Gå til innhold

Sex med butikkansatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere enn meg som har opplevd dette? Jeg var innom en dagligvare butikk i Oslo, spurte jeg om å låne toalett, en ung mann på 28 år fulgte meg, plutselig fikk jeg lyst på sex ble kåt, og vi begynte å prate litt etter at jeg var ferdig. Jeg kom nærmere så begynte vi å kysse, han hadde noe ansatte på jobben. Han var sjefen vi gikk inn på kontoret og han låste døra. Har noe andre kvinner opplevd, hvilken mening har dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ganske enkelt å "gjøre" en butikkansatt, med tanke på hvor ensidig jobb de har :fnise:

Ikke noe imot butikkansatte, jeg bare mener at å sitte i kassen/være sjef der virker ikke som den mest belønnede og varierte jobben som finnes der ute.

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på nicket ditt, så håper jeg bare at du ikke er født i 2000.

Anonymous poster hash: da33d...162
  • Liker 19
Skrevet

Det var mange kunder i butikken, samtidig som flere ansatte på jobb. En kjent stor bedrift i Norge, det var deilig han var deilig, vil gjerne dette flere ganger med han. Noe som har forslag?

Skrevet

Jeg er 28 år gammel kvinne

Skrevet

Med tanke på nicket ditt, så håper jeg bare at du ikke er født i 2000.

Anonymous poster hash: da33d...162

:fnise::fnise: Da blir denne diskusjonen litt annerledes..

• Liker 3
Skrevet

Det var mange kunder i butikken, samtidig som flere ansatte på jobb. En kjent stor bedrift i Norge, det var deilig han var deilig, vil gjerne dette flere ganger med han. Noe som har forslag?

Gå dit igjen...

• Liker 5
Skrevet

Fikk kos med en utenlandsk kjekk gutt, trenger noe seriøse svar, om noe har opplevd dette? Eller får lyst på?

Skrevet

Kåt mann som sitter og fantaserer på jobben, eller? :humpe::tunge1:

• Liker 16
Skrevet (endret)

Dette er nok nesten garantert en tråd laget av en mann, som jobber i en butikk, som lurer på om dette kan skje slik at han kan gå rundt og håpe på det. Kanskje også ta seg en kjapp runk mens han fantaserer om det.

Endret av Spaghetti
  • Liker 18
Skrevet

Det var jeg som fikk lyst på den kjekke karen, har vært fast kunde i den butikken,

AnonymBruker
Skrevet

In your dreams ;)

Anonymous poster hash: ac774...ad0
  • Liker 3
Skrevet

Er nok ganske enkelt å "gjøre" en butikkansatt, med tanke på hvor ensidig jobb de har :fnise:

Ikke noe imot butikkansatte, jeg bare mener at å sitte i kassen/være sjef der virker ikke som den mest belønnede og varierte jobben som finnes der ute.

Så forferdelig nedlatende du er. De er som alle andre mennesker, forskjellige ;)

• Liker 6
Skrevet

Så forferdelig nedlatende du er. De er som alle andre mennesker, forskjellige ;)

Mente ikke å være nedlateeendeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond:

Bare forestilte meg en stereotypisk kjedelig kontorfyr (fortsatt ikke nedlatende, snakker ome n stereotype her) som jobber i butikk som bare skal vise ei kunde hvor dassen er, og som plutselig får litt "action".. Og hvordan han mest sannsynlig ikke hadde sagt nei..

Men ja, alle er forskjellige.

Lyst til å starte en diskusjon om hvor dårlig jeg er til å formulere meg? :fnise:

Skrevet

Det var fint vær, jeg var i topp humør. Hvorfor ikke liksom? Det er jo samme som du får lyst på en kar som jobbe på en utested, eller hvor som helst

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var fint vær, jeg var i topp humør. Hvorfor ikke liksom? Det er jo samme som du får lyst på en kar som jobbe på en utested, eller hvor som helst

Var han singel?

Anonymous poster hash: db23d...9b9

Skrevet

Han er gift, jeg har samboer, litt spenning utenom dette skader ikke

Gjest Lille-pus
Skrevet

"Det enkle er ofte det beste" ? ;)

Så spørs det jo om det virkelig var "Kjapt, trygt og billig" da.... og fikk du "Frihet til å velge"?

• Liker 4
Skrevet

Det er ingen som vet hva som har skjedd, jeg har ikke så bra forhold med samboeren min, han klarer ikke å gi meg det jeg trenger,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...