SiMa Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Samboer har, med god grunn og full støtte fra meg, kuttet kontakt med familien. I dag ringte faren hans min telefon, jeg svarte fordi jeg ikke visste hvem det var. Han spurte om vi har det bra, jeg sa ja, spurte om vi fortsatt bor på samme sted, jeg sa vi har flytta og ikke vil fortelle hvor. De blir ikke invitert i bryllup, vi har null kontakt med dem. Sist de ringte ble samboer dårlig etterpå, lenge. Han ble også dårlig da jeg hilste han fra en annen skygge fra fortiden for noen få uker siden. Hva gjør jeg nå? Forteller jeg om telefonen? Lar jeg være å si noe?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Ikke si noe hvis han reagerer negativt på det. Så lenge ikke noen ringer for å fortelle at mora hans er død eller noe i den duren, så høres det virkelig ikke ut som det kan komme noe godt ut av å fortelle ham om det. Anonymous poster hash: 92d0d...a1d
Gjest Snuppi Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Det kommer vel an på hva som ble sagt at svigerfar. Om han bare ringte for å slå av en prat, er det gjerne best å ikke si noe...
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Hvorfor reagerer han? Hva er forhistorien. Om han blir så dårlig så bør han jobbe med seg selv.Anonymous poster hash: b9f06...feb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Hadde samme opplevelse, bare omvendt. Jeg har kuttet kontakt med familien min for et par år tilbake, og min far ringte til min samboer her om dagen. Var ikke noe viktig, men han ville gjerne si hvor lei seg broren min var fordi jeg ikke kom i familiebursdagen hans (noe som er tull, broren min og jeg feiret bursdagen hans sammen noen dager i forveien). Jeg hadde hverken fått sms eller telefon. Skrudd familie. Anonymous poster hash: 9fc3f...72b
heihei123 Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Du vil jo det beste for samboeren din, så med mindre svigerfar sa noe du føler er viktig for sambo å vite, er det kanskje best og la være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå