Gå til innhold

Er dette fasiten? Kvinner og menn trenger;

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner trenger: Menn trenger:
1. Omsorg 1. Tillit
2. Forståelse 2. Godkjennelse
3. Respekt 3. Påskjønnelse
4. Hengivenhet 4. Beundring
5. Verdsettelse 5. Anerkjennelse
6. Trygghet 6. Oppmuntring

“Men feel cherished when they are needed.
Women feel cherished when they are loved

Er dette fasiten? Sitat fra en bok.

Anonymous poster hash: c192d...bda
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Sikkert for noen, ikke for alle.

• Liker 1
Skrevet

Det høres veldig rett ut fra min side vertfall :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig :) Det du listet opp hos menn er det jeg føler jeg trenger, og jeg er kvinne.

Anonymous poster hash: 21aff...69e
Skrevet

Selvsagt finnes det ingen fasit som gjelder for alle verdens mennesker, det sier seg jo selv.

Gjest Malanthor
Skrevet

Neh, har selv like mye behov for ting på "kvinnesiden" som på "mannsiden".

Gjest Cartman
Skrevet

Tror det er veldig individuelt. Personlig trenger jeg ingen av de punktene du listet opp. Menn som trenger godkjennelse og beundring er lodotter med dårlig selvbilde.

Skrevet

Folk er forskjellige, så det finnes ingen fasit.

Når det gjelder at menn trenger å føle at dama trenger dem, så har jeg rimelig ofte sett at enkelte menn finner seg i usannsynlig mye rart fra uselvstendige dramatiske damer som nesten ikke kan gjøre noe på egenhånd, men blir late i forhold med en selvstendig dame som takler det meste selv.

Har kommet med eksempel på det før i en annen tråd

Jeg har lenge hatt en teori om at mange menn liker dramadamer fordi de føler at de trenger dem.

Har eksempler i bekjentskapskretsen der menn har forlatt pene, selvhjulpne damer som ikke lager drama om de drar på tur med gutta og som håndterer motorsag/ dekkskift eller lignende med glans, til fordel for sjalu, hjelpesløse individer som ikke engang er særlig mye å se til i forhold til eksen fordi de trenger dem ( er ihvertfall det de sier) En av dem hadde til og med vendt tilbake til eksen og deres tre barn før han etter masse drama fra den andres side, valgte å forlate barna og partner igjen med begrunnelse at hun andre ble så deprimert uten ham og at hun trengte ham til å hjelpe seg.

Man kan bli matt av mindre..

Skrevet

Tror det er veldig individuelt. Personlig trenger jeg ingen av de punktene du listet opp. Menn som trenger godkjennelse og beundring er lodotter med dårlig selvbilde.

Du trenger hvertfall tillit hvis du skal ha noe med en kvinne å gjøre. Det fungerer rett og slett ikke uten.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger hvertfall tillit hvis du skal ha noe med en kvinne å gjøre. Det fungerer rett og slett ikke uten.

... sa han og gikk avgårde med den oppblåsbare dama og en rull dopapir under armene.

Anonymous poster hash: 52fdb...0a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

... sa han og gikk avgårde med den oppblåsbare dama og en rull dopapir under armene.

Anonymous poster hash: 52fdb...0a1

:icon_lol::icon_lol:

Anonymous poster hash: 21aff...69e

AnonymBruker
Skrevet

I det store og hele, ja.

Bortsett fra i feministverdenen der alt er motsatt. Men det er ikke der langvarige forhold befinner seg, så det kan man stort se bort ifra.

Anonymous poster hash: 79ec4...01e
AnonymBruker
Skrevet

I det store og hele, ja. Bortsett fra i feministverdenen der alt er motsatt. Men det er ikke der langvarige forhold befinner seg, så det kan man stort se bort ifra. Anonymous poster hash: 79ec4...01e

Tror de fleste jeg kjenner som sier at de er feminister har vært gift eller samboende i 20-45 år med samme mann, så det er nok det du bør satse på.

Anonymous poster hash: dd41b...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...