AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Min samboer er på utdrikningslag for en kompis i dag og på slutten av kvelden skal de på strippebar. Dette fikk jeg vite for to dager siden i en helt normal samtale. Har aldri synes noe om strippeklubber, iallfall ikke at mannen min skal gå på det alene (uten meg). Jeg vet jo at de er profesjonelle og at han uansett ikke ville gjort noe, men jeg liker ikke tanken på at han skal stå å se på kvinner som kler av seg rett foran ansiktet hans. Jeg forsto det som at det egentlig ikke var helt bestemt om de skulle der, men har nå skjønt at det er det.. Har vondt i magen min nå, liker det virkelig ikke!! Og ikke har jeg hørt noe fra han heller, ikke at han må sjekke inn med meg, men er jo alltid koselig med en melding Vil ikke vise han at jeg friker ut ang. dette, men samtidig vet han jo at jeg ikke liker sånn. Spilte liksom helt OK når han/kompisen fortalte om at de kanskje skulle der.. Men nå når jeg vet at de skal der, så liker jeg det virkelig ikke! Hater å føle det sånn! Vil jo ikke være helt psyko heller.. Kjenner jeg trenger en koselig melding av han nå... Hva tenker andre om dette? Anonymous poster hash: 94f65...f6c
Gjest Lille-pus Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Jeg tenker at du skal ta deg et glass vin eller en øl med en venninne i solveggen i kveld Puste med maven og slippe tankene på at 'noe skulle komme til å skje'. De er en hel gjeng, og de passer på hverandre. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Stoler du ikke på samboeren din? HAHA, deg i et nøtteskall dette;) Joda, men det bunner vel egentlig mer i usikkerhet på meg selv.. Vet jo at ingenting kommer til å skje. men ubehagelig uansett. Anonymous poster hash: 94f65...f6c 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Helt ærlig så synes jeg det ikke er noe å bry seg med. Han er på UTDRIKKNINGSLAG! La han kose seg!! Hadde han vert på strippeklubb flere ganger i året er det noe annet.. Men en gang av og til gjør da ingenting? Jeg forstår virkelig ikke hva som er problemet.... Det er ikke et horehus han skal på. Slapp av og kos deg i kveld. Vær med en venninne og ha det gøy! Hilsen jente 25Anonymous poster hash: 05a06...c5f 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har litt samme som deg - min strategi er å bare bestemme seg for å ikke bry seg. Dra ut med noen venninner selv, eller gjør noe du liker å gjøre hjemme - og rett og slett glem ham for i kveld! Anonymous poster hash: 17966...6d2 1
Gjest Lille-pus Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 HAHA, deg i et nøtteskall dette;) Joda, men det bunner vel egentlig mer i usikkerhet på meg selv.. Vet jo at ingenting kommer til å skje. men ubehagelig uansett. Anonymous poster hash: 94f65...f6c Han er jo ikke din samboer/mann fordi han ikke fant noe bedre. Han er med deg fordi han vil være med deg tenker jeg. Flotte kvinner er det alle steder. Hver eneste dag ser man dem. Hvis man skal hindre en mann i å observere eller være i nærheten av andre attraktive kvinner enn seg selv så må man holde ham i bur. - og det som er helt sikkert er at den som holdes i bur vil etter en stund begynne å lete desperat etter en måte å komme seg ut av buret på. 1
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 HAHA, deg i et nøtteskall dette;) Joda, men det bunner vel egentlig mer i usikkerhet på meg selv.. Vet jo at ingenting kommer til å skje. men ubehagelig uansett. Anonymous poster hash: 94f65...f6c Du får rett og slett bare jobbe med usikkerheten din. Kan ikke du også gå drikke med en venninne da? 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Han er jo ikke din samboer/mann fordi han ikke fant noe bedre. Han er med deg fordi han vil være med deg tenker jeg. Flotte kvinner er det alle steder. Hver eneste dag ser man dem. Hvis man skal hindre en mann i å observere eller være i nærheten av andre attraktive kvinner enn seg selv så må man holde ham i bur. - og det som er helt sikkert er at den som holdes i bur vil etter en stund begynne å lete desperat etter en måte å komme seg ut av buret på. Jeg vet det, det er derfor jeg ikke sier noe til han.. Men trodde ikke det skulle være så ubehagelig.. Vet jo at de jentene har mye fastere kropp enn meg. Men vet jo og at han digger kroppen min.. Har veldig lyst å ta en jentetur på byn ja, men er midt i eksamen, så kan ikke gjøre det nå.. Dette tuller med konsentrasjonen min! Anonymous poster hash: 94f65...f6c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 Min samboer er på utdrikningslag for en kompis i dag og på slutten av kvelden skal de på strippebar. Dette fikk jeg vite for to dager siden i en helt normal samtale. Har aldri synes noe om strippeklubber, iallfall ikke at mannen min skal gå på det alene (uten meg). Jeg vet jo at de er profesjonelle og at han uansett ikke ville gjort noe, men jeg liker ikke tanken på at han skal stå å se på kvinner som kler av seg rett foran ansiktet hans. Jeg forsto det som at det egentlig ikke var helt bestemt om de skulle der, men har nå skjønt at det er det.. Har vondt i magen min nå, liker det virkelig ikke!! Og ikke har jeg hørt noe fra han heller, ikke at han må sjekke inn med meg, men er jo alltid koselig med en melding Vil ikke vise han at jeg friker ut ang. dette, men samtidig vet han jo at jeg ikke liker sånn. Spilte liksom helt OK når han/kompisen fortalte om at de kanskje skulle der.. Men nå når jeg vet at de skal der, så liker jeg det virkelig ikke! Hater å føle det sånn! Vil jo ikke være helt psyko heller.. Kjenner jeg trenger en koselig melding av han nå... Hva tenker andre om dette?Anonymous poster hash: 94f65...f6c Stakkars deg jeg hadde ikke likt det heller. Du er flink hvertfall, jeg hadde ikke klart å late som ingenting! Hadde sagt ifra, og vet at han ikke hadde likt det om det var motsatt situasjon!Anonymous poster hash: d5569...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Stakkars deg jeg hadde ikke likt det heller. Du er flink hvertfall, jeg hadde ikke klart å late som ingenting! Hadde sagt ifra, og vet at han ikke hadde likt det om det var motsatt situasjon!Anonymous poster hash: d5569...0e7 Jeg tror heller ikke at han hadde likt det om jeg hadde vært på strippeshow hvor menn kledde av seg rett foran meg. Men tror jeg liker det enda mindre enn han Jeg skulle ønsker jeg kunne ta meg en tur ut og få tankene vekk fra dette.. Det irriterer meg litt at han ikke sa noe om dette til meg, var når vi var med ene kompisen for noen dager siden jeg fikk vite at de kanskje skulle der etterpå. Men har nå forstått at det ikke er kanskje, men det fikk jeg ikke høre av han.. Synes han i det minste kunne vært ærlig om det til meg.. Han har ikke sagt noe om det selv... Anonymous poster hash: 94f65...f6c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Kan du ikke foreslå å være stripperen neste gang? Da trenger du ikke bli sjalu og det er jo en god unnskyldning til å bli superfit! Anonymous poster hash: 1f953...42c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Jeg tror heller ikke at han hadde likt det om jeg hadde vært på strippeshow hvor menn kledde av seg rett foran meg. Men tror jeg liker det enda mindre enn han Jeg skulle ønsker jeg kunne ta meg en tur ut og få tankene vekk fra dette.. Det irriterer meg litt at han ikke sa noe om dette til meg, var når vi var med ene kompisen for noen dager siden jeg fikk vite at de kanskje skulle der etterpå. Men har nå forstått at det ikke er kanskje, men det fikk jeg ikke høre av han.. Synes han i det minste kunne vært ærlig om det til meg.. Han har ikke sagt noe om det selv... Anonymous poster hash: 94f65...f6c Jeg reagerer veldig på at han ikke hadde tenkt å fortelle deg det, og at han bare sa det kanskje skulle skje. Det viser jo at han selv mener det ikke er greit. Hadde blitt utrolig skuffet om jeg fikk vite noe sånt av kompisen hans.. Anonymous poster hash: d5569...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Jeg reagerer veldig på at han ikke hadde tenkt å fortelle deg det, og at han bare sa det kanskje skulle skje. Det viser jo at han selv mener det ikke er greit. Hadde blitt utrolig skuffet om jeg fikk vite noe sånt av kompisen hans.. Anonymous poster hash: d5569...0e7 Nå hadde jeg jo heller ikke spurt han om det da, spurte når vi var med kompisen, så han har jo ikke lyve til meg.. Men fikk melding av han i sted og da spurte jeg hva planen var videre. Da svarte han at det blir byn og videre vet han ikke.. Han vet nok at jeg ikke liker at han skal på strippebar, så er sikkert derfor han unngår å nevne det nå. Men det irriterer meg når jeg vet at de skal og han vet hva jeg synes om det.. Anonymous poster hash: 94f65...f6c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 -- det irriterer meg altså at han ikke sier noe om det.. han kunne jo selv kommet å fortalt meg det, så kunne vi snakket om det. Jeg ville jo aldri "nektet" han å gå! Har lyst å spørre han rett ut om de skal der, men da sier han vel bare at han ikke vet. Men samtidig så orker jeg ikke å lage en stor greie av det... Anonymous poster hash: 94f65...f6c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 -- det irriterer meg altså at han ikke sier noe om det.. han kunne jo selv kommet å fortalt meg det, så kunne vi snakket om det. Jeg ville jo aldri "nektet" han å gå! Har lyst å spørre han rett ut om de skal der, men da sier han vel bare at han ikke vet. Men samtidig så orker jeg ikke å lage en stor greie av det... Anonymous poster hash: 94f65...f6c Okei. Han har vel ingenting å si om det.. Anonymous poster hash: d5569...0e7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #17 Skrevet 31. mai 2014 Okei. Han har vel ingenting å si om det.. Anonymous poster hash: d5569...0e7 Så det er ikke normalt at en forteller noe slikt til en du deler livet ditt med? At en snakker om det hvis ene parten føler seg usikker? Anonymous poster hash: 94f65...f6c
sjøhest Skrevet 31. mai 2014 #18 Skrevet 31. mai 2014 Hadde sagt at det var uaktuelt hadde han ikke respektert det (noe han gjør) ville jeg vurdert skilsmisse. Men hvis du uansett ikke hadde nektet han så er det vel bare å la det ligge da?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #19 Skrevet 31. mai 2014 Hadde sagt at det var uaktuelt hadde han ikke respektert det (noe han gjør) ville jeg vurdert skilsmisse. Men hvis du uansett ikke hadde nektet han så er det vel bare å la det ligge da? samme her Anonymous poster hash: 71966...72b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #20 Skrevet 31. mai 2014 Jeg lurer på hvorfor ikke flere tenker som meg jeg Jeg lar partneren min gjøre det han vil. Dra på strippeklubb, utdrikningslag, kose seg på byen. Han vet hvor grensene går. Sitter ikke hjemme beskymra. Aldri. For jeg tenker at - om han går over grensen en gang, så er det bedre at det skjer da, enn senere. Da kan jeg pakke sakene mine og finne en som fortjener meg (lettere sagt enn gjort da, men dere skjønner tegninga) Tankegangen er mer sånn - det som skjer, det skjer. Jeg får bare takle det som muligens kan skje og gå videre. Jeg sier ikke at det er enkelt - men da slipper jeg den beskymringen om at "hvis, om noe skulle skje?" For den kan vel heller ikke være enkelt - alle beskymringene? Hvis/om noe skulle skje - vær glad for at det har skjedd da og gå videre. Skjer det ingenting, så er jo alt perfekt. Hvor er beskymringene henn da? Anonymous poster hash: 9d4e1...0b2 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå