LadyM Skrevet 31. mai 2014 #1 Del Skrevet 31. mai 2014 Er det mulig å tilbakekalle en lest e-post uten at mottaker får melding om det? Jeg har gmail adresse, bruker outlook på min PC og har mistet en tråd fra "Olsen". Jeg har søkt i alle mapper, samt all e-post i tillegg til å gå gjennom mapper dag for dag. Det kommer opp annen post jeg har sendt til Olsen, men ikke den spesielle jeg leter etter. Vi hadde en korrespondanse som jeg skulle se litt nærmere på, men den er altså bortevekk! Jeg tenkte han har angret på det han sa og tilbakekalt e-posten, men er det mulig uten at jeg får vite om det, når det attpåtil er en tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 1. juni 2014 #2 Del Skrevet 1. juni 2014 Nei det er ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 1. juni 2014 #3 Del Skrevet 1. juni 2014 Høres ut som du har slettet den ved en feiltakelse, eller at den har havnet i junkmail-mappa og blitt automatisk slettet etter så og så mange dager. Det er umulig å tilbakekalle elektronisk post. Det blir som om personen skulle sendt deg et vanlig brev, som du åpnet og leste og arkiverte i en perm på kontoret eller i stua eller noe og så åpner personen postkassen din etterpå og plukker med seg brevet. Ulogisk? Ja selvfølgelig. Det går bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 3. juni 2014 #4 Del Skrevet 3. juni 2014 Høres ut som du har slettet den ved en feiltakelse, eller at den har havnet i junkmail-mappa og blitt automatisk slettet etter så og så mange dager. Det er umulig å tilbakekalle elektronisk post. Det blir som om personen skulle sendt deg et vanlig brev, som du åpnet og leste og arkiverte i en perm på kontoret eller i stua eller noe og så åpner personen postkassen din etterpå og plukker med seg brevet. Ulogisk? Ja selvfølgelig. Det går bare ikke. Det går fint å ta recall på ulest epost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 3. juni 2014 #5 Del Skrevet 3. juni 2014 Ikke i Gmail, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 4. juni 2014 #6 Del Skrevet 4. juni 2014 Can I recall a message I already sent? Yes, for a brief period of time, Gmail Labs’ Undo Send feature lets you recall a message after you send it. To enable the feature, open your Gmail Settings, go the Labs tab, enable the Undo Send lab, and Save Changes. You can then specify the send cancellation period, between 5 and 30 seconds, in the General tab of your Gmail settings. Du har opptil 30 sekunder på deg i Gmail på å slette sendt melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 4. juni 2014 #7 Del Skrevet 4. juni 2014 Ja, du kan tilbakekalle den du nettopp har sendt. Andre kan ikke tilbakekalle mail som allerede er levert til din mailboks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå