Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Forrige lørdag natt våknet jeg halv 5 om morgenen av at en eller annen nabo hadde på musikk (en sang på repeat) ganske høyt. Dette holdt på til ca 10.30 søndag morgen.... Nå mistenker jeg at det samme kommer til å skje, det er en som igjen har en sang på repeat ganske høyt (hatt det den siste halvtimen), og jeg redd dette vil holde på hele natten igjen! Jeg er utslitt og trenger søvnen min, men det går ikke an å sove med denne musikken...

Problemet er at jeg bor i en ganske stor terrasseblokk, med et par naboblokker - så det er umulig for meg å vite akkurat hvor musikken kommer fra! Hva kan jeg gjøre med dette, er det vits å ringe politiet for at de skal bruke ressurser på å liksom komme og finne ut hvor musikken kommer fra? Eller må jeg bare leve med det? Det er ikke aktuelt å gå rundt for å finne ut av det selv...vet aldri hva den som åpner opp døren vil finne på (mtp all vold med kniver og sånn i det siste..)

Uff, håper noen har noen tips/råd. Hvis dette holder på i hele natt tror jeg det klikker for meg..

Anonymous poster hash: 5895a...e11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken låt er det som spilles?

• Liker 1
Skrevet

Ring politiet. Du er sikkert ikke den eneste som blir plaget, og ordensforstyrrelse skal de ta på alvor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Der traff du meg midt i blinken!

Anonymous poster hash: fd82f...ce0
Skrevet

Sett på ditt anlegg og overdøv musikken hans/hennes :fnise:
Spilles det Death Metal, så spiller du: "Rosa sanger" eller andre irriterende "jente sanger"

:fnise:

NEI ikke gjør det, bad IDEA :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken låt er det som spilles?

Aner ikke, er noe med mye bass hvertfall... Hører noe melodi og masse DUNK DUNK

AnonymBruker
Skrevet

Gi beskjed!

Anonymous poster hash: 06964...8ac
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet. Du er sikkert ikke den eneste som blir plaget, og ordensforstyrrelse skal de ta på alvor.

Vil de gjøre noe med det når jeg ikke klarer forklare akkurat hvor musikken kommer fra?

Og hvilket nr skal jeg ringe, er jo ikke akkurat et nødstilsfelle - skal jeg da ringe 02800? (har aldri ringt politiet før, derfor jeg spør :fnise: )

AnonymBruker
Skrevet

Gir du beskjed på en hyggelig måte vil han forhåpentligvis få empti

AnonymBruker
Skrevet

Gir du beskjed på en hyggelig måte vil han forhåpentligvis få empti

Det kan godt hende, men jeg aner som sagt ikke hvilken leilighet musikken kommer fra

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Syns godt du kan gjere ein innsats med å finne ut kven som spelar denne musikken før du ringer politiet.

Gjest Cartman
Skrevet

Naboen din er et rasshøl. Du er ikke snill med rasshøl.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, er noe med mye bass hvertfall... Hører noe melodi og masse DUNK DUNK

haha, det er sikkert electro house music.. Jeg pleier å spillse electro house musikk! Du bor tilfeldigvis ikke rundt Vika/majorstuen vel?

Skrevet

du kan henge opp en lapp i inngangspartiet om at vedkomne som spiller musikk må rekspektere husregler ellers så kontaktes politet.

Politiet kontaktes på 02800.

Skrevet

Hadde sånne naboer før! Er VELDIG plagsomt. De pleide å dra med seg masse folk hjem på nach hver eneste helg den ene sommeren, og de spilte som regel musikk fra 3-4 om morningen til 11-12 på søndagen. Jeg klikket flere ganger. Ringte politiet, men visste jo at de ikke kom til å ha ressurser til det uansett. De bodde i blokken rett ovenfor soverommet mitt. Hver gang jeg skrek til dem ut av vinduet var de jo så rusa at de nesten ikke klarte å svare.

• Liker 1
Skrevet

Jeg undrer meg over at ingen allerede har ringt politiet og klaget. Når folk faktisk spiller så høyt og over så lang tid syns jeg virkelig at du burde gjøre det. Tvilsomt at de som spiller ikke er klar over at støynivået er langt over hva som er greit.

AnonymBruker
Skrevet

haha, det er sikkert electro house music.. Jeg pleier å spillse electro house musikk! Du bor tilfeldigvis ikke rundt Vika/majorstuen vel?

Hadde det bare vært så enkelt! Nei, bor på andre siden av byen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg undrer meg over at ingen allerede har ringt politiet og klaget. Når folk faktisk spiller så høyt og over så lang tid syns jeg virkelig at du burde gjøre det. Tvilsomt at de som spiller ikke er klar over at støynivået er langt over hva som er greit.

Det syns jeg er fryktelig rart også. Det kan hende folk har ringt politet, men at de ikke gidder gjøre noe med det.. Eller kanskje jeg bare hører ekstremt godt :P Altså, jeg tåler lyd, det er ikke det..men er fryktelig slitsomt høre på dunkete musikk hele natten...

AnonymBruker
Skrevet

Syns godt du kan gjere ein innsats med å finne ut kven som spelar denne musikken før du ringer politiet.

Kom gjerne med forslag på hvordan jeg kan gjøre en innsats, når jeg som sagt bor i en stor terrasseblokk med veldig mange leiligheter, pluss et par naboblokker...

AnonymBruker
Skrevet

Du får gå en runde i gangen, evt ute på gårdsplassen. Hjelper det ikke å gi beskjed, ringer du politiet.

Anonymous poster hash: fc168...28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...