Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at lønnsoppgjøret gjelder fra 1.mai 2014. Vil ikke det si at man bør få etterbetalt de kronene, som man har gått glipp av siden mailønningen allerede er utbetalt? Det har i hvert fall aldri skjedd for minsin del og jeg jobber fast i en kommune..har vel først skjedd endring på julilønningen, og da er det kun lønnsøkningen, som er tattmed og ikke etterbetaling!

Andre, som har opplevd det Samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man får alltid etterbetaling, men ofte kan det være at det tar tid og at man ikke får det før etter sommeren. Du har nok helt sikkert fått det, men husk at det utgjør jo svært lite på en mnd lønning så det er som oftest ikke mange hundrelappene. Sjekk med lønningskontoret så kan de bekrefte dette..

Anonymous poster hash: 08fab...f51
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor du jobber, hva som er personalpolitikk (f.eks. overenskomsten) og om du er organsiert eller ikke. Selv jobber jeg på sykehus og her har de organiserte lengre etterbetaling enn de uorganiserte.

Anonymous poster hash: dc349...13a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å få det i september/oktober.

Anonymous poster hash: f6f48...38b
Skrevet

Jeg har pleid å få det i august synes jeg å huske. Er ansatt i kommunen. Husker jeg ble helt sjokkert når jeg plutselig hadde fått en mye større lønning enn forventet rett før skolestart :P

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på kommunen ikke har gitt deg pengene du skal ha tidligere, Ts.

I fjor var det knapt noe lønnshopp i det hele tatt og i 2012 skjedde det sentrale lønnshoppet med virkning fra 6. juni pga. streiken, og tillegg gitt i lokale forhandlinger skjedde med virkning fra 1. august.

Anonymous poster hash: beebc...2f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...