Gå til innhold

Hvilken type menn/kvinner sjekker deg opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken type mann/kvinne er du?

Jeg er den stille, sjenerte, nerdete jenta som sitter ved et bord drikker ølen min sammen med to eller tre like nerdete og rolige jenter. Jeg blir nesten ALDRI sjekket opp da, men når det skjer er det nerdete gutter med briller som vil snakke om politikk, backpacking i Asia eller indie-filmer :fnise:

Jeg vil ha svar fra dere single og dere i forhold så jeg poster tråden på Samliv ;)

Anonymous poster hash: 2e567...6ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken type mann/kvinne er du?

Jeg er den stille, sjenerte, nerdete jenta som sitter ved et bord drikker ølen min sammen med to eller tre like nerdete og rolige jenter. Jeg blir nesten ALDRI sjekket opp da, men når det skjer er det nerdete gutter med briller som vil snakke om politikk, backpacking i Asia eller indie-filmer :fnise:

Jeg vil ha svar fra dere single og dere i forhold så jeg poster tråden på Samliv ;)

Hvilken type mann ønsker du å bli sjekket opp av da?

Anonymous poster hash: ccaee...3bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjelden midtpunktet i sosiale sammenhenger, men snakker normalt med de aller fleste. Driver med mye forskjellig fra flere typer trening til styreverv og politikk. Har enda tilgode å sjekket opp av en kvinne.

Anonymous poster hash: b41e8...70b
AnonymBruker
Skrevet

Blir sjeldent sjekket opp, men sist(tror det var i februar) var det en jente med vanlig utseende, men ekstremt på sjekkern. Så var vel mer at hun kunne prøvd seg på alt enn at hun gikk etter min type.

Anonymous poster hash: a3c34...2fd
Skrevet (endret)

Hele spekteret, men mest de som tror de er tøffere enn toget.

Er gjerne sånn at de begynner å flørte med de heite babesa først, men når de finner ut at jeg er ganske så rappkjefta og kan snakke for meg så skjer det veldig ofte at de veldig pene jentene furter mens jeg har øldrikke-konk med gutta.

Synd jeg liker de mer nerdete typene :rodmer:

Edit: Jeg vil si jeg er litt guttejente, slags blanding mellom sporty og feminin. Går sjeldent ut i kjole, trives best i converse og jeans, men har langt hår og liker å sminke meg pent.

Endret av Allegro
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjelden midtpunktet i sosiale sammenhenger, men snakker normalt med de aller fleste. Driver med mye forskjellig fra flere typer trening til styreverv og politikk. Har enda tilgode å sjekket opp av en kvinne.

***har enda tilgode å bli sjekket opp. (glemte noen ord)

Jeg er relativt aktivt på sjekkeren selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type mann ønsker du å bli sjekket opp av da?

Jeg liker nerdete backpackere altså. Jeg er bare nysgjerrig på hvor viktig utstråling og oppførsel er for hvem som sjekker opp hvem :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker nerdete backpackere altså. Jeg er bare nysgjerrig på hvor viktig utstråling og oppførsel er for hvem som sjekker opp hvem :)

Ok. Fint :)

Jeg blir ofte sjekket opp av de uten antenner og selvinnsikt

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Fint :)

Jeg blir ofte sjekket opp av de uten antenner og selvinnsikt

Og da er svaret fra meg selvsagt "Nei takk" :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, 41, og blir til stadighet kontaktet av alt for unge gutter. Vi snakker 20-23. Det synes jeg både er rart og litt ekkelt, siden jeg er gammel nok til å være moren deres.

Jeg ser riktignok en del yngre ut, men de som tar kontakt vet nok ca hvor gammel jeg er.

Jeg er mer interessert i aldersgruppen 40-50, så disse guttene får ikke napp nei..

Anonymous poster hash: 845a9...c31

Gjest Gjest
Skrevet

I det siste har jeg blitt sjekket opp av musikere og en oljeingeniør, faktisk.

Skrevet

En gang ble jeg sjekket opp av en gother-aktig type! Haha! Var på et utested jeg absolutt ikke passer inn i. Og den gangen gikk jrg med nirvana -tskjorte og jeans. Så jeg var vel det nærmeste han kom til hans type. Han derimot? Skjønner absolutt ikke hva han gjorde der. Var typisk "fjortis"sted :fnise:

Ellers er jeg ikke akkurat midtpunktet selv føler jeg. Men jeg får ganske rolige typer som liker å prate. Synes det bare er hyggelig å snakke med folk, jeg. Men forteller dem jo at jeg er i forhold om jeg merker han vil noe mer :fnise:

Men det er ikke ofte jeg får kåte mannfolk etter meg. For da får jeg helt noia og blir frekk til slutt :fnise:

Skrevet (endret)

Sjekket opp og sjekket opp. En viste sin interesse da jeg var i tenårene, men jeg hadde ikke samme følelser.

Den andre personen- vi flørtet vel begge to, vet ikke hvem som begynte. Det ble et par av oss etter hvert.

Begge to var/ er vel litt nerdete, intelligente personer med god humoristisk sans. Begge med ganske unike perspektiv og innsikt.

Jeg "sjekket" også opp en utenlandsk, intelligent forfatter jeg hadde kjent en stund. Det gikk ikke så bra, da ;)

Kan vel karakteriseres som litt nerd selv, men har aldri følt at identiteten min ligger der. Er ganske rolig og forholdsvis innesluttet person. For meg er det å bli sjekket opp potensielt mer stress da jeg kan komme i en situasjon der jeg må såre noens følelser. Som var tilfelle hos person nummer en. Er 25 år nå.

Endret av ord deling
Skrevet

På byen?

Jeg smiler mye, danser mye og snakker med mange. Jeg blir stort sett forsøkt sjekket opp av menn med store muskler og enda større egoer

AnonymBruker
Skrevet

De imaginære. :(

Anonymous poster hash: 34694...544
  • Liker 1
Skrevet

Standard format med kaffeflekker.

Yngre, og gjerne av den litt breiiiale sorten...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er to kategorier som forsøker å sjekke meg opp:

1. Menn med stor M, selvfølelse og trygghet i seg selv, - det er disse som er interessante for meg.

2. De som tror de skal få seg et 'prestisje ligg', men som trenger noen som kan overta rollen som finansminister og mamma. De som oppfører seg som veldresserte hunder, klare til å lyde hvert minste vink. Disse får et høflig 'Nei takk' til svar, på en pen måte, jeg tenner ikke på å gjøre noen forlegne.

Hvem kvinnen er.... hun synes, ler, danser, snakker med mennesker, er imøtekommende og tilstede.

Skrevet

Jeg blir som regel sjekket opp av de som har drukket mest.. hehehe...

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir ofte sjekket opp av yngre gutter, typ de som bare vil ha seg noe. Skjønner ikke hva greia er med det...

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer mest an på hvor jeg er, dvs. type bar. Det er jo derifra utvalget er.

De fleste som begynner å prate med meg er dresskledde menn, som har hatt et par drinker men ikke er fulle. Aldersgruppe fra 28 og oppover, dog de rundt 40 må få noen signaler og hint for å komme bort.

Anonymous poster hash: 3f6a7...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...