Gå til innhold

Krangler mye med Pappa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er 18 år

Jeg krangler veldig mye med faren min, som har støttet og gjort ekstremt mye for meg hele tiden. Han har alltid tatt med oss til ferier og gjort veldig mye. Jeg sliter psykisk og har slitt flere år, jeg blir veldig frekk mot han, sier svært stygge ord og plager han, lar han ikke sove fordi jeg får dårlig samvittighet av å terrorisere han.

Har fått han til å gråte til og med, han har en bra jobb og sliter veldig hjemme, ofte sover han sent på natta og må opp tidlig i morgen, jeg er redd det skjer han noe og jeg kommer aldri til å tilgi meg, og ha det ekstremt vanskelig hele livet og blir ekstrem dårlig.. Jeg vil respektere han og ikke gjøre sånne ting, men jeg vet ikke hva som skjer med meg, jeg føler meg som psykopat når det gjelder han, kan slå på lyset i rommet hans sent på natta og si jeg trenger hjelp og at jeg vil bli venn, når han skal på jobb.

Jeg ser synd på han, han har så mye stress i livet sitt pga meg, han kaster meg ikke ut hjemifra, ringer heller ikke politiet, se hvor snill han her. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke være slem, men jeg klarer ikke å FORSTÅ at han kan dø av så mye stress, må tenke hard for å se synd på han, jeg utrolig glad i han , men hvorfor skjer dette? :(

Anonymous poster hash: 79312...119
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og når jeg krangler veldig mye , går han ut og sier han sitter i skogen og gråter. Jeg blir veldig trist av dette, men jeg klarer ikke å slutte, jeg forstår ikke ting, klarer ikke å vise empati når det gjeder han, jeg er kjempe glad i han egentlig

Skrevet

Jeg synes du skal skrive et brev til faren din og fortelle nettopp dette. Så synes jeg at du skal innse hvor mye lidelse du påfører faren din og søke hjelp for aggresjonen din, med en gang.

Tenk om du mister ham? Hva gjør du da? Det er så mange som enten ikke har foreldre eller har foreldre som driter i dem, og her behandler du faren din som dritt, enda han gjør alt for deg.

Skriv et brev, si du er glad i ham, men at du trenger hjelp til å styre aggresjonen din. Gjør alt du kan for å rette opp i dette, vær ærlig og gjennomfør!

Hadde du vært min datter hadde jeg kastet deg ut med en gang du fylte 18 dersom du oppførte deg slik mot meg. Du er sykt heldig som har en så snill og tålmodig far.

• Liker 2
Skrevet

Får du behandling? Det er første steg for du høres ikke frisk ut. Prøv å innse at stakkaren bare vil ditt beste og er veldig tålmodig med deg. Du er faktisk voksen, likevel lar han deg bli.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal skrive et brev til faren din og fortelle nettopp dette. Så synes jeg at du skal innse hvor mye lidelse du påfører faren din og søke hjelp for aggresjonen din, med en gang.

Tenk om du mister ham? Hva gjør du da? Det er så mange som enten ikke har foreldre eller har foreldre som driter i dem, og her behandler du faren din som dritt, enda han gjør alt for deg.

Skriv et brev, si du er glad i ham, men at du trenger hjelp til å styre aggresjonen din. Gjør alt du kan for å rette opp i dette, vær ærlig og gjennomfør!

Hadde du vært min datter hadde jeg kastet deg ut med en gang du fylte 18 dersom du oppførte deg slik mot meg. Du er sykt heldig som har en så snill og tålmodig far.

Tusen takk for at du svarte.. jeg er gutt forresten om du trodde jeg var jente.. men jeg er veldig lei meg, jeg har spyttet på han jeg har sakt stygge ord fått han til å blø ødelagt tannen hans, han jobber selv med å hjelpe andre , også møter han dette hjemme nesten hverdag, han lever et dobbelt liv

men jeg LOVER jeg vil ikke være slem jeg forstår ikke, jeg går til behandling hos dps har lidelse, har det kjempe vanskelig. Klarer ikke å forstå at han ikke har det bra, må tenkte dypt for å forstå det, hvorfor skjer dette? Jeg er ikke psykopat. Jeg viser følelser andre steder og empati, men jeg tenker den dagen han dør, kommer jeg til å ha det EKSTREMT EKSTREMT vanskelig og aldri klare å tilgi meg, da er jeg redd hva jeg gjør..

AnonymBruker
Skrevet

Får du behandling? Det er første steg for du høres ikke frisk ut. Prøv å innse at stakkaren bare vil ditt beste og er veldig tålmodig med deg. Du er faktisk voksen, likevel lar han deg bli.

ja går til dps jeg er vanskelig hjemme, familien blir sliten av meg. Nabo må komme og roe meg ned, bør jeg innlegges? dps vil ikke legge meg inn tror jeg, men hva skal jeg da gjøre? pappa har fri dag og jeg gjør han sliten til jobb på Mandag. Jeg har det svært vanskelig med meg selv, jeg sliter virkelig..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en lang historie, dere vil forstå hvor vanskelig jeg har det og familien min. dere vil sikkert bli sjokkert og rørt av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...