Gå til innhold

Prøvekanin for Tarot 31 mai

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Hei.

Trenger en prøvekanin for det her legget. Jeg skal bruke Vanessa Tarot.

Solbrenthet: Hvor du trenger moderasjon.

Paraply: Hva vil gi deg litt livsrom.

Veps: En utidig distraksjon.

Mercur: En mulighet i nær fremtid.

Elektrisitet: Hva vil gi deg energi?

SALG: Hva du bør begynne å kaste.

Førstemann til mølla prinsippet gjelder og jeg trenger som sagt en.

Det du trenger å gjøre er å gi skikkelig feedback på lesningen.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jatakk!

Må jeg stille noe spørsmål?

Endret av Evel
Gjest Gjest
Skrevet

Jatakk!

Må jeg stille noe spørsmål?

Det kan du gjerne.

Skrevet

Det kan du gjerne.

Det var litt vanskelig å velge hvilket spørsmål som er det viktigste for meg, men jeg velger dette:

Hvordan kan jeg oppnå balanse på alle nivå i mitt liv?

Gjest Gjest
Skrevet

Det var litt vanskelig å velge hvilket spørsmål som er det viktigste for meg, men jeg velger dette:

Hvordan kan jeg oppnå balanse på alle nivå i mitt liv?

Skal være ferdig før jeg legger meg i morgen.

Skrevet

Skal være ferdig før jeg legger meg i morgen.

Takk :blomst:

Skrevet

For sen denne gangen også jo. Må begynne å lytte til meg selv. Kjente jo på meg at du kom til å legge ut noe i dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Evel.

Her er lesningen din.

Eremitten, Måtehold, 6/Sverd, Sverdesset, 8/Staver, 3/Beger RX.
Solbrenthet: Hvor du trenger moderasjon. Eremitten.
Du bør ikke føle deg for mye alene og slite med ting alene. Det er ikke en skam å gi de i rundt deg om å strekke ut ei hjelpende hand en gang i blandt, om det så gjelder dype samtaler i natten med telys som eneste lyskilde over et glass vin eller rett og slett få vasket gulvet, det er ganske slemt å føle seg alene når man faktisk ikke er alene.
Paraply: Hva vil gi deg litt livsrom. Måtehold.
Du må slutte med å sette alle andre foran deg selv, lær deg å sette grenser og gi en beskjed om hvordan du vil ha det, du får ikke til å være der for folk i livet ditt hvis du ikke tar vare på deg selv.
Veps: En utidig distraksjon. 6/Sverd.
En snartur bort pga noe som blir en strek i regningen i det store og hele vil skje. Du vil ikke ha noe glede av å være borte fra heimen noen dager den her gangen og vil bare holde ut mens du venter på å få dra heim.
Mercur: En mulighet i nær fremtid. Sverdesset.
Aner ikke hva det blir, men du kan ikke få noe bedre kort enn sverdesset på at noe faktisk er i ferd med å skje og det vil skje kvikt, så du må ager istedet for reagere. Det skjer nok på den reisen som du egentlig ikke ville på og du vil kanskje ikke se muligheten sånn med gang, så hold øynene og ørene åpne.
Elektrisitet: Hva vil gi deg energi? 8/Staver.
Du har noe å se frem til. om 8 uker skal det skje noe. Jeg aner ikke hva, men du gjør og du er spent og glad. Det går nok bra.
SALG: Hva du bør begynne å kaste. 3/Beger RX.
Du har fremdeles noe følelsesmessig skrangel som du driver og trekker med deg, det er noen venninner som du for lenge siden skulle ha mistet nummeret til, du skylder dem ingenting, så det er ingen grunn til å ha dem i livet ditt lenger. Det der sladderet og skadefryden kan du klare deg unna. De trekker energien ut av deg og gir lite igjen og du det samme med dem. På tide å la det gå.
-------
Håper den her lesningen har vært litt til hjelp for deg og ser spent frem til tilbakemelding. Hefter med et bilde av legget.

post-11780-0-23062600-1401648764_thumb.j

Gjest Gjest
Skrevet

For sen denne gangen også jo. Må begynne å lytte til meg selv. Kjente jo på meg at du kom til å legge ut noe i dag.

Der ser du, intuisjonen din begynner å jobbe, du må lytte til den når den snakker til deg.

• Liker 1
Skrevet

Der ser du, intuisjonen din begynner å jobbe, du må lytte til den når den snakker til deg.

Du er ikke den første som sier det.

Skrevet (endret)

Evel.

Her er lesningen din.

Eremitten, Måtehold, 6/Sverd, Sverdesset, 8/Staver, 3/Beger RX.
Solbrenthet: Hvor du trenger moderasjon. Eremitten.
Du bør ikke føle deg for mye alene og slite med ting alene. Det er ikke en skam å gi de i rundt deg om å strekke ut ei hjelpende hand en gang i blandt, om det så gjelder dype samtaler i natten med telys som eneste lyskilde over et glass vin eller rett og slett få vasket gulvet, det er ganske slemt å føle seg alene når man faktisk ikke er alene.
Paraply: Hva vil gi deg litt livsrom. Måtehold.
Du må slutte med å sette alle andre foran deg selv, lær deg å sette grenser og gi en beskjed om hvordan du vil ha det, du får ikke til å være der for folk i livet ditt hvis du ikke tar vare på deg selv.
Veps: En utidig distraksjon. 6/Sverd.
En snartur bort pga noe som blir en strek i regningen i det store og hele vil skje. Du vil ikke ha noe glede av å være borte fra heimen noen dager den her gangen og vil bare holde ut mens du venter på å få dra heim.
Aner ikke hva det blir, men du kan ikke få noe bedre kort enn sverdesset på at noe faktisk er i ferd med å skje og det vil skje kvikt, så du må ager istedet for reagere. Det skjer nok på den reisen som du egentlig ikke ville på og du vil kanskje ikke se muligheten sånn med gang, så hold øynene og ørene åpne.
Elektrisitet: Hva vil gi deg energi? 8/Staver.
Du har noe å se frem til. om 8 uker skal det skje noe. Jeg aner ikke hva, men du gjør og du er spent og glad. Det går nok bra.
SALG: Hva du bør begynne å kaste. 3/Beger RX.
Du har fremdeles noe følelsesmessig skrangel som du driver og trekker med deg, det er noen venninner som du for lenge siden skulle ha mistet nummeret til, du skylder dem ingenting, så det er ingen grunn til å ha dem i livet ditt lenger. Det der sladderet og skadefryden kan du klare deg unna. De trekker energien ut av deg og gir lite igjen og du det samme med dem. På tide å la det gå.
-------
Håper den her lesningen har vært litt til hjelp for deg og ser spent frem til tilbakemelding. Hefter med et bilde av legget.

Dette må synke litt inn. Jeg aner litt av hva noe av dette er, og du er innom noen ting jeg syns er vanskelig. Det kan ha med at jeg har lært å ikke forvente noe av andre fra barnsben av. Jeg skal komme tilbake med en utdyping senere på PM.

Endret av Evel
Skrevet

Evel.

Her er lesningen din.

Akkurat den skjønte jeg ikke helt. Må jeg være på vakt?

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat den skjønte jeg ikke helt. Må jeg være på vakt?

Det betyr at når den her sjansen byr seg frem så ser du den og agerer tvert i stedet for at du forstår etterpå hva det var og prøver å få fatt på den personen i etterkant for å høre om tilbudet er fremdeles til stede.

Skrevet

Det betyr at når den her sjansen byr seg frem så ser du den og agerer tvert i stedet for at du forstår etterpå hva det var og prøver å få fatt på den personen i etterkant for å høre om tilbudet er fremdeles til stede.

Åja.. Sånn å forstå. Takk.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette må synke litt inn. Jeg aner litt av hva noe av dette er, og jeg du er innom noen ting jeg syns er vanskelig. Det kan ha med at jeg har lært å ikke forvente noe av andre fra barnsben av. Jeg skal komme tilbake med en utdyping senere på PM.

Du trenger ikke å fortelle meg noe som helst på PM, du har gitt meg nok tilbakemelding på at jeg var på rett spor i lesningen, jeg trenger ikke å vite mer.

Skrevet

Du trenger ikke å fortelle meg noe som helst på PM, du har gitt meg nok tilbakemelding på at jeg var på rett spor i lesningen, jeg trenger ikke å vite mer.

Ok. Takk igjen :blomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Ok. Takk igjen :blomst:

He, he, he, he, takk selv. Vært artig å lese for deg i dag.

Skrevet

He, he, he, he, takk selv. Vært artig å lese for deg i dag.

Å? Fortell? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Å? Fortell? :)

Ikke noe spesielt sånn sett.

Skrevet

Ikke noe spesielt sånn sett.

Jeg gir en lyd om det skjer noe spesielt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...