Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er samboere/gift. Hva gjør dere om kveldene i helgene? Finner dere på ting sammen, går ut, ser film sammen, osv? Eller sitter dere med hver deres pc?

Tenker først og fremst på de som ikke har barn.

Anonymous poster hash: 54120...746
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som er samboere/gift. Hva gjør dere om kveldene i helgene? Finner dere på ting sammen, går ut, ser film sammen, osv? Eller sitter dere med hver deres pc?

Tenker først og fremst på de som ikke har barn.

Anonymous poster hash: 54120...746

Hjemmelagd pizza, god drikke og en film, m.m.

Eller går ut med venner

AnonymBruker
Skrevet

ser en film eller spiller et spill sammen :)

Anonymous poster hash: f3f85...a67
Skrevet

Ser gjerne en film sammen, rusler en tur, spiller spill sammen, sitter på terrassen og plundrer, drar og bader osv. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Laget deilig mat og ser litt på konserten til Åge på tv. Ellers suser vi med hvert vårt og koser oss sammen etterpå.

Anonymous poster hash: 05e4c...fda

Skrevet

Inviterer venner på middag/vin, ser film, drar ut på kino/besøk til folk og lignende. Ellers så hender det også at vi driver med hvert vårt. Han spiller spill online osv, mens jeg ser seriene mine :)

Gjest Lypcha
Skrevet

Noen ganger ser vi en serie eller film. Noen ganger sitter vi med hvert vårt. Andre ganger er vi ute med venner, eller så pusler vi litt rundt i huset :)

Gjest fotballflue
Skrevet

Lager god mat, drikker øl/vin, snakker om alt mulig, spiller spill, er ute med venner, inviterer venner hit, ser på film/serier, drar på hytta :)

Gjest Tjoppa
Skrevet (endret)

Spiser mat, drikker, ser film, fester, leser lekser, jobber med firmaene, er på tur, drar på kino, besøk, fikser akvariumene osv. Om vi gjør det sammen eller hver for oss eller sammens med venner, er hipp som happ. Ingen av oss er fan av de der romantiske spise/kose/spille spill/snakke kveldene som er lengre opp.

Vi er litt mindre på fest nå enn tidligere, men ellers er alt som når jeg var singel- sett bort fra at jeg har samme sengepartner hver morgen!

Endret av Tjoppa
AnonymBruker
Skrevet

... og sitter på KG. Som alle de andre som svarer over også gjør på en lørdagskveld.

Anonymous poster hash: 61f9b...6c4
Skrevet

Drar på besøk/fest/filmkveld sammen eller hver for oss, lager oss godt mat, spiser godteri, ser film, går tur, pusler meg dataen hver for oss, leser en bok hver for oss.. Det varierer veldig. Noen dager liker vi å sitte hver for oss. Andre kvelder finner vi på mer sammen. Vi er veldig opptatt av at vi skal ha hvert vårt liv selv om vi er sammen, så det hender at en av oss blir sittende alene en lørdag, men i blant er det veldig deilig! :)

Skrevet

... og sitter på KG. Som alle de andre som svarer over også gjør på en lørdagskveld.

Ja, nå så, men frem til for en time siden gjorde vi mange fine ting sammen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente.

Gjest Tjoppa
Skrevet

Ja, og så? MÅ man gjøre noe hver lørdag bare fordi det er lørdag, og man er i ett forhold? #HeiaKjærligheten liksom...

Skrevet (endret)

Ja, nå så, men frem til for en time siden gjorde vi mange fine ting sammen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente.

"og" - som i at det er en ekstra ting man gjør i tillegg til alt det andre ;)

Endret av Hejdå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...