Naruna Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Hei, i det siste har jeg blitt veldig glad i negldesign, altså å gjøre litt mer ut av neglene enn bare ensfarget neglelakk. Er det noen andre her som driver med det? Her er videoguide og bilder av de siste negldesignene jeg laget: Gradient Glitter Design: Resultat: Lace & Polka Dots: Resultat: Og et siste negldesign jeg laget her om dagen, uten video denne gangen: Matt sort: Så er det noen andre som liker å holde på med negldesign? Post gjerne bilder, videoer og inspirasjon :D 1
Gjest Kv84 Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Hei, i det siste har jeg blitt veldig glad i negldesign, altså å gjøre litt mer ut av neglene enn bare ensfarget neglelakk. Er det noen andre her som driver med det? Her er videoguide og bilder av de siste negldesignene jeg laget: Gradient Glitter Design: Resultat: Lace & Polka Dots: Resultat: Og et siste negldesign jeg laget her om dagen, uten video denne gangen: Matt sort: Så er det noen andre som liker å holde på med negldesign? Post gjerne bilder, videoer og inspirasjon :D De sorte likte jeg veldig godt.
Gjest Lypcha Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Elsker den sorte! Er det en egen matt lakk eller noe man kan bruke på alle farger?
SiMa Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Ser veldig fint ut. Skulle gjerne holdt på med det mer selv også, men sliter med å få lengde på neglene. Har brukt gele-lakk, og det ser ut til å hjelpe, men har nå vært uten en stund og neglene har knekt igjen. Noen gode råd?
Naruna Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2014 Elsker den sorte! Er det en egen matt lakk eller noe man kan bruke på alle farger? Er en matt topcoat, så den kan brukes over alle farger Ser veldig fint ut. Skulle gjerne holdt på med det mer selv også, men sliter med å få lengde på neglene. Har brukt gele-lakk, og det ser ut til å hjelpe, men har nå vært uten en stund og neglene har knekt igjen. Noen gode råd? Dessverre har jeg ikke mye peiling på akkurat det. Jeg er nemlig heldig nok til å ha naturlig sterke negler, så har aldri hatt det problemet. Beklager! Noen flere bilder? Skal prøve å poste nye bilder her etter hvert som jeg lager nye
Naruna Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2014 Nå har jeg laget et sett med sommernegler Video: Bilde:
FruHudson Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Så flink du er! Elsker selv negledesign, men klarer ikke lage det på meg selv
Momseguri Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Elsker negledesign! Disse var kjempefine, her skal jeg følge med
Naruna Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2014 Nå har jeg nok en gang laget nye negler Her er resultatet: Så flink du er! Elsker selv negledesign, men klarer ikke lage det på meg selv Takk! Elsker negledesign! Disse var kjempefine, her skal jeg følge med Tusen takk
Naruna Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2014 Nå har jeg laget nye negler igjen. Denne gangen cupcake-inspirerte negler. Og guide: Wow, så flink du er! Takk! :D
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Holder på med det selv Handler en del på ebay, og så abbonerer jeg på "Nailit", et blad som virkelig an anbefales om du liker negledesign. Anonymous poster hash: bf659...17a
Wonders Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Jepp det gjør jeg. Her er hva jeg har laget med Konad Nail Stamps Her er en trå på det http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=541982 Og her er min tavle på Pinterest, for inspirasjon http://no.pinterest.com/lakrisheks/nails/ Endret 27. juni 2014 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Fine negler! Du burde skaffe deg en liten "cleanup" pensel, dypp den i aceton og dra langs neglebåndet slik at det ikke ligger masse lakk igjen der og lager rotete inntrykk. Concealer børsten fra e.l.f. er veldig god til dette formålet. Anonymous poster hash: a6701...e88
Wonders Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 Fine negler! Du burde skaffe deg en liten "cleanup" pensel, dypp den i aceton og dra langs neglebåndet slik at det ikke ligger masse lakk igjen der og lager rotete inntrykk. Concealer børsten fra e.l.f. er veldig god til dette formålet. Anonymous poster hash: a6701...e88 Var denne til meg? Tror jeg var så gira over å ha Konad i hus at jeg dreit i kantene og den siste finishen
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Var denne til meg? Tror jeg var så gira over å ha Konad i hus at jeg dreit i kantene og den siste finishen Den var til TS, men det er jo et greit tips å ta med seg for alle. Synes det ser så mye mer forseggjort ut når neglelakken er "ren" og ikke renner utover "kantene". Anonymous poster hash: a6701...e88
Wonders Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 Den var til TS, men det er jo et greit tips å ta med seg for alle. Synes det ser så mye mer forseggjort ut når neglelakken er "ren" og ikke renner utover "kantene". Anonymous poster hash: a6701...e88 Sant sant. Så gøy med negler. Nå bruker jeg uv-lakk øverst, så det varer i 2-3 uker.
Wonders Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 Glitter er noe dritt å få av. Det er så kjedelig at det ikke er noen bedre måte å få den effekten på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå