Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom jeg skal jobbe uansett mesteparten av sommerferien (utenom noen helger der jeg kanskje reiser bort) er jeg ute etter å tjene meg opp mest mulig mens jeg uansett ikke finner på noe spesielt. Har noe gjeld å nedbetale og vil få det unna så snart jeg kan...

Jeg har full jobb men tenker å tjene noe ekstra i helgene.

Så langt;

- Solgt ting på ebay. Har fått unna endel der allerede.

- Har lagt ut en annonse om at jeg kan gå tur med hunder osv.

Mer?

(Alltid en moroklump som skal foreslå prostitusjon, men goes without saying at det er et nei...).

Anonymous poster hash: 43aa8...be0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg skal jobbe uansett mesteparten av sommerferien (utenom noen helger der jeg kanskje reiser bort) er jeg ute etter å tjene meg opp mest mulig mens jeg uansett ikke finner på noe spesielt. Har noe gjeld å nedbetale og vil få det unna så snart jeg kan... Jeg har full jobb men tenker å tjene noe ekstra i helgene.Så langt;- Solgt ting på ebay. Har fått unna endel der allerede.- Har lagt ut en annonse om at jeg kan gå tur med hunder osv. Mer? (Alltid en moroklump som skal foreslå prostitusjon, men goes without saying at det er et nei...). Anonymous poster hash: 43aa8...be0

Er du slik til å lage ting, så kan du selge på epla.no. Eller ha med litt vaskejobber?

Skrevet

Ekstrahjelp på sykehjem? Bra betalt og det er alltid behov.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut småjobber på finn.no.

Anonymous poster hash: 19b33...b97
AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer, hvordan selger du ting på ebay, er det den amerikanske ebay, eller den engelske?

Anonymous poster hash: d94d6...c1b
AnonymBruker
Skrevet

Start en blogg ;)

Jeg har faktisk tenkt på det ;)

Ikke hovedsakelig av pengemessige årsaker selvsagt. Men jeg har skrevet endel innlegg her tidligere og fått mange meldinger i inboxen med takk for fantastiske råd og mye innsikt fra folk jeg har hjulpet. Hvis jeg samlet alt i en blogg ville jeg kanskje fått noe trafikk der. Selger innsikten gratis på KG så lenge.

Men å drive blogg krever endel arbeid og det tar jo lang tid å få mange nok lesere, for ikke å snakke om reklameinntekter. Ingen quick fix akkurat. Men jeg tenker på det.

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer, hvordan selger du ting på ebay, er det den amerikanske ebay, eller den engelske?

Anonymous poster hash: d94d6...c1b

Jeg er vel registrert på den amerikanske tror jeg. Jeg bor i England men jeg logger inn på ebay.com. Varene er synlig for alle land og jeg har merket av at jeg sender internasjonalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...