Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og sjelden opplever at menn ser ens vei, bør en bare innse at en er direkte uattraktiv og dermed gi opp håpet om et familieliv?

Anonymous poster hash: 27374...f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være flere grunner til at menn ikke tar kontakt med deg annet enn at du er uattraktiv. Hvordan ser du ut?

AnonymBruker
Skrevet

Kan være flere grunner til at menn ikke tar kontakt med deg annet enn at du er uattraktiv. Hvordan ser du ut?

Høy, slank, langt mørkt krøllete hår, grønne øyne, veltrent. Synes selv jeg ser ok ut...

Skrevet (endret)

Høy, slank, langt mørkt krøllete hår, grønne øyne, veltrent. Synes selv jeg ser ok ut...

Høy, slank, langt hår. Med mindre du har direkte misdannelser i ansiktet så er det umulig at du ikke blir oppfattet som attraktiv av noen. Kanskje er du for attraktiv til at noen tør å håpe på å få en sjans, eller så virker du kanskje uinteressert i kontakt?

Endret av Teeden
AnonymBruker
Skrevet

Uten noe bilde blir det ikke lett å se "problemet" om det er det.

Ord er en ting, men noen påstår bilde sier mer en faktisk tusen ord :O

Anonymous poster hash: 307b3...56c

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Kanskje du er for attraktiv, slik at menn ikke tør å ta kontakt? :)

• Liker 1
Skrevet

Uten noe bilde blir det ikke lett å se "problemet" om det er det.

Ord er en ting, men noen påstår bilde sier mer en faktisk tusen ord :O

Nei, med en veltrent, slank fysikk og langt hår, så må det direkte misdannelser til for at du ikke skal bli ansett som attraktiv nok for en betydelig gruppe menn.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, med en veltrent, slank fysikk og langt hår, så må det direkte misdannelser til for at du ikke skal bli ansett som attraktiv nok for en betydelig gruppe menn.

Derfor trengs bilde.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

og sjelden opplever at menn ser ens vei, bør en bare innse at en er direkte uattraktiv og dermed gi opp håpet om et familieliv?

De er noen pingler :kul:

Gjest alegria
Skrevet

De er noen pingler :kul:

Godt vi har unge tøffe menn som deg :fnise:
Gjest brutal_mann
Skrevet

Sikker på at det ikke er du som ikke forstår at du blir sjekket opp? Du vil ikke være alene i så fall ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er du ute? Kler du deg opp når du drar ut? Hva slags steder drar du?

At hun er FOR attraktiv er ikke tilfelle. Ja, kvinner som er "perfekte" utseendemessig blir sjekket opp noe mindre ettersom menn blir usikre overfor dem, men de blir likevel sjekket opp. Det er alltid noen menn som er selvsikre nok eller tiltrukket nok til å ta sjansen uansett.

Anonymous poster hash: f77ec...852
AnonymBruker
Skrevet

Utstråling har alt å si! :) Du kan være så attraktiv du bare vil, men om du har feil utstråling er det ikke så mange som kommer til å sverme rundt deg for å si det slik. En bekjent av meg er en helt normal jente, ikke sånn super pen og hun har mange venninner som ser mye bedre ut, men hun har slik fantastisk utstråling og måte å være på, så hun får stort sett all oppmerksomhet på guttefronten :)

Anonymous poster hash: 9baef...be1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det og. Men nå er det selvvalgt pga jeg dør av kjærlighetssorg, også henger jeg bare med homser for å beskytte meg selv mot slemme heterofile menn som vil utnytte meg.

Anonymous poster hash: e9024...07d
Skrevet

Da sjekker man opp en mann selv. Fungerer utmerket. Gjorde det selv, er gift og har barn nå.

AnonymBruker
Skrevet

Da sjekker man opp en mann selv. Fungerer utmerket. Gjorde det selv, er gift og har barn nå.

Fungerte for deg, men hva når man blir avvist gang på gang da?

Anonymous poster hash: e9024...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...