Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er det vanlig å få sin første kjæreste? Er 19 år og har enda ikke hatt kjæreste, føler meg så gammel og litt ensom :( Har jo venner, men er jo ikke det samme...

Anonymous poster hash: 63210...a97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk min første (og eneste) kjæreste to måneder før jeg fylte 20.

Anonymous poster hash: 85251...ba7
Gjest Gjest
Skrevet

Når er det vanlig å få sin første kjæreste? Er 19 år og har enda ikke hatt kjæreste, føler meg så gammel og litt ensom :( Har jo venner, men er jo ikke det samme...

Ikke gå i fella og tro at bare du får deg kjæreste så blir alt bra nu da.

• Liker 7
Skrevet

Ikke stress! Er 20 år og har ikke fått meg kjæreste enda! Trives slik. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk min første kjæreste da jeg var 21.

Dessverre viste han seg gradvis å være litt av en drittsekk, så jeg skulle gjerne ventet noen år lengre jeg, bare jeg møtte en fin fyr.

Sånn ble det dessverre ikke..

Watch out!

Når du har et ønske om at du så inderlig vil ha en kjæreste som skal komme å gjøre livet ditt så mye bedre, så kan du bli et lett offer for en del gutter..

Jobb med deg selv, og vær skeptisk til guttetamper.

Anonymous poster hash: a8491...07f
Skrevet

Ikke gå i fella og tro at bare du får deg kjæreste så blir alt bra nu da.

Ja, det skulle noen ha sagt til meg for et par år siden :Nikke: '

Kjæresten kommer tidsnok, kos deg som singel du :) Bare vær sikker på at når du først får deg en, så er det en som fortjener deg, og ikke en drittsekk.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk. Jeg skal passe meg ;)

Så bra å høre at det ikke bare er meg. Nesten alle venninnene mine har fått seg kjæreste det siste året, og jeg kjenner jeg henger litt etter :(

Men kanskje jeg bare skal nyte singellivet så lenge da :)

TS

Skrevet

Er 19 år selv, blir 20 om et par mnd. Har heller ikke type, og synes det er het ok :)

Skrevet

Bedre å få et fantastisk forhold (uansett hvordan det ender) når man er 20 enn fem dårlige før man er 20. :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk min første en uke før jeg ble 18... Det varte i nesten et halvt år, og inneholdt mye krangling og gråting hjemme i sengen. Nå er jeg litt over 19, singel og trives mye bedre sån enn sammen med han. Er ikke like lett alltid!

Skrevet

Det er så forskjellig! Ikke bekymre deg over det, det er helt unødvendig. Selv var jeg 18, og nå er jeg tidlig i 20-årene med venner som har hatt kjæreste fra de var 15, noen som ennå ikke har hatt, og noen som fortsatt er jomfru og så videre...

Mitt råd til deg er å ikke stresse med det. Vær deg selv, gjør din greie og når du minst venter det, da skjer det. Det er klisjé å si, men det er så typisk. Jeg for eksempel skulle i hvert fall ikke ha kjæreste. Vennegjengen min hadde alltid trodd det ville gå mange år før jeg i det hele tatt begynte å se på det som en mulighet, og plutselig falt det et forhold ned i fanget på meg (en anelse overdrevet, men du forstår hva jeg mener).

Skrevet

Fikk min første kjæreste da eg var 26 år. Har hatt tilbud fra gutter og menn i alle år, men eg var ikkje interresert i å få meg type berre fo å få meg type.. Eg er glad for at min nåverande er min første kjæreste. Og eg likte meg veldig godt aleina, det er ikkje noko å stressa med. Ein føler kanskje presset når "alle andre" får seg kjærestar i hytt og vær, men ikkje tenk på det, kos deg i stede! Plustlig står drømmemannen din der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 18, men han var en drittsekk og det hele varte offisielt i én måned (uoffisielt i to).

Den neste (og første "skikkelige") fikk jeg da jeg var 20, varte i 1,5år.

Jeg har venner som er flere år eldre enn deg som aldri har hatt kjæreste, sex eller kysset. Så ikke stress. Det kommer når du minst venter det (snakker av erfaring ;) )

Anonymous poster hash: e5119...eae
Skrevet

Første kjæreste?.. Alle på KG er enige om hvis man møtes som 19 åring så vil det ikke holde lengden. Man skal rase fra seg, for ung osv.

Så TS burde egentlig droppe hele kjærestetenkingen og "leve litt" nå.

Hvis ikke er hun tilbake her og 4 år og sier "traff min fantastiske kjæreste når jeg var alt for ung". Drømmer om andre, skal vi ta en pause??? Jada..

Skrevet

Første kjæreste?.. Alle på KG er enige om hvis man møtes som 19 åring så vil det ikke holde lengden. Man skal rase fra seg, for ung osv.

Så TS burde egentlig droppe hele kjærestetenkingen og "leve litt" nå.

Hvis ikke er hun tilbake her og 4 år og sier "traff min fantastiske kjæreste når jeg var alt for ung". Drømmer om andre, skal vi ta en pause??? Jada..

Jeg føler det blir litt idiotisk å si man ikke dkal få seg kjæreste for tidlig. Man vokser som person og lærer hva man vil og ikke vil. Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 17. Sjansen for at det ville vare var jo liten men jeg angrer ikke av den grunn. Lærte jo en hel del om hva jeg forventer, hva jeg ønsker og vil med et forhold.

Skrevet

Jeg fikk min første kjæreste da han var 19 og jeg var 19:)

Snart vært sammen i 6 år allerede! Jeg kan ikke se for meg å være sammen med noen andre. Føler ikke jeg går glipp av noe som helst. Men alle er forskjellig. Jeg fant roen med han med en gang. Var som om vi alltid hadde kjent hverandre.

Føler oss ekstremt heldig begge to.

Venter vårt andre barn nå:)

Ikke stress, TS:) ikke vits i å få seg en kjæreste bare for å ha det. Ta det i ditt eget tempo og nyt singellivet mens du kan:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler det blir litt idiotisk å si man ikke dkal få seg kjæreste for tidlig. Man vokser som person og lærer hva man vil og ikke vil. Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 17. Sjansen for at det ville vare var jo liten men jeg angrer ikke av den grunn. Lærte jo en hel del om hva jeg forventer, hva jeg ønsker og vil med et forhold.

Er enig med deg. Men skal man leve etter KG malen. Så skal man minst ha 7 partnere og 3 ekser FØR man tenker langsiktig. Så kjæreste nr.1 er å regne som testkjøring eller lærlingeperiode.

De som blir seriøse for tidlig er nødt om å forholde seg til vennniners litt medfølende: ååhh har du bare hatt 1 eller x. Hvordan kan du vite at han passer deg best når du ikke har mer erfaring osv.

Etterhvert vil den lille usikkerheten bli større og det spiller ingen rolle hvem man er sammen med eller hvor grei han er. Hva hvis....osv.

Så hvis TS føler at hun MÅ få seg kjæreste pga av sosialt press så el. Så kan det være greit å fortelle henne at ingen forventer at det skal vare. Og at hun har meget god tid og hun bør reise på visniger før hun kjøper. Sosialt akseptert minst 5 stk.

Bør det være sånn, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 19. D hadde jeg et kort useriøst forhold, og så møtte jeg mannen min. Vi er fremdeles sammen, nå 16 år senere.

Føler meg såååå heldig.

Anonymous poster hash: 34825...145

Gjest heihallo1998
Skrevet

Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 6 år gammel men det telles vel ikke. Jeg var 14 da jeg fikk min første "ordentlige" kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk min første kjæreste da jeg var 16, forholdet varte i 20 år. Det finnes ikke noe mal på dette. Mange av mine venninner hadde ikke kjæreste og var jomfru til de var over 20år, noen av de er godt gift og har barn, noen er single, noen er skilt og gift enda en gang :)

Du kjære TS har HELE livet forran deg, og et hav av muligheter!!! Kanskje møter du den store kjærligheten i morgen? Kanskje om tre år? Kanskje om 15 år? En ting er uansett sikkert, det er ikke en kjæreste som alene gjør deg lykkelig, det er det kun DU som helt alene som må få til!

Ut i verden med deg, singel, ung og med et helt liv du skal forme :) Du er heldig! Ikke kast bort årene dine! Lev de godt :)

Anonymous poster hash: a0b21...225

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...