Gå til innhold

Bare må ha det

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er sommerværet som gjør meg sånn jeg, men i dag er jeg utrolig lysten på sex. Akkurat nå ringte jeg mannen i mitt liv og fortalte det. Han jobber to kvartaler unna, og om ti minutter skal vi ha oss på lageret der han jobber. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tvil om at man er mer lysten av sommer og sol....

Tanken om å ta en lang "lunch",melder seg rett som det er :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var en flott opplevelse. Han var kåt som fy da jeg kom dit, og han dyttet meg inn på lageret og låste døra bak oss. Lurt av meg å ta av trusa i heisen, for han kjørte hardt på. Jeg var ganske opphisset selv også... :-)

Ingen av oss trengte lang tid i dag, og jeg tror vi var der inne i maks 15 minutter. Skyndte meg ut før noen av kollegene så at jeg hadde vært der. Gikk raskt tilbake til jobben mens jeg kjente at han rant ut av meg nedover lårene. Håper ingen så det. Nå har jeg vasket vekk alt.

Anbefaler alle som har mulighet til å ta seg en snabbis midt på dagen. Selv håper jeg på en lang og het sommer. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Han jobber to kvartaler unna' date=' og om ti minutter skal vi ha oss på lageret der han jobber. :wow:[/quote']

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Suzy: Har du mann, må du finne et lager. Har du et lager, er det bare å sette opp en kølapp-maskin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Snefrid sa:

Gikk raskt tilbake til jobben mens jeg kjente at han rant ut av meg nedover lårene. Håper ingen så det.

Hmm ... fersk sæd som renner nedover et kvinnelår - det er sexy det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estrela

Snefrid sa:

han rant ut av meg nedover lårene

Beklager at jeg henger meg opp i det, men morsom formulering. :ler: (Fikk noen artige "tegnefilm-bilder" i hodet)

Ellers; lager er nyttige til flere ting de.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...