AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg elsker henne, jeg gjør det av hele mitt hjerte. Jeg må si det til henne, på en måte men jeg aner virkelig ikke hvordan. Jeg skjelver, jeg vet jeg kan ikke leve uten denne jenta. Det er hun, jenta i livet mitt og kroppen min sier ifra til meg ofte selv 1 år etter det ble slutt og vi har hatt et av og på forhold i det siste på en måte, uten å være offisielle sammen, men med lite kontakt idet siste da jenta bor i en annen by. Skal snart møtes, håper jeg. Men jeg klarer nesten ikke vente lenger. Jeg må vise at jeg elsker henne virkelig så mye etter alt, det er hun jeg vil ha så hun vet det. Nå før det blir for sent fordi jeg orker ikke leve med dette, det må ut. aah! - tips? Jeg er virkelig ikke flink til å snakke om følelser osv. -Kan bli litt tryggere med litt alkhol da. Føler meg som en fjortiss. Har tenkt tanken foreslå at vi tar piknikk-ish i en park med fint vann og spise noe godt kveldsmat, da jeg liker det stedet når sola er på vei ned og det er ingen der og jeg liker virkelig settingen der på en sen sommerkveld, ikke for varmt og vannet og gresset. Men hvordan skal jeg få sagt det til henne ? Anonymous poster hash: bfc7a...63d
Gjest Evel Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Dropp alkoholen og si det du føler til tross for din frykt. 2
flinkeceline Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 En slik kunngjøring synes jeg skal være spesiell og bør helst ikke være noe du bare sier ute av det blå. Hvis denne jenten virkelig er så spesiell for deg synes jeg du kan be henne med på en fin ferie hvor du kunngjør dine følelser for henne, helst under et palmetre på en perlehvit strand, eller noe sånt. 1
Sapientia Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 En slik kunngjøring synes jeg skal være spesiell og bør helst ikke være noe du bare sier ute av det blå. Hvis denne jenten virkelig er så spesiell for deg synes jeg du kan be henne med på en fin ferie hvor du kunngjør dine følelser for henne, helst under et palmetre på en perlehvit strand, eller noe sånt. Så ekstravagant trenger det vel ikke være? Første gang typen sa det til meg var litt spesiell, jeg husker det i alle fall godt. Og følelsen det gav. Men vi var ikke noen mer spesiell plass enn hans leilighet. ellers enig med de over her, dropp alkoholen og fortell henne at du elsker henne 3
Hecubaa Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Hvis du er skikkelig nervøs for å si det så er kanskje ikke det å hause det opp skikkelig med perfekt mat, perfekt solnedgang og perfekt gress det lureste? Jeg tror absolutt at det kunne blitt fint altså, men det er vel også i sånne situasjoner at alt går skeis hvis EN ting ikke helt blir som du hadde sett for deg.. Hvis dere skal møtes snart uansett ville jeg bare sagt det der og da på en hverdagslig måte som ikke "skremmer" henne og uten at du er godt påseilet i forkant. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Hvisk det i øret hennes.Anonymous poster hash: 64d63...8cf
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Hvisk det i øret hennes.Anonymous poster hash: 64d63...8cf Jeg er bare redd at dette ødelegger alt, vennskapet vi har nå osv..... Men jeg føler at jeg må bare få sagt det så får det gå som det går.... Anonymous poster hash: bfc7a...63d
Gjest Linneah2013 Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 En slik kunngjøring synes jeg skal være spesiell og bør helst ikke være noe du bare sier ute av det blå. Hvis denne jenten virkelig er så spesiell for deg synes jeg du kan be henne med på en fin ferie hvor du kunngjør dine følelser for henne, helst under et palmetre på en perlehvit strand, eller noe sånt. Ingen god ide, hva hvis hun ikke gjengjelder følelsene? Blir ingen god ferie for noen av dem. TS, det viktigste her er at du tar mot til deg og forteller henne hva du føler, om det skjer hjemme hos deg eller på en picnic er opp til deg, gjør det som faller naturlig for deg. Ønsker deg masse lykke til.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Ingen god ide, hva hvis hun ikke gjengjelder følelsene? Blir ingen god ferie for noen av dem. TS, det viktigste her er at du tar mot til deg og forteller henne hva du føler, om det skjer hjemme hos deg eller på en picnic er opp til deg, gjør det som faller naturlig for deg. Ønsker deg masse lykke til. Yes bad idea! - jeg tror ikke jeg kan si at jeg elsker henne sånn som situasjonen er akkurat nå, får ta mot til meg å si at jeg liker henne ! Mot!-kom til meg! "Vet du hva? jeg liker deg". Anonymous poster hash: bfc7a...63d 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Yes bad idea! - jeg tror ikke jeg kan si at jeg elsker henne sånn som situasjonen er akkurat nå, får ta mot til meg å si at jeg liker henne ! Mot!-kom til meg! "Vet du hva? jeg liker deg". Anonymous poster hash: bfc7a...63d høres bedre ut! Anonymous poster hash: 64d63...8cf
Gjest Cartman Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Det eneste du ikke må gjøre er å bruke ord og uttrykk, som kan forstås på ulike måter. For eksempel ordet fin. Fin som fin personlighet, eller normalt fin eller elsker deg fin. Hva betyr fin?
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Du trenger ikke en gang bruke ordet "elske". Det kan fint holde å si "Det er ingen på denne jord som jeg er så glad i og som betyr så mye for meg som det du gjør!" Når det kommer til å formidle virkelig dype følelser for noen så er ofte det enkle det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå