AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Hei. Jeg sluttet på p-piller for en uke siden, fikk mensen i går. Har hatt veldig kraftig blødning, er vel første gang jeg faktisk har blødd så mye. Vi skal straks starte prøvingen ved å bli gravid, men det jeg lurer på er om dette er den ekte mensen?. For jeg sluttet med p-pillene for kun en uke siden. Kan jeg liksom beregne at eggløsningen er om 2 uker, eller må jeg vente til en annen blødning, at dette er falsk blødning? Anonymous poster hash: 37f0c...91d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Det tar en stund for kroppen å omstille seg til normale hormoner. Sett kryss i kalenderen i 3-4 måneder når du har mensen og se om det er en nogenlunde syklus i det. Det er sjeldent en får eggløsning i ukene etter man har sluttet på p-piller. Anonymous poster hash: c5614...67c 1
SiMa Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Det varierer veldig fra kvinne til kvinne hvor raskt eggløsningen er på plass etter slutt på p-piller. Noen blir gravide nesten med en gang. Sett i gang "prøvingen" og kos dere masse, men ikke ha for store forhåpninger de første månedene. 1
Athene Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Det er en bortfallsblødning etter pilleslutt. Når du får eggløsning kan ingen forutse. Enkelte får det med en gang, andre må vente et år. Eggløsning kommer 11-17 dager før mens. Men man kan også ha mens uten at eggløsning har skjedd. Så jeg støtter forslaget om å begynne å notere ned syklusene, lære deg litt om kvinnens syklus, ikke stresse med dette og ha et normalt sexliv. 1
Sanndy Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Nei dessverre. Det er falsk mensen Takk for svar:). då får eg bare venta på den skikkelige mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå