AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Heisann. For litt over 3 år siden møtte jeg en kjekk gutt (¨Petter¨) igjennom ei venninne på 17. mai. Jeg var med venninna mi på byen og vi satt rundt ett bord sammen med ca. 15 andre mennesker. Jeg kjente bare ett fåtall av disse menneske. Etter denne festen ble det addet mange nye venner på facebook. Han ene var Petter som jeg omtrent ikke pratet med en gang denne 17 mai dagen. Jeg godtok han på facebook og merkelig nok hadde vi en del felles venner og interesser. Vi pratet godt i lag og småflørtet litt over nettet, men det ble liksom ikke noe mer enn det. Ett par måneder senere fant jeg min nåværende samboer. Selv om jeg var i forhold så fortsatte Petter å holde sporadisk kontakt med meg på facebook. Han har flørtet noe inni mellom, men det har for det meste kun vært vennskaplig. Han har fortalt meg at han er ute etter kjæreste, og klar for å slå seg til ro. Den dag i dag prater Petter fortsatt med meg på facebook inni mellom. Han er den som tar kontakt 90% av gangene. Han vet jeg er i ett forhold, men har hintet frempå tidligere at han angrer for at han ikke spurte meg ut på date før jeg fikk meg kjæreste. Vi er 26 år begge to, om det har noe å si. Jeg har på følelsen av at Petter ikke helt vil gi slipp på meg, selv om det aldri ble noe mellom oss? Vi har heller aldri møttes igjen etter vårt første måte. Senest i går skrev han til meg på facebook. ¨Hei, hvordan står det til? ¨ Merkelig nok er alltid hans samtaler veldig korte. Han tar kontakt og hører hvordan det står til osv, og så avslutter han alltid samtalen raskt med ¨men nå må jeg nesten stikke, vi prates ¨. Kan nevne at han tar kontakt med 1-3 ukers mellomrom. Jeg sitter egentlig igjen som et spørsmålstegn og skjønner egentlig ikke hva Petter vil. Prøver han å holder meg varm inntil jeg kanskje en dag blir singel? Hvorfor fortsetter han å holde kontakten etter så mange år, når jeg har kjæreste? Og hvorfor er han så kort når han først tar kontakt? Anonymous poster hash: b84cf...645
Gjest iGirl Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Alt dette synes jeg du skal spørre Petter om. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Alt dette synes jeg du skal spørre Petter om. Der tør jeg ikke. ¨Hva er det du egentlig vil??¨ Huff nei, kleint. Jeg tenkte at dere smarte KGér skulle få analysere denne Det er jo det vi er best på! Kjør debatt! Anonymous poster hash: e7001...a8b 2
Gjest iGirl Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Der tør jeg ikke. ¨Hva er det du egentlig vil??¨ Huff nei, kleint. Jeg tenkte at dere smarte KGér skulle få analysere denne Det er jo det vi er best på! Kjør debatt! Anonymous poster hash: e7001...a8b Jeg tror han ønsker å beite på gresset ditt, hvis du skjønner hva jeg mener.
Gjest caramiacaramella Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Dette høres veldig rart ut egentlig, det at dere fortsatt har kontakt såpass often i og med at dere bare møttes en gang, og såvidt snakket sammen da dere møttes. Aner ikke hva han vil jeg - virker jo nesten som om han venter på at du skal bli singel, men da må du jammen ha gjort litt av et inntrykk på han den kvelden for 3 år siden, hehe.
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Jeg syns det er mer underlig at du som sier du er samboer sitter her og lurer på om Petter er interessert i deg..? Og hvorfor du har tillatt deg selv å svare han når han har gitt tydelig tegn på hva han vil (at han angret på at han ikke huket tak i deg da han var singel). Hvorfor beholder du kontakten med han, svarer han når han kontakter deg? Du har jo kjæreste og samboer. Hva er det du driver med? Jeg tror du vet det godt. 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Ja, tror han er interessert i deg fremdeles og venter på deg! Slik tolker jeg det! Hvorfor skal han ellers gidde å skrive til deg?! Anonymous poster hash: a82a0...069 1
Gjest Citronella Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Hva jeg tror er at du ikke har funnet deg selv eller den du virkelig vil ha. Du lar deg forføre av Petter, men du har en samboer. Og Petter er en visjon som du møtte 17. mai for tre år siden. 5
Red-Ruby Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 tror han er interessert ja, spørsmålet er hva du kommer til å gjøre med den informasjonen. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Kan hende han venter, men tror ikke han avviser andre jenter på grunn av det? Mange venter, men de har sitt eget normale liv i mellomtiden 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Men hvis han er interessert, hvorfor skriver han så kort til meg da? Jeg tenker at hadde vel gravd litt mer om meg og mitt dersom han opprinnelig er interessert? Han spør f.eks aldri hvordan det går med meg og kjæresten min, om jeg vil ha barn snart osv. Jeg har egentlig bare holdt kontakten med han fordi vi har kom så godt overens, og pga. vane kanskje? Har tross alt hatt han på vennelista nå i over 3 år. Vi har også en del felles venner og interesser. Er litt flaut å bare slette han sånn uten videre. Og så har vi heller ikke kontakt så fryktelig ofte heller, bare litt sånn i ny og ne... ts Anonymous poster hash: e7001...a8b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Kan hende han venter, men tror ikke han avviser andre jenter på grunn av det? Mange venter, men de har sitt eget normale liv i mellomtiden Nei, jeg tror absolutt ikke han venter Han har faktisk sagt at han dater en del, og er på utkikk etter en partner å roe seg ned me. Fatter bare ikke hvorfor han gidder å opprettholde kontakt med meg. ts Anonymous poster hash: e7001...a8b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har ikke noe svar på hvorfor han er som han er, og om han venter på deg. Men jeg synes ikke du burde ha kontakt med han, i og med at dere har flørtet tidligere og at han er/var interessert i deg. Du har jo tross alt kjæreste. Kanskje bare jeg som tenker sånn, men jeg hadde ikke likt hvis typen min hadde jevnlig kontakt med ei dame som var interessert.Anonymous poster hash: c5d62...eb7 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har ikke noe svar på hvorfor han er som han er, og om han venter på deg. Men jeg synes ikke du burde ha kontakt med han, i og med at dere har flørtet tidligere og at han er/var interessert i deg. Du har jo tross alt kjæreste. Kanskje bare jeg som tenker sånn, men jeg hadde ikke likt hvis typen min hadde jevnlig kontakt med ei dame som var interessert.Anonymous poster hash: c5d62...eb7 Så man bør aldri ha kontakt med noen har flørtet med? Anonymous poster hash: 4e79f...819
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har ikke noe svar på hvorfor han er som han er, og om han venter på deg. Men jeg synes ikke du burde ha kontakt med han, i og med at dere har flørtet tidligere og at han er/var interessert i deg. Du har jo tross alt kjæreste. Kanskje bare jeg som tenker sånn, men jeg hadde ikke likt hvis typen min hadde jevnlig kontakt med ei dame som var interessert.Anonymous poster hash: c5d62...eb7 Jeg bør kanskje ikke ha kontakt med han mer, men hvordan avslutter jeg det da? Det er jo ikke som vi prater så ofte heller. Skal jeg bare slutte å svare han? ts Anonymous poster hash: e7001...a8b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 Tror noen gutter bare tar slik kontakt når de kjeder seg? Jeg hadde også noen som var sånn, som liksom snakker i ny og ne om alt og ingenting selv pm man ikke har møtt de mer enn 1-2 ganger. Bare å slutte å svare om du vil han skal slutte. Du sier du tar kontakt 20% av gangene, sikkert det som holder han på kroken pm han er interessert Anonymous poster hash: 2f684...b62 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #17 Skrevet 31. mai 2014 Så man bør aldri ha kontakt med noen har flørtet med?Anonymous poster hash: 4e79f...819 Synes av respekt for partner man ikke skal ha kontakt med noen som åpenbart er interessert. Skjønner el til og med dumme deg. Anonymous poster hash: 81141...b4a 1
Berit Skrevet 31. mai 2014 #19 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Jeg synes at dere har ofte kontakt. Han tar mest initiativet til å ta kontakt med deg. Men hvorfor gjør du det i det hele tatt? Jeg mener du kan jo svare han kort og greit. Ser ikke på det som et problem. Tror jo egentlig at han vil gi seg mer og mer hvis du er kort og litt avvisende på en høflig og grei måte. Du kan skrive en gang som svar at du synes det er litt ofte at han tar kontakt i og med at du har samboer, særlig fordi du synes han sender ut noen signaler noen ganger på at han skullle ønske det var noe mer. Hva jeg ville gjort var å svare ham bare enkelt og kort (han selv er jo kort, så kan du være enda kortere). F.eks han spør deg hvordan det går, så kan du svare kort det går fint. Ellers ville jeg selv aldri tatt initiativ til kontakt når jeg hadde samboer og når kontakten er så hyppig. Endret 31. mai 2014 av Berit 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #20 Skrevet 31. mai 2014 Så man bør aldri ha kontakt med noen har flørtet med? Anonymous poster hash: 4e79f...819 Man bør i hvert fall ikke ta aktivt kontakt. Selvsagt går det an å snakke sammen når man møtes. Men jeg synes det blir feil å f.eks. snakke sammen på facebook, hvis man har en kjæreste som sannsynligvis ikke hadde likt det noe særlig.Anonymous poster hash: c5d62...eb7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå