis ut.Anonymous poster hash: 95f0c...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Om du har fått nok så gå og ikke se deg tilbake. Vi kan ikke svare for deg når det er på tide å gå, det må du gjøre når du føler det og når du har prøvd alt du kan. Har du ikke mer å gi, så er det vel heller bedre å la det være Anonymous poster hash: 42abd...42b
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Det er da ikke mye respekt å spore hos denne unge mannen. Respekt er en av grunnpilarene i et forhold.
Gjest Peaches Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Gå fra idioten. For en ekkel fyr. Kontrollerende, masete og runker til bilder av din beste venninne.. Han eier jo ikke respekt for deg i det hele tatt, og lyver gang på gang! Ingen tvil om at han der må du bli kvitt Endret 31. mai 2014 av Peaches
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Så, han har bilder av jenter. First world problems.<br /><br />Hvorfor gir besteveninnen din han bilder av seg selv halvnaken? Høres veldig fjortis ut.Anonymous poster hash: 95f0c...9cb Bildene "låner" han fra facebook, såklart sender ikke venninnene mine bilder av seg selv til han, dette er jo ikke noe de vet om. Og problemet er ikke det at han har bilder av andre jenter i utgangspunktet. Vi har et slikt forhold der det er en uskreven regel at vi ikke gjør slikt. Dessuten hadde ikke han akkurat tatt det pent om han var i min situasjon. Hadde han syns det va greit at jeg gjorde slike ting, hadde saken vært en helt annen. Anonymous poster hash: e080e...9d5
Gjest fotballflue Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Ja, det er på tide å gå. Mest sannsynlig blir det ikke bedre, dessverre.
Majott Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Du er 18 år, du er veldig ung. Voksenlivet er faktisk størsteparten av livet, så ikke la ungdomstiden få for stor innflytelse på voksenlivet ditt. Den første kjærligheten er god og den betyr mye, men den er den første av flere kjærlighetserfaringer, og ikke alltid den beste av dem. Det er sjelden den er evigvarende. Ikke bind deg til en som får deg til å føle det som du gjør nå. Selv om han er din første kjærlighet, bør du ikke legge noen stor vekt på det. Det kommer bedre menn og bedre erfaringer. En som er verd å satse på, er en som bygger deg opp. Ikke en som bryter ned selvtilliten din og som gjør at du føler deg presset. Jeg skjønner at du er glad i han, men du trenger ikke å være kjæresten hans for å være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå