AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har kjøpt nye joggesko og har nå brukt dem to ganger (ute), skoene er veldig dårlige og ikke tilpasset min for. Har fått skrubbsår, vannblemmer og har vondt i leggene etter å ha løpt med dem to ganger. Da lurer jeg på om jeg kan gå tilbake til butikken og få nye sko? Kjøpte skoene for 1300,- og syns det er utrolig synd at jeg ikke kan bruke dem. Anonymous poster hash: 9efff...c3d
Pearl2.0 Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Ja, de fleste butikker har vel fornøydgaranti nå? Men vet at noen krever at du har tatt vare på esken for å få bytte :/ Hvor kjøpte du dem? Skader uansett ikke å prøve
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Ja, de fleste butikker har vel fornøydgaranti nå? Men vet at noen krever at du har tatt vare på esken for å få bytte :/ Hvor kjøpte du dem? Skader uansett ikke å prøve Saken her er vel at jeg kjøpte sko for en uke siden, fikk dem levert tilbake og fikk nye sko, men disse var ille. Ser at de har fornøydgaranti, så da kan jeg vel bytte disse også? Bare så kjipt å dra innom igjen, men disse skoene er bare helt forferdelige. Har tatt vare på esken, ja :-) Anonymous poster hash: 9efff...c3d
Pearl2.0 Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Saken her er vel at jeg kjøpte sko for en uke siden, fikk dem levert tilbake og fikk nye sko, men disse var ille. Ser at de har fornøydgaranti, så da kan jeg vel bytte disse også? Bare så kjipt å dra innom igjen, men disse skoene er bare helt forferdelige. Har tatt vare på esken, ja :-) Anonymous poster hash: 9efff...c3d Joa, er bare å bytte igjen Alle burde forstå at man ikke bruker en formue på sko man ikke kan bruke
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Joa, er bare å bytte igjen Alle burde forstå at man ikke bruker en formue på sko man ikke kan bruke Tusen takk for hjelp :-) Da stikker jeg innom der på mandag. Skoene er jo ubrukelige! Anonymous poster hash: 9efff...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå