Gjest Funky Punk Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Noen som vet hvor mye den koster? Har en venn som skal til Oslo på mandag og da tenkte jeg at jeg skulle få han til å kjøpe med en hel del bokser til meg, men jeg aner jo ikke hvor mye penger jeg skal sende med han. Om det er noen forskjell på Hennafargene, så gjelder dette da Henne Nature Copper
Ånei Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Hennafarge fra Scorpius er bare overpriset! Ta en tur ned til Grønland, stikk innom noen innvandrer butikker og spørr dem! Indere og pakistanere bruker mye av dette! Sikkert MYE rimeligere også!
Gjest Funky Punk Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Ja, nå var det ikke jeg som skulle dit. Og kompisen min har ikke tid til å fly rundt i Oslo, men han visste eksakt hvor Scorpius ligger og derfor sa han at han kunne dra dit.
Gjest Funky Punk Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Noen andre som vet hvor mye 1 pakke koster der? Siden den ene personen som tydeligvis vet det bare ville si hvor overpriset den er
Gjest Funky Punk Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Åh, det hadde jeg ikke tenkt på. Får vel få noen andre til å spørre for meg, ellers får vel alle her inne vite hvem jeg er At jeg ikke tenkte på det før jeg postet her :/
Ånei Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Noen andre som vet hvor mye 1 pakke koster der? Siden den ene personen som tydeligvis vet det bare ville si hvor overpriset den er Har aldri sagt at jeg vet hvor mye det koster? Vet bare at det er overpriset i følge det jeg har lest!
Gjest Funky Punk Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Har aldri sagt at jeg vet hvor mye det koster? Vet bare at det er overpriset i følge det jeg har lest! Men om du bare har lest om det og ikke vet prisene, så er det jo bare dumt å si så bastant at jeg burde holde meg unna det stedet
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Men om du bare har lest om det og ikke vet prisene, så er det jo bare dumt å si så bastant at jeg burde holde meg unna det stedet Hvorfor "ta" noen som prøver å være hyggelig? Tror AB mente dette som et godt tips, et tips du burde takke for og ikke bli så frekk. Anonymous poster hash: abaa0...c07 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor "ta" noen som prøver å være hyggelig? Tror AB mente dette som et godt tips, et tips du burde takke for og ikke bli så frekk. Anonymous poster hash: abaa0...c07 Ikke AB, Anei var det visst Anonymous poster hash: abaa0...c07
Hypnotica Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Åh, det hadde jeg ikke tenkt på. Får vel få noen andre til å spørre for meg, ellers får vel alle her inne vite hvem jeg er At jeg ikke tenkte på det før jeg postet her :/ Få noen andre til å spørre for deg? Du kan ikke sende dem en privat melding via facebook-siden deres fordi..? Trenger ikke skrive på wallen deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå