AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Typen sa til meg for litt siden at han syns vi burde kommentere utseende til de vi syns ser bra ut. Altså, at dersom han ser en jente han syns er digg, skal han si det til meg. Og omvendt. I samme slengen sa han at han føler vi burde være mer fri, og gjøre hva vi vil (unntatt utroskap såklart). Vet ikke helt hva han prøver å si egentlig. Jeg sa at jeg føler det kan bli litt merkelig å drive å kommentere menn jeg syns er kjekke, altså at jeg ser ikke helt poenget. Han har og nevnt at det er veldig mange fine sykepleiere på jobben hans.. Jeg er hans første sexpartner og kjæreste og har vært sammen i 2 år, vet ikke om det har noe å si, men... Jeg ble rett og slett litt såret over alt det her. Har aldri vært slik i mine tidligere forhold. I tillegg har han alltid vært litt sjalu, og vist det, noe som ikke har plaget meg særlig. I det siste har han endret seg totalt! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, vil vel egentlig høre hva dere syns. Er det bare bra at han sier dette? Kan jo være det vil føre til et sunnere og mer åpent forhold. Har dere det slik? Sitter med en kvalmende følelse etter det her.. Kanskje det bare er jeg som overreagerer Anonymous poster hash: abb22...286
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Typen sa til meg for litt siden at han syns vi burde kommentere utseende til de vi syns ser bra ut. Altså, at dersom han ser en jente han syns er digg, skal han si det til meg. Og omvendt. I samme slengen sa han at han føler vi burde være mer fri, og gjøre hva vi vil (unntatt utroskap såklart). Vet ikke helt hva han prøver å si egentlig. Jeg sa at jeg føler det kan bli litt merkelig å drive å kommentere menn jeg syns er kjekke, altså at jeg ser ikke helt poenget. Han har og nevnt at det er veldig mange fine sykepleiere på jobben hans.. Jeg er hans første sexpartner og kjæreste og har vært sammen i 2 år, vet ikke om det har noe å si, men... Jeg ble rett og slett litt såret over alt det her. Har aldri vært slik i mine tidligere forhold. I tillegg har han alltid vært litt sjalu, og vist det, noe som ikke har plaget meg særlig. I det siste har han endret seg totalt! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, vil vel egentlig høre hva dere syns. Er det bare bra at han sier dette? Kan jo være det vil føre til et sunnere og mer åpent forhold. Har dere det slik? Sitter med en kvalmende følelse etter det her.. Kanskje det bare er jeg som overreagerer Anonymous poster hash: abb22...286 Hm, syns han at "vi burde...." fordi han selv ønsker dette, og hvis du også gjør det, er det liksom mer greit at han gjør det? Jeg hadde ikke satt pris på en slik uttalelse fra en kjæreste. Anonymous poster hash: 6f9bf...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Hva er vits med det egentlig? Jeg vet at kjæresten min ser andre damer han synes er pene, men ikke faen om jeg vil høre om det. Synes du skal si det til han. At du rett og slett ikke vil det. Om han bli sur, ja okei hans problem. Anonymous poster hash: e4bda...ba9 1
Tarsan97 Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Skjønner du reagerer. det er nemlig småsykt og ikke no helsebringende for ett normalt forhold. Skjønner heller ikke hvorfor han vil det slik
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Høres bare rart ut! Jeg er en sånn jente som kan kommentere de jeg syns er pene/kjekke (er biseksuell) - men slik har jeg alltid vært Det blir ikke alltid tatt i mot med åpne armer hos alle personer, men de fleste som kjenner meg vet at jeg bare er sånn og ikke mener noe vondt med det. Men om det er unaturlig for deg - eller ham - å gjøre det, ser jeg ikke helt poenget? Annet enn at han kanskje prøver å få mer kontroll på deg og hva du synes (siden du nevner sjalusi fra hans side). Kanskje han er usikker? Da vil dette bare føre med seg masse mer problemer. Jeg sier bare - er det unaturlig, ikke gjør det. Anonymous poster hash: 7c169...fe7
Gjest Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 I første omgang ville jeg anbefalt deg å spørre han ut litt nærmere. Fortell han at det kom litt overraskende på i forhold til hvordan ting har vært før og at det gjør deg litt usikker. Det kan rett og slett være en innskytelse han ikke har tenkt helt gjennom, eller at han ikke har kommunisert godt nok hva motivene er.
Red-Ruby Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Har han ikke venner? dette for meg er upassende samtale å ha med damen,med mindre hun er med på det og forholdet deres har den kjemien fra før. hvis ikke er han ekstremt umoden og respektløs, høres ut som om han kjeder seg rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Typen sa til meg for litt siden at han syns vi burde kommentere utseende til de vi syns ser bra ut. Altså, at dersom han ser en jente han syns er digg, skal han si det til meg. Og omvendt. I samme slengen sa han at han føler vi burde være mer fri, og gjøre hva vi vil (unntatt utroskap såklart). Vet ikke helt hva han prøver å si egentlig. Jeg sa at jeg føler det kan bli litt merkelig å drive å kommentere menn jeg syns er kjekke, altså at jeg ser ikke helt poenget. Han har og nevnt at det er veldig mange fine sykepleiere på jobben hans.. Jeg er hans første sexpartner og kjæreste og har vært sammen i 2 år, vet ikke om det har noe å si, men... Jeg ble rett og slett litt såret over alt det her. Har aldri vært slik i mine tidligere forhold. I tillegg har han alltid vært litt sjalu, og vist det, noe som ikke har plaget meg særlig. I det siste har han endret seg totalt! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, vil vel egentlig høre hva dere syns. Er det bare bra at han sier dette? Kan jo være det vil føre til et sunnere og mer åpent forhold. Har dere det slik? Sitter med en kvalmende følelse etter det her.. Kanskje det bare er jeg som overreagerer Anonymous poster hash: abb22...286 Har han sagt direkte at utroskap ikke er med i biten "gjøre hva dere vil"? Hvordan har han endret seg ellers? Anonymous poster hash: 6f9bf...a5a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Typen sa til meg for litt siden at han syns vi burde kommentere utseende til de vi syns ser bra ut. Altså, at dersom han ser en jente han syns er digg, skal han si det til meg. Og omvendt. I samme slengen sa han at han føler vi burde være mer fri, og gjøre hva vi vil (unntatt utroskap såklart). Vet ikke helt hva han prøver å si egentlig. Jeg sa at jeg føler det kan bli litt merkelig å drive å kommentere menn jeg syns er kjekke, altså at jeg ser ikke helt poenget. Han har og nevnt at det er veldig mange fine sykepleiere på jobben hans.. Jeg er hans første sexpartner og kjæreste og har vært sammen i 2 år, vet ikke om det har noe å si, men... Jeg ble rett og slett litt såret over alt det her. Har aldri vært slik i mine tidligere forhold. I tillegg har han alltid vært litt sjalu, og vist det, noe som ikke har plaget meg særlig. I det siste har han endret seg totalt! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, vil vel egentlig høre hva dere syns. Er det bare bra at han sier dette? Kan jo være det vil føre til et sunnere og mer åpent forhold. Har dere det slik? Sitter med en kvalmende følelse etter det her.. Kanskje det bare er jeg som overreagerer Anonymous poster hash: abb22...286 Hvor gamle er dere? Du er hans første. Det kan hende at han er for ung til å binde seg, og ønsker ungkarsbiten av livet. Anonymous poster hash: 6f9bf...a5a
