AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Flere som har det problemet med samboer? At han ikke gidder å høre hvis man har problemer? Her begynner han med alt annet hvis jeg skal snakke om noe, eller dele vanskelige tanker. Han virker lite interessert og lar seg oppta og forstyrre av andre ting, f.eks begynner han å klappe og tulle med hunden, å snakke til ettåringen, å sette på oppvaskmaskinen. Synes det er dårlig gjort, jeg må jo sitte og høre på ham og komme med råd dersom noe plager ham, eller det er noe han ønsker å ta opp med meg. Men det går tydeligvis bare én vei. Han tar, men gir ikke tilbake. Hvordan få ham til å lytte og i hvertfall late som han er interessert? (Det er ikke slik at jeg tar opp slike ting ofte). Hver gang ender jeg opp lei meg eller sint. Har ingen andre å snakke med hellerAnonymous poster hash: 376f8...22a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Hadde samme problem, jeg gadd ikke mer. Du kan jo prøve å gjøre han obs på det, hvertfall? Anonymous poster hash: e1806...3cd 2
Red-Ruby Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Jeg forstår ikke hvorfor noen mennesker går så hardt inn for å ødelegge sitt eget forhold som det denne mannen gjør. Snakk med han og finn ut grunnen for hvorfor han gjør det. Det kan hende at det er lett å fikse. Men det kan også være at han bare er ego Altså,jeg sier dette fordi hvis han mente at du for eksempel klager for mye,eller på ting som han ikke anser som problemer, kunne han sagt det selv.Istedenfor å leke leker og sette deg i posisjon hvor du er nødt til å ta det opp. Mange mennesker i forhold lener seg tilbake og forventer at partneren skal fikse i alt, til og med egne problemer. Endret 31. mai 2014 av Blue-Jeans 1
Hecubaa Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Det er jo ikke bare dårlig gjort, men også respektløst. Det vil alltid være ting man har behov for å snakke om fra tid til og annen og det er en forferdelig følelse å være i et forhold hvor det ser ut til å være helt uaktuelt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå