AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva er forskjell på frisør og hjemmebleking? Anonymous poster hash: d6cc8...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Del Skrevet 1. juni 2014 Har hørt hår blir gult om du bleker hjemme.. Er dette sant? Anonymous poster hash: d6cc8...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Del Skrevet 1. juni 2014 Det spørs hva utganspunktet ditt er:) Har du blondt hår fra før skal det gå bra om du gjør det ordentlig, har du mørkere bør du alltid gå til frisør. Har gjort det endel hjemme og det ender alltid gult eller orange;) Anonymous poster hash: 6b03d...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 1. juni 2014 #4 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Slenger meg på AB over her. Frisører kan yrket sitt (som oftest) og vet hva håret ditt tåler og om du burde bleke eller avfarge osv. Har du mørkt hår bør du ikke gjøre det hjemme. Det blir garantert oransje, og i værste fall knekker håret ditt hvis du ikke gjør det riktig. Jeg har gått frem og tilbake fra blondt til mørkebrunt siden jeg var 14, og bleket det mest hjemme i starten. Blitt oransj hver gang, og det ender alltid med at jeg må gå til en frisør som må fikse på det. Bedre å bruke litt penger på frisør enn at håret ditt blir ødelagt. Endret 1. juni 2014 av embla1807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Del Skrevet 1. juni 2014 Slenger meg på AB over her. Frisører kan yrket sitt (som oftest) og vet hva håret ditt tåler og om du burde bleke eller avfarge osv. Har du mørkt hår bør du ikke gjøre det hjemme. Det blir garantert oransje, og i værste fall knekker håret ditt hvis du ikke gjør det riktig. Jeg har gått frem og tilbake fra blondt til mørkebrunt siden jeg var 14, og bleket det mest hjemme i starten. Blitt oransj hver gang, og det ender alltid med at jeg må gå til en frisør som må fikse på det. Bedre å bruke litt penger på frisør enn at håret ditt blir ødelagt. Jeg har naturlig blondt hår og vil bare stripe det litt lysere. Anonymous poster hash: d6cc8...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg har naturlig blondt hår og vil bare stripe det litt lysere. Anonymous poster hash: d6cc8...ed6 Gå til frisør. Anonymous poster hash: a31a2...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Del Skrevet 1. juni 2014 Gå til frisør. Anonymous poster hash: a31a2...ffd Jeg kommer nok ikke til å gå til frisør, vil bare vite forskjellen. Anonymous poster hash: d6cc8...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå