Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp gått igjennom et brudd, og med en gang etterpå var det flere som sa at jeg bare måtte bruke dem, for de skulle være her for meg.

I dag har det vært en hard dag, og jeg har prøvd å få til en samtale med disse vennene, spesielt hun jeg ser på som min beste venn. Men de var alle opptatte, og min beste venn sa bare at det ble bedre med tiden. Jeg vet jo det, jeg ville bare ha noen å prate med.

Er det dumt av meg å bli skuffet? Jeg vil ikke si at jeg krever mye, ville bare prate med noen. Er det ikke i disse situasjonene man virkelig trenger gode venner?

Anonymous poster hash: 5478c...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke dumt av deg. Jeg mener at det er lov å ha noen forventninger av folk av og til. Men kanskje de hadde en dårlig dag de og? du har all rett til å føle deg skuffet,men det er best å finne først ut hva som var problemet, før du reagerer..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke man kan forvente at man dropper alt man har i hendene, det er lørdag og mange legger planer. Spesielt hvis man har familie og barn er det ikke lett. Litt høye krav synes jeg du har.

Anonymous poster hash: 2e287...f12

Gjest Linneah2013
Skrevet

Har nettopp gått igjennom et brudd, og med en gang etterpå var det flere som sa at jeg bare måtte bruke dem, for de skulle være her for meg.

I dag har det vært en hard dag, og jeg har prøvd å få til en samtale med disse vennene, spesielt hun jeg ser på som min beste venn. Men de var alle opptatte, og min beste venn sa bare at det ble bedre med tiden. Jeg vet jo det, jeg ville bare ha noen å prate med.

Er det dumt av meg å bli skuffet? Jeg vil ikke si at jeg krever mye, ville bare prate med noen. Er det ikke i disse situasjonene man virkelig trenger gode venner?

Skjønner at du ble skuffet, men på den annen side kan du ikke forvente at venninnene dine setter livet sitt på vent i tilfelle du trenger dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av den typen som har dagene fulle av alt, men når en god venn trenger meg, kan jeg faktisk la livet mitt stoppe i 15 gode minutter hvor jeg hører godt på vedkommende, legger en plan om å treffes, eller bare trøster. Faktisk, det mener jeg ikke er for mye for langt av meg, og ingen har dødd av det.

Kvalitetstid trenger ikke å være kvantitetstid.

Anonymous poster hash: b4bea...5e3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg vil bare presisere at jeg ikke forventer at de skal sette dagen deres på pause for å hjelpe meg, det er mer som AB #5 skriver. Alt jeg trenger er noen få, gode ord. Eller kanskje avtale en annen dag hvor det passer bedre. Føler meg bare så alene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er av den typen som har dagene fulle av alt, men når en god venn trenger meg, kan jeg faktisk la livet mitt stoppe i 15 gode minutter hvor jeg hører godt på vedkommende, legger en plan om å treffes, eller bare trøster. Faktisk, det mener jeg ikke er for mye for langt av meg, og ingen har dødd av det.

Kvalitetstid trenger ikke å være kvantitetstid.

Anonymous poster hash: b4bea...5e3

Samme her. Har jeg planer, og er allerede opptatt svarer jeg ikke "oh,så trist",da sier jeg "Shit! men du,jeg er skikkelig opptatt akkurat nå,kan jeg komme til deg på mandag med is og film??"

Helt uenig i hva som blir sagt her.

Men mest sannsynlig hadde jeg droppet å "gå og kjøpe is og pizza med typen" hvis venninnen min hadde ringt gråtende. "Nei,sorry, kompis, har planer om å gå en tur! ai!"

Skrevet

Ts her.

Jeg vil bare presisere at jeg ikke forventer at de skal sette dagen deres på pause for å hjelpe meg, det er mer som AB #5 skriver. Alt jeg trenger er noen få, gode ord. Eller kanskje avtale en annen dag hvor det passer bedre. Føler meg bare så alene.

Det syns jeg ikke er formye forlangt. Det er det man har gode venner til. Kanskje de rett og slett ikke skjønner hvor "ille"det var akkurat denne dagen? Er du ærlig om hvordan du har det?

:hug: sender en virtuell klem jeg, for jeg har vært der du er, og det gjør vondt. Og det blir bedre, selv om det kanskje ikke er det du vil høre akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...