Anglofil Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 Dette virker merkelig, forstår godt du ikke liker det. Nei, jeg ville begynt å lure på hva han egentlig vil, jeg forstår ihvertfall ikke poenget. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Har han ikke venner? dette for meg er upassende samtale å ha med damen,med mindre hun er med på det og forholdet deres har den kjemien fra før. hvis ikke er han ekstremt umoden og respektløs, høres ut som om han kjeder seg rett og slett. Jo, jeg føler faktisk det er en kompis som har påvirket ham. Han ser veldig opp til den vennen, og jeg vet at han skal være så "avslappet" til alt, og kommenterer alt og alle, og vurderer jenter fra 1-10 osv. Etter at han har begynt å være mer med den kompisen føler jeg han har forandret seg litt, og det har jeg faktisk sagt til han og.. Han mener selv han ikke blir påvirket i det hele tatt, men jeg føler han nesten vil ha det forholdet han har til den kompisen med MEG nå.. Har han sagt direkte at utroskap ikke er med i biten "gjøre hva dere vil"? Hvordan har han endret seg ellers? Anonymous poster hash: 6f9bf...a5a Ja, det har han sagt, og han sier han mener det her godt, og at han vil vi skal bli helt trygg på hverandre. Men jeg syns det blir feil å bli trygg på hverandre på denne måten, og trodde vi var trygg på hverandre fra før av jeg.. Man er vel trygg på hverandre selv om man ikke går rundt å kommenterer andre attraktive folk! Hmm.. Han har begynt å snakke mindre om følelser, og generelt blitt lite pratsom rundt meg.. Helt til han ville ha en lang samtale om det her da, at vi skulle bli så fri osv.. At da ville forholdet bli perfekt. (Jeg trodde det var flott fra før av..) Takk for alle svar - ts Anonymous poster hash: abb22...286 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Jo, jeg føler faktisk det er en kompis som har påvirket ham. Han ser veldig opp til den vennen, og jeg vet at han skal være så "avslappet" til alt, og kommenterer alt og alle, og vurderer jenter fra 1-10 osv. Etter at han har begynt å være mer med den kompisen føler jeg han har forandret seg litt, og det har jeg faktisk sagt til han og.. Han mener selv han ikke blir påvirket i det hele tatt, men jeg føler han nesten vil ha det forholdet han har til den kompisen med MEG nå.. Ja, det har han sagt, og han sier han mener det her godt, og at han vil vi skal bli helt trygg på hverandre. Men jeg syns det blir feil å bli trygg på hverandre på denne måten, og trodde vi var trygg på hverandre fra før av jeg.. Man er vel trygg på hverandre selv om man ikke går rundt å kommenterer andre attraktive folk! Hmm.. Han har begynt å snakke mindre om følelser, og generelt blitt lite pratsom rundt meg.. Helt til han ville ha en lang samtale om det her da, at vi skulle bli så fri osv.. At da ville forholdet bli perfekt. (Jeg trodde det var flott fra før av..) Takk for alle svar - ts Anonymous poster hash: abb22...286 Han virker veldig ung. Du har nok rett i det med kompisen, og at han kanskje synes at det er tøft el.l å være som kompisen Anonymous poster hash: 6f9bf...a5a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 Hvor gammel er han? Dette virker som en tenåring. Han er mer opptatt av kompisens bekreftelse enn av forholdet og dersom denne fyren han ser opp til lirer av seg "du skal ikke slutte å sjekke ut andre damer foran dama og ikke skjule det heller!" så får han noen ideer. Anonymous poster hash: a55cb...15c
søtpai Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Virker som at typen din er litt usikker på seg selv, siden han lar seg påvirke av kompisen hans. Jeg hadde vært obs på hvordan type denne kompisen er. Vet jo aldri om han påvirker typen din enda mer. :/
Gjest Runforit Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Høres rart og unaturlig ut. Vi har vært sammen i mange år og er veldig trygg på hverandre og tåler å høre at andre er pene enn oss selv, men vi kan kødde med det og det er ikke noe som man planlegger å fortelle. Mannen min vet f.eks at Chris Hemsworth er min film"crush" uten at det plager han. I en episode av Californiacation så stikker jo hun av med eksen i sitt eget bryllup. Da kan jeg fint kødde med at han ikke skal fucke opp forholdet vårt slik at jeg må gjøre det samme i bryllupet mitt med ny mann. Han kan spørre meg om en skuespiller er kjekk og så sier jeg hva jeg mener(noen vekker sterkere reaksjoner enn andre fra min side så da vet han om jeg synes dem er grei eller grisedeilig ) Han synes det er litt morsomt for vi har lik "smak" på menn(han ser jo hva som er kjekt og ikke), men vi har totalt ulik smak på damer, haha!!! Har gått igjennom mest sexy dame lista og var morsomt å se hva han synes var pent og hva jeg synes var pent. Men igjen så er vi veldig trygge personer som verken er sjalu eller har noe dramaforhold. Vi har godt med ironi og kan tulle med sånne ting uten at det påvirker noen av oss. Vet at jeg aldri kunne gjort dette med eksen min. Han hadde aldri taklet å høre at jeg fant andre menn attraktive. Så at typen din kommer med et sånt forslag høre banalt ut.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Høres rart og unaturlig ut. Vi har vært sammen i mange år og er veldig trygg på hverandre og tåler å høre at andre er pene enn oss selv, men vi kan kødde med det og det er ikke noe som man planlegger å fortelle. Mannen min vet f.eks at Chris Hemsworth er min film"crush" uten at det plager han. I en episode av Californiacation så stikker jo hun av med eksen i sitt eget bryllup. Da kan jeg fint kødde med at han ikke skal fucke opp forholdet vårt slik at jeg må gjøre det samme i bryllupet mitt med ny mann. Han kan spørre meg om en skuespiller er kjekk og så sier jeg hva jeg mener(noen vekker sterkere reaksjoner enn andre fra min side så da vet han om jeg synes dem er grei eller grisedeilig ) Han synes det er litt morsomt for vi har lik "smak" på menn(han ser jo hva som er kjekt og ikke), men vi har totalt ulik smak på damer, haha!!! Har gått igjennom mest sexy dame lista og var morsomt å se hva han synes var pent og hva jeg synes var pent. Men igjen så er vi veldig trygge personer som verken er sjalu eller har noe dramaforhold. Vi har godt med ironi og kan tulle med sånne ting uten at det påvirker noen av oss. Vet at jeg aldri kunne gjort dette med eksen min. Han hadde aldri taklet å høre at jeg fant andre menn attraktive. Så at typen din kommer med et sånt forslag høre banalt ut. Det er jo også noe helt annet å kommentere kjendiser og mennesker man treffer. Du synes kanskje det er ok at typen din sier han liker Adriana Lima men du ville jo ikke synes det var like moro om han traff venninnen din og sa "dang, hun skulle jeg gjerne hatt". Det er jo det det er snakk om her, de fleste er avslappet nok til å snakke om attraktive kjendiser. Anonymous poster hash: a55cb...15c 1
Gjest Runforit Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Det er jo også noe helt annet å kommentere kjendiser og mennesker man treffer. Du synes kanskje det er ok at typen din sier han liker Adriana Lima men du ville jo ikke synes det var like moro om han traff venninnen din og sa "dang, hun skulle jeg gjerne hatt". Det er jo det det er snakk om her, de fleste er avslappet nok til å snakke om attraktive kjendiser. Anonymous poster hash: a55cb...15c Nå var det bare for å poengtere at i noen forhold så er det ikke alle som synes det er ok å kommentere andre pene mennesker til partneren. Kjendis eller ikke. Og fikk ikke inntrykk av at det var venner TS sin kjæreste ville kommentere, men folk de så på gata etc. For meg blir det bare rart om det er "planlagt" på forhånd at en skal si at en synes en mann/dame på gata er pen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå