Gå til innhold

Blir deppa og umotivert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hver gang jeg leser om "Bjarte gikk ned 40 kg, for en prestasjon", "Mona gikk ned 30 kg, stolt av seg selv", alt som peker i retning av at det å gå ned 30-40 kg er en stor prestasjon!

Jeg skal ned 40 kg. Jeg vil ikke at det skal være en prestasjon, jeg vil at det skal være overkommelig og helt ok. Ikke noe stort!!!

Jeg takler ikke prestasjoner, å prestere.

Anonymous poster hash: cdc54...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som tynn vil ikke si jeg er lykkelig. Hva motiverer deg? Tror du alt blir bra som 40kg lettere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som tynn vil ikke si jeg er lykkelig. Hva motiverer deg? Tror du alt blir bra som 40kg lettere?

Hva mener du med å svare det, egentlig?

Hva vet vel du om hva jeg veide før, hvordan jeg hadde det og hvilke sykdommer jeg har som gjr at jeg må være tynn.

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med å svare det, egentlig?

Hva vet vel du om hva jeg veide før, hvordan jeg hadde det og hvilke sykdommer jeg har som gjr at jeg må være tynn.Anonymous poster hash: cdc54...c11

Slapp av! Ikke legg ut om ting om du er redd for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Ta en kilo om gangen. Kutt ut alt godteri og begynn å tren 3-4 dager i uken og ha et kaloriredusert kosthold.

Anonymous poster hash: ca9e6...d80

Skrevet

hver gang jeg leser om "Bjarte gikk ned 40 kg, for en prestasjon", "Mona gikk ned 30 kg, stolt av seg selv", alt som peker i retning av at det å gå ned 30-40 kg er en stor prestasjon!

Jeg skal ned 40 kg. Jeg vil ikke at det skal være en prestasjon, jeg vil at det skal være overkommelig og helt ok. Ikke noe stort!!!

Jeg takler ikke prestasjoner, å prestere.

Men det er jo en prestasjon å klare å gå ned så mye. Når noen har klart det, synes jeg absolutt de fortjener en stor applaus. Bak en såpass stor vektnedgang ligger det mange forsakelser og en stålvilje. Men det er ikke dermed sagt at det er uoverkommelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...