Chizue Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Husk jenter, ta dette med en klype salt og ett lite dryss selvironi, så ser vi kanskje det komiske i det hele -Vi sier ikke alltid hva vi tenker. *Vi har en million ting som surrer rundt i hodet vårs, så kommer det fra Sambo "kjære hva tenker du på?" Vi kan enten si hva vi tenker på, men da får vi slengt tilbake at vi sutrer og maser...Eller vi kan velge å ikke fortelle det..Men da tror Sambo det er noe galt med oss..*-Om vi drar ut på byen og vi ser ei venninne har på samme kjole/topp/sko, så vet vi at helvete blir å bryte løs.*Det er en uskreven regel at du aldri skal ha på deg like klær som vennene dine og gjør du det...Er du en copycat..Bare fordi JEG tar meg veldig bra ut i disse klærne, betyr ikke at du gjør det!* -Vi blir veldig nervøse om kjæresten ikke tekster oss 24/7*"come on...Jeg har sendt deg 4-5 meldinger, hvorfor svarer du ikke tilbake!?" Ser han noen andre? Skal han dumpe meg?*-Vi gjør ALT for å se yngre ut.*"Du...Om jeg bruker denne skokremen,tror du huden min vil få tilbake glansen sin igjen?"Vi bruker gjerne flere titusener av kroner i året, bare for å se 10 år yngre ut, ny krem på markedet? LØP OG KJØP* *tenke pause til jeg kommer på flere... * Men hvorfor ikke hjelpe meg? Så skal vi klare å fylle denne opp med merkelige ting vi kvinner gjør 1
Stueloff Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Vi sutrer over at han vi liker er for utilgjengelig, og når han begynner å vise interesse, så mister vi den. 2
Chizue Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2014 Ingen av disse passet meg. Jeg får lage en Kpop tråd senere da -Men den blir kanskje ikke så populær på KG da vi kanskje bare er en liten håndfull o.O 1
Deer Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Jeg får lage en Kpop tråd senere da -Men den blir kanskje ikke så populær på KG da vi kanskje bare er en liten håndfull o.O Vi er halvparten av en håndfull haha. Har ikke sett noen andre enn deg faktisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå