54321Kuer12345 Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 (endret) HeI! Fant ikke noe annet forum som kunne passe til mine problemer, så selv om jeg er mann må jeg nok ta en tur hit.. Har problemer med kjæresten. I det siste har litt av den gnisten begynt å forsvinne, samtidig henger henne med en hun nesten var sammen med før (han er også min bestevenn), og jeg blir selvfølgelig veldig sjalu og lei meg, og føler meg nesten erstattet.. Hun nekter meg også å være med jenter jeg har likt før, selv om hun gjør det med gutter selv, og å nekte henne det hjelper ikke, jeg har vært veldig mye inne på break-up tanker i det siste og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg vil ikke miste det vi har, men samtidig så klarer jeg ikke tanken på henne og kompisen.. I tillegg diskuterer vi en del på diverse chat plattformer, altså når vi ikke er fysisk sammen, men så er det jo sånn at når vi er sammen er det skikkelig bra liksom.. Hva skal jeg gjøre? Endret 31. mai 2014 av 54321Kuer12345
Red-Ruby Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 hun klarer å nekte deg,men ikke du henne? høres ikke ut som om hun har mye respekt igjen for deg.. Det er nesten helt umulig å fikse forhold med en som ikke er samarbeidsvillig,sånn som kjæresten din. Syns du skal si det til henne. At ting begynner å føles tung, og at slik hun ikke liker at du henger med dine gamle flammer,liker ikke du at hun henger med sine. Hører hun fremdeles ikke etter så er det nok ikke mye å hente fra det forholdet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå