Gå til innhold

Film: House of sand and fog.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har sett denne filmen og kan fortelle meg handlingen? Betyr mye for meg. Får ikke tak i filmen. Den kommer ikke på dvd før på sensommeren.

Føler meg som en av hovedpersonene i en kriminalserie nå. Har blitt utsatt for vold. Gjerningsmannen ringte meg i går og ba meg trekke anmeldelsen. Jeg sa at jeg ikke kunne gjøre det. Han truet da med at jeg burde se denne filmen slik at jeg så hva konsekvensen kunne bli. Føler et desperat behov for å få innsikt i handlingen i denne filmen. Kandkje det bare er for å skremme meg og at det ikke har noe med denne saken å gjøre. Men hvis det finnes paraleller kan jeg kanskje få innsikt i hans tankegang.

Setter pris på om noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Filmen kan ihvertfall kjøpes på Ebay! www.ebay.com

Skrevet
Noen som har sett denne filmen og kan fortelle meg handlingen? Betyr mye for meg. Får ikke tak i filmen. Den kommer ikke på dvd før på sensommeren.

Føler meg som en av hovedpersonene i en kriminalserie nå. Har blitt utsatt for vold. Gjerningsmannen ringte meg i går og ba meg trekke anmeldelsen. Jeg sa at jeg ikke kunne gjøre det. Han truet da med at jeg burde se denne filmen slik at jeg så hva konsekvensen kunne bli. Føler et desperat behov for å få innsikt i handlingen i denne filmen. Kandkje det bare er for å skremme meg og at det ikke har noe med denne saken å gjøre. Men hvis det finnes paraleller kan jeg kanskje få innsikt i hans tankegang.

Setter pris på om noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk.

Jeg synest du bør allikevel kontakte politiet.

Pass godt på deg selv

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Har funnet ut at det er et drama som bla inneholder scener med nedskytning og selvmord. Synes dette er skremmende. Politiet er informert og vil sette inn tiltak for å beskytte meg. Vil ikke la meg skremme til å trekke anmeldelsen. Politiet anbefalte meg å ikke se filmen. Mulig det bare vil gjøre meg reddere. Vet likevel at jeg ikke klarer å la vær å se den når jeg får tilgang på den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Klarer ikke å få dette ut av tankene. Er redd. Mannen er psykopat. Noen som har sett filmen som kan beskrive foranledningen til skytedramaet og hva som skjer?

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Forsøker igjen. Har prøvd alt for å få tak i filmen. Den kommer for salg og utleie enten 18 aug eller 1 sept. Ikke kan den kjøpes på nettet tidligere heller. Ville satt pris på om noen kunne fortelle meg hvem som blir skutt, er det en person eller flere personer? Er også bekymret for familien min. Heldigvis tar politiet trusslene seriøst. Og har satt inn tiltak. Gjerningsmannen er klar over at bla voldsalarm er et tiltak. Håper dette kan forebygge at han gjør alvor av trusslene. Men man vet jo aldri.......

Hvis du har sett filmen ville jeg satt pris på tilbakemelding. På forhånd takk!

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke sett den, men vil bare si; For en gal fyr! :o Du bør ha mange venner rundt deg, selv om dette ikke er så alvorlig som han later til. Sikkert en gærning som har sett for mye film...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...