AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Har fått et kjempeproblem med å stole på menn. Hva skal jeg gjøre? Er sammen med en jeg trives godt med når vi er sammen, men når han er ute alene får jeg det dårlig. Det samme når jeg ser hvor mange fantastisk vakre kvinner det finnes rundt oss. Jeg tenker han heller burde være sammen med noen av dem, og føler meg bare dum som vil ha han for meg selv og vil han skal ville ha bare meg, jeg som er så ekkel å se på, og slett ikke kan måle meg med de fleste andre damer. Er 35, og blir flau over at jeg ikke bare kan slappe av og stole på han. Trives dårlig med å være en sjalu, usikker dame... Har vært singel i 6 år, og følte meg mye tryggere når jeg kunne være den kule ukompliserte dama som ikke trengte noe fra noen. Følelsene jeg får nå er så overveldende, og jeg får lyst til å rive meg løs, løpe bort og spy, og fortelle han at jeg ikke får til å være i forhold. Hvis han ikke kjemper for meg er jeg vel ikke særlig ønsket uansett, tenker jeg, og da føler jeg meg ihvertfall bare dum som i det hele tatt prøver og håper. Jeg har hatt et aktivt sosialt liv i flere år med veldig mange fester, men nå har jeg bare lyst til å bosette meg langt unna alt som har med alkohol å gjøre. Så når han går ut på byen med kompiser kjenner jeg at jeg blir kvalm. Fest-verdenen er så kynisk og kald, morsomt kan det være, men på en måte som ikke føles riktig for min del, og det å kombinere det med forhold føles veldig farlig. Veien blir så kort til å gjøre noe jævlig hvis man har alkohol innabords. Plutselig har han møtt en gammel flamme, eller en han opplever skikkelig spenning med. Jeg vet ikke hva som er verst av at han er utro, eller at han har lyst - men likevel er med meg, av plikt... Hjelp, noen? :frown: Anonymous poster hash: e0dac...b81
Vadolocos Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Og nei, ingen varm klem å få fra meg. En flaske kaldt vann i ansiktet heller, slik at du våkner Endret 31. mai 2014 av Vadolocos 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Har fått et kjempeproblem med å stole på menn. Hva skal jeg gjøre? Er sammen med en jeg trives godt med når vi er sammen, men når han er ute alene får jeg det dårlig. Det samme når jeg ser hvor mange fantastisk vakre kvinner det finnes rundt oss. Jeg tenker han heller burde være sammen med noen av dem, og føler meg bare dum som vil ha han for meg selv og vil han skal ville ha bare meg, jeg som er så ekkel å se på, og slett ikke kan måle meg med de fleste andre damer. Er 35, og blir flau over at jeg ikke bare kan slappe av og stole på han. Trives dårlig med å være en sjalu, usikker dame... Har vært singel i 6 år, og følte meg mye tryggere når jeg kunne være den kule ukompliserte dama som ikke trengte noe fra noen. Følelsene jeg får nå er så overveldende, og jeg får lyst til å rive meg løs, løpe bort og spy, og fortelle han at jeg ikke får til å være i forhold. Hvis han ikke kjemper for meg er jeg vel ikke særlig ønsket uansett, tenker jeg, og da føler jeg meg ihvertfall bare dum som i det hele tatt prøver og håper. Jeg har hatt et aktivt sosialt liv i flere år med veldig mange fester, men nå har jeg bare lyst til å bosette meg langt unna alt som har med alkohol å gjøre. Så når han går ut på byen med kompiser kjenner jeg at jeg blir kvalm. Fest-verdenen er så kynisk og kald, morsomt kan det være, men på en måte som ikke føles riktig for min del, og det å kombinere det med forhold føles veldig farlig. Veien blir så kort til å gjøre noe jævlig hvis man har alkohol innabords. Plutselig har han møtt en gammel flamme, eller en han opplever skikkelig spenning med. Jeg vet ikke hva som er verst av at han er utro, eller at han har lyst - men likevel er med meg, av plikt... Hjelp, noen? :frown: Anonymous poster hash: e0dac...b81 Det jeg har hevet ut kjenner jeg meg GODT igjen i. Tror det du føler er normalt når man ikke har tillitt til sin partner, og det er en helt forjævlig følelse. Vet ikke hva slags råd jeg kan gi, vil bare si at du ikke er alene, og jeg trives virkelig ikke med det heller! Det blir nok bedre bare du får mer tillitt til ham! Anonymous poster hash: 67c19...f11
Tabris Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Du bør oppsøke profesjonell hjelp, for det høres ut som om du lider av kraftige mindreverdighetskomplekser og mangel på selvtillit som er altfor mye for en partner og bære.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Kommunikasjon. Hvordan skal dette kommuniseres? Anonymous poster hash: e0dac...b81
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Og nei, ingen varm klem å få fra meg. En flaske kaldt vann i ansiktet heller, slik at du våkner Du må være litt tydeligere hvis du vil bidra med noe konstruktivt. Anonymous poster hash: e0dac...b81
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Det jeg har hevet ut kjenner jeg meg GODT igjen i. Tror det du føler er normalt når man ikke har tillitt til sin partner, og det er en helt forjævlig følelse. Vet ikke hva slags råd jeg kan gi, vil bare si at du ikke er alene, og jeg trives virkelig ikke med det heller! Det blir nok bedre bare du får mer tillitt til ham! Anonymous poster hash: 67c19...f11 Takk, godt å høre at jeg ikke er alene. Godt å lufte det litt ut også. Vanskelig å snakke med venner om det, fordi slike følelser er så forbudte virker det som. Man skal jo helst være så trygg på seg selv og leve lykkelig. Anonymous poster hash: e0dac...b81
dillyduzit Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 Hvordan skal dette kommuniseres? Anonymous poster hash: e0dac...b81 At begge åpner munnen og snakker med hverandre.
Gjest Evel Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Men har han gjort noe som får deg til å føle det slik, eller er det tidligere dårlige erfaringer som gjør dette?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Du bør oppsøke profesjonell hjelp, for det høres ut som om du lider av kraftige mindreverdighetskomplekser og mangel på selvtillit som er altfor mye for en partner og bære. Føler ikke du har forstått hva som er problemet. Det er faktisk sånn at de fleste er penere enn meg, og det har ingenting med mangel på selvtillit å gjøre. Anonymous poster hash: e0dac...b81
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Men har han gjort noe som får deg til å føle det slik, eller er det tidligere dårlige erfaringer som gjør dette? Dårlige erfaringer. Mange... Anonymous poster hash: e0dac...b81
Tabris Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Føler ikke du har forstått hva som er problemet. Det er faktisk sånn at de fleste er penere enn meg, og det har ingenting med mangel på selvtillit å gjøre. Anonymous poster hash: e0dac...b81 Vel, de fleste mennesker vil jo - naturlig nok - ha et gjennomsnittelig utseende. Noe som betyr at mange av oss (inkludert meg selv) vil ha mange som er penere en oss. Det er ren statistikk. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 At begge åpner munnen og snakker med hverandre. Om hva? Alt dette? Det er vel strengt tatt ikke noe han skal belastes med? Kommer det i det hele tatt noe godt ut av det, tenker jeg Anonymous poster hash: e0dac...b81
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 Vel, de fleste mennesker vil jo - naturlig nok - ha et gjennomsnittelig utseende. Noe som betyr at mange av oss (inkludert meg selv) vil ha mange som er penere en oss. Det er ren statistikk. Ikke enig i dette resonnementet, men du skal gjerne skrive mer hvis du skjønner hva som er problemet. Anonymous poster hash: e0dac...b81
Tabris Skrevet 31. mai 2014 #17 Skrevet 31. mai 2014 Ikke enig i dette resonnementet, men du skal gjerne skrive mer hvis du skjønner hva som er problemet. Anonymous poster hash: e0dac...b81 Hvorfor er du ikke enig i resonnementet?
Gjest Evel Skrevet 31. mai 2014 #18 Skrevet 31. mai 2014 Dårlige erfaringer. Mange... Anonymous poster hash: e0dac...b81 Har du snakket med han om dette? Og hva sier han til det? På den ene siden er det sunt at du er sjalu. Det kan jo du og han snu rundt til noe positivt for dere begge, uten å involvere andre. Mer sånn, "Åh, du vil ha meg helt for deg selv" og så flørter han med deg for å ufarliggjøre det. Kanskje han er sjalu på andre menn for alt du vet?
dillyduzit Skrevet 31. mai 2014 #19 Skrevet 31. mai 2014 Om hva? Alt dette? Det er vel strengt tatt ikke noe han skal belastes med? Kommer det i det hele tatt noe godt ut av det, tenker jeg Anonymous poster hash: e0dac...b81 U for real? Selvfølgelig kommer det noe godt ut av å prate om dette. Det kan jo eventuelt hjelpe hele forholdet.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #20 Skrevet 1. juni 2014 Har du snakket med han om dette? Og hva sier han til det? På den ene siden er det sunt at du er sjalu. Det kan jo du og han snu rundt til noe positivt for dere begge, uten å involvere andre. Mer sånn, "Åh, du vil ha meg helt for deg selv" og så flørter han med deg for å ufarliggjøre det. Kanskje han er sjalu på andre menn for alt du vet? Han sier det de alle sier. At han er til å stole på og at han ikke er interessert i noen andre. Han finnes ikke sjalu selv... Han har aldri blitt bedratt, så han tar det som den største selvfølgelighet at jeg er til å stole på. Anonymous poster hash: e0dac...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå