Cinzia Skrevet 31. mai 2014 #1 Del Skrevet 31. mai 2014 Har nettopp lest "Et helt halvt år" og lurer på om jeg bare innbiller meg å ha hørt at den skal filmes?? Noen som vet? Innbiller meg at det kunne blitt en fin film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamworld Skrevet 31. mai 2014 #2 Del Skrevet 31. mai 2014 Det ser ut som det Filmselskapet MGM har allerede kjøpt rettighetene til å filmatisere Jojo Moyes roman. Dette året har hun jobbet mye med å gjøre boken om til filmmanus. Det er foreløpig uklart hvem som skal spille hovedrollene Will og Louisa. http://www.nrk.no/kultur/litteratur/bok-om-dodshjelp-ble-bestselger-1.11318718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2014 Takk for svar! Så spennende!! Gleder meg til den kommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamworld Skrevet 3. juni 2014 #4 Del Skrevet 3. juni 2014 Bare hyggelig, kan tenke meg det blir en fin film ja. Den boka ser veldig god og spennende ut, må kansje kjøpe og lese den jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken askepott Skrevet 6. oktober 2014 #5 Del Skrevet 6. oktober 2014 http://ipad.dagbladet.no/2014/09/11/kultur/bok/litteratur/jojo_moyes/game_of_thrones/35232782/ Det blir film :-) Emilie Clarke - hun fra game of thrones som skal ha hovedrollen, som louisa! En utrolig god historie! Gleder meg til filmen selv om slutten ikke ble som jeg håpte :-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 6. oktober 2014 #6 Del Skrevet 6. oktober 2014 Veldig bra bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 6. oktober 2014 #7 Del Skrevet 6. oktober 2014 Sam Claflin som Will og Emilia Clarke som Lou Passer perfekt til bildene jeg hadde av dem i hodet da jeg leste boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladgerda Skrevet 7. september 2015 #8 Del Skrevet 7. september 2015 noen som vet når den kommer på kino?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 8. september 2015 #9 Del Skrevet 8. september 2015 noen som vet når den kommer på kino?=) På IMDB står det at den kommer i USA 3.juni 2016, så fortsatt en god stund til dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 8. september 2015 #10 Del Skrevet 8. september 2015 Ååh den boka er fantastisk hvis det blir film av det så blir nok det en suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå