AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Har du noen gang gjort noe ulovlig, og i såfall hva? Gjerne noe litt mer spicy enn å bryte verneplikten, kjøre over fartsgrensa o.l.? Anonymous poster hash: d0073...bc9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Beklager, overskriften ble litt feil! TS Anonymous poster hash: d0073...bc9
Gjest Malanthor Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Øhhh. Skal ikke mye til for og spore IP'en til folk uavhengig av om de poster anonymt eller ikke. Tror neppe du vil få de saftigste historiene her. Men jeg kan jo alltids starte uansett, er ikke som om det her er en hemmlighet. Nasket masse på ungdomskolen. Var en regelrett liten banditt. Kunne gå inn i matbutikker med en bag og fylle den opp med snop og lignende. Og hadde visse steder hvor jeg nasket fast som arkaden i oslo, var nemlig et godt marked for luer og capser på skolen. Heldigvis ble jeg tatt og det ble slutten på min karriere som kriminell. Og ja det var forkastelig og umoralskt, og jeg gjør det ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå