AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Det er en gutt, "Kristian", som bor i samme by som meg, som jeg har møtt to-tre ganger i sosiale lag tidligere, da vi har felles venner. Vi har bare snakket hyggelig sammen de gangene (ikke noe sånn åpenbar flørting). Den siste gangen vi møttes var på en fest, og vi var begge brisne, vi snakket fortsatt hyggelig med hverandre, og vi la til hverandre på Snapchat. Jeg kjenner han ikke særlig godt, men har likevel en interesse for han. Det er omtrent fire uker siden den siste kvelden nå, og vi har sendt ganske mange snaps til hverandre. Det er på en måte blitt vårt sted å snakke på, da vi skriver ting ved bildene (altså som om vi hadde snakket på f.eks. Facebook). Han har virket litt interessert han også, og vi begge har holdt samtalen gående. For nesten en uke siden trykket jeg liker på en kompis av han, (som han bor sammen med) på Tinder, bare for morsomt. Jeg har aldri møtt han, men han vet åpenbart at jeg sender masse snaps med Kristian. Mente ikke noe seriøst med å trykke liker, gjorde det litt på tull egentlig, siden vi begge vet hvem hverandre er. Han snakket til meg Tinder da vi fikk en match (han trykket liker på meg først), og skrev at Kristian snakket om meg hele tiden, men turte ikke å be meg på date. Vet ikke om dette bare var tull, eller om det faktisk var sant, men jeg svarte på en litt ironisk måte, fordi jeg så bare humoren over det hele der og da. Etter dette har Kristian sluttet å sendt meg snaps. Hvis jeg sender han, så er det en sjelden gang at han svarer med den samme interessen som han viste før. Av og til sender han ikke noe tilbake i det hele tatt. Vet ikke hvorfor han er blitt sånn, men er redd for at det kan ha noe med romkameraten hans å gjøre. Samtalen vi hadde på Tinder er også forsvunnet, uten at jeg har gjort noe... Hva tror dere? Har han mistet interessen, eller hva er greia? Er litt deppa akkurat nå. Hva bør jeg gjøre? Kan legge til at jeg er 20 år, mens Kristian er 21. Anonymous poster hash: 6b52d...e38
Rapunzel_ Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Det første jeg tenker er at han enten har feiltolket det at du likte kompisen hans på Tinder, eller at han er flau/ønsker å ligge lavt, fordi han vet hva kompisen skrev til deg om han. Det kan jo være at han tror du henger på Tinder og flørter med alle gutter, og at du derfor ikke er interessert i han på en seriøs måte, og at dette gjør at han vil kutte kontakten litt. Men jeg synes det er veldig vanskelig å vite. For alt jeg vet kan det jo være at han bare er lei denne "snappinga". Men ja, litt merkelig at det plutselig dabbet av rett etter den hendelsen med kompisen hans.
Gjest Tingelinling Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Du likte kompisen hans på et sjekkested? Det er major turn-off. Skjønner godt at han ikke er så "på" lenger. Når du viser at du fortsatt er aktiv på jakt på tinder, viser du samtidig at du ikke er (tilstrekkelig) interessert i Kristian. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Du likte kompisen hans på et sjekkested? Det er major turn-off. Skjønner godt at han ikke er så "på" lenger. Når du viser at du fortsatt er aktiv på jakt på tinder, viser du samtidig at du ikke er (tilstrekkelig) interessert i Kristian. Jeg vet det kanskje var dumt. Men i øyeblikket der og da så gjorde jeg det bare på tull, fordi vi begge vet hvem hverandre er, og de har ofte tatt "selfies" sammen og sendt til meg. Han poppet opp med en gang jeg åpnet Tinder, noe som er et ganske klart signal på at han har likt meg først. Gikk også ut i fra at han kanskje likte meg bare for morsomt. I tillegg vet jeg jo hvem han er, er jo ikke så dum at jeg liker kompisen hans og mener noe seriøst med det. Derfor så jeg bare humoren i det der og da, tenkte ikke så mye over det (er heller ikke inne på Tinder for å finne meg noen, bare et tidsfordriv egentlig). Ts Anonymous poster hash: 6b52d...e38
Gjest Tingelinling Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 ...eller så hadde Kristian og kompisen blitt enige om at kompisen skulle like deg, for å finne ut om du fortsatt er "tilgjengelig" på tinder. Noe du viste at du er. Kristian vet jo ikke at du gjorde det bare for moro. Det høres muligens uansett ikke veldig troverdig ut? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 De fleste ville vel trukket seg tilbake dersom noen man var interessert i hadde et-eller-annet gående med en nær venn/venninne på et såpass ONS'ete sted som Tinder..... Om han var interessert så kan jeg virkelig forstå ham, - han opplever muligens å at han ble bare ansett som en lett tilgjengelig flørt.... Det er ikke alle unge menn som liker den følelsen, og skulle det være slik så kan jeg faktisk forstå at han nå ikke er like lett tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 ...eller så hadde Kristian og kompisen blitt enige om at kompisen skulle like deg, for å finne ut om du fortsatt er "tilgjengelig" på tinder. Noe du viste at du er. Kristian vet jo ikke at du gjorde det bare for moro. Det høres muligens uansett ikke veldig troverdig ut? Jeg vet jo åpenbart hvem kompisen hans er, så hvorfor kunne de ikke forutse at jeg likte han bare av den grunn? Og at jeg er "tilgjengelig" på Tinder betyr jo ikke at jeg mener noe seriøst ved det. Driver jo ikke å møter gutter der i fra osv. Kristian kan jo ikke vite dette med sikkerhet, men synes likevel det er dumt at han kutter helt bare ved å gå ut i fra det. Da er han ikke nok interessert, kanskje Men har noen tips til hva jeg eventuelt bør gjøre? Eller si til han? Eller er alt håp ute...? Ts Anonymous poster hash: 6b52d...e38
Gjest ashanti Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Jeg hadde i hvertfall mistet interessen hvis en fyr jeg datet/hadde en flørt med, plutselig hadde "likt" en venninne av meg på Tinder og sendt meldinger med henne. Da hadde jeg snudd og sett meg om etter noe annet for å si det slik.. Du får eventuelt ta det opp med han, forklare situasjonen. Eller fortelle denne kompisen, siden du alikevel snakker med han, at du er kjempeinteressert i Kristian, så bringer han forhåpentligvis beskjeden videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå