AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 I dag så ble mannen min fysisk (ikke slått eller sparket, men tok tak i ansiktet mitt og klemte) under en diskusjon. Og det var foran vårt barn... Det er selvfølgelig min skyld fordi jeg var så provoserende. Jeg sier at å bli fysisk uansett ikke er greit. Men da mener han det er jeg som må skjerpe meg. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke forstår hvor alvorlig dette faktisk er. Og særlig da et barn så det og ble litt redd.Anonymous poster hash: 53eb3...ee5 1
Kontormus Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Er det du som mener du var provoserende, eller er det han?
Red-Ruby Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Krangle foran barn er en uting...at han i tillegg ikke klarer å beherske seg er sykt stygt.
Gjest alegria Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Å bli tatt slik tak i ansiktet ville ikke jeg selv reagert veldig på. Men å bli slått eller sparket derimot ville vært for meg slutten på forholdet. Hva gjorde du for å provosere ham? Edit: kommer sikkert til å bli kjefta ned nå, men er slik det er for meg ihvertfall. Endret 30. mai 2014 av alegria 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 I dag så ble mannen min fysisk (ikke slått eller sparket, men tok tak i ansiktet mitt og klemte) under en diskusjon. Og det var foran vårt barn...Det er selvfølgelig min skyld fordi jeg var så provoserende. Jeg sier at å bli fysisk uansett ikke er greit. Men da mener han det er jeg som må skjerpe meg. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke forstår hvor alvorlig dette faktisk er. Og særlig da et barn så det og ble litt redd.Anonymous poster hash: 53eb3...ee5 Hvem er det som mener det er din skyld? Du eller han? Det er aldri greit å utøve vold slik uansett!!! Jeg hadde aldri akseptert det, og det burde ikke du heller. Og så foran barnet også. Anonymous poster hash: e0958...052 3
Mrs Smith Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Var du verbalt aggressiv og ydmykende mot han?det er ingen unnskyldning. 5
Version 2.0 Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Dette er fullstendig uakseptabelt fra mannen din sin side! Håper du forstår det, og at du forstår at alle svar her inne som på noen måte støtter hans oppførsel, er absolutt sinnsyke. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Å bli tatt slik tak i ansiktet ville ikke jeg selv reagert veldig på. Men å bli slått eller sparket derimot ville vært for meg slutten på forholdet. Hva gjorde du for å provosere ham? Edit: kommer sikkert til å bli kjefta ned nå, men er slik det er for meg ihvertfall. Om du ikke hadde reagert på det så er du ødelagt fra før av. Skaff deg litt mer selvrespekt. Anonymous poster hash: e0958...052 3
Gjest alegria Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Om du ikke hadde reagert på det så er du ødelagt fra før av. Skaff deg litt mer selvrespekt.Anonymous poster hash: e0958...052 Hvem er du til å snakke om meg og min selvrespekt? At en mann tar tak ved kinnene mine for at jeg har provosert han ser ikke jeg på som vold. Du trenger ikke skrive slikt fordi jeg mener noe annet enn deg. Jeg godtar ikke at en mann slår eller sparker. Synes du kan spare deg for å uttale deg slik om andre. 2
Spaghetti Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Dette er fullstendig uakseptabelt fra mannen din sin side! Håper du forstår det, og at du forstår at alle svar her inne som på noen måte støtter hans oppførsel, er absolutt sinnsyke.Vi vet ingenting om selve diskusjonen eller hva som skjedde. For alt vi vet kan TS ha slått han først.Du virker dog veldig intelligent, siden du sier at alle som er uenige med deg er sinnsyke. Godt jobba. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 I dag så ble mannen min fysisk (ikke slått eller sparket, men tok tak i ansiktet mitt og klemte) under en diskusjon. Og det var foran vårt barn...Det er selvfølgelig min skyld fordi jeg var så provoserende. Jeg sier at å bli fysisk uansett ikke er greit. Men da mener han det er jeg som må skjerpe meg. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke forstår hvor alvorlig dette faktisk er. Og særlig da et barn så det og ble litt redd.Anonymous poster hash: 53eb3...ee5 Hva gjorde/sa du (mens barnet var der) som var så provoserende? Jeg føler at det mangler litt info her om situasjonen. Ikke fordi det er greit å bruke fysisk makt, men likevel... Anonymous poster hash: 8280a...9e8
Gjest alegria Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Vi vet ingenting om selve diskusjonen eller hva som skjedde. For alt vi vet kan TS ha slått han først. Du virker dog veldig intelligent, siden du sier at alle som er uenige med deg er sinnsyke. Godt jobba. Enig. Synes det er sprøtt å komme med slike uttalelser som at alle andre her er sinnsyke.
Version 2.0 Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Vi vet ingenting om selve diskusjonen eller hva som skjedde. For alt vi vet kan TS ha slått han først. Du virker dog veldig intelligent, siden du sier at alle som er uenige med deg er sinnsyke. Godt jobba. Tusen takk. Jeg jobba ekstremt hardt for dette, så godt å se at innsatsen min sanker frukter.
Gjest alegria Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Jepp, hisser deg opp. Og jeg fatter ikke at folk faktisk kan sitte og skrive på et forum til folk som nettopp har blitt utsatt for fysisk vold at de ikke ser problemet. Skamme deg burde du. Nei.Anonymous poster hash: e0958...052 Tror du burde lese godt igjennom en gang til. Jeg skrev at det ikke er noe JEG ville reagert på, eller ser på som vold. Edit: har aldri skrevet at jeg ikke ser problemet. Ikke legg ord i munnen på meg. Endret 30. mai 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Tror du burde lese godt igjennom en gang til. Jeg skrev at det ikke er noe JEG ville reagert på, eller ser på som vold. Edit: har aldri skrevet at jeg ikke ser problemet. Ikke legg ord i munnen på meg. Du bør uansett holde deg for god til å skrive sånt i en tråd til et mennske som nettopp har blitt utsatt for vold. Det hadde vært noe annet om det var i en generell tråd. Ikke noe jeg ville reagert på/ikke noe jeg ser problemet med = Semantikk. Flisespikkeri. Anonymous poster hash: e0958...052
absinthia Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Slutt å krangle foran barna. Siden jeg ikke var der, så kan jeg egentlig ikke si noe om situasjonen, men dere burde lære dere å utsette krangler til senere, lære dere å diskutere rolig og heller ta en timeout når dere kjenner krangletendensene bli for påtrengende og så tenke på hva dere skal si senere. Selvfølgelig skal han ikke gjøre slik og det er ikke greit om dere kjefter på hverandre heller, om det er det dere gjør foran barnet. Om han syntes at du var for provoserende' kunne han ha tatt seg en tur ut for å gjøre noe annet og om du kjente at du begynte å gå over streken verbalt, så kunne du sagt at du tar deg en tur ut for å lufte hodet. Jeg skjønner om du føler deg ydmyket av dette, selv om du ikke fikk vondt. Det er ikke alltid så greit å løse konflikter, men lykke til med å finne bedre diskusjonsmetoder! 1
Gjest alegria Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 Du bør uansett holde deg for god til å skrive sånt i en tråd til et mennske som nettopp har blitt utsatt for vold. Det hadde vært noe annet om det var i en generell tråd. Ikke noe jeg ville reagert på/ikke noe jeg ser problemet med = Semantikk. Flisespikkeri.Anonymous poster hash: e0958...052 Men for meg er ikke dette vold, skjønner du ikke det? Hadde han slått TS hadde jeg aldri svart noe slikt, fordi det aksepterer ikke jeg uansett. Men å bli tatt tak i er for meg IKKE vold. Og nei, du vet ikke hva jeg mener. Det betyr ikke at jeg ikke ser problemet. Det betyr at jeg ikke reagerer på slikt. Dvs at for meg er ikke det vold. Det betyr ikke at jeg ikke har empati for TS, siden hun selv ser på dette som alvorlig. Jeg sier bare hva jeg mener, og på er forum må jeg få lov til det uten at du påstår jeg mangler selvrespekt.
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Jeg forsto egentlig HI slik at ts var litt bekymret for barnet sitt som hadde sett det hele?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #20 Skrevet 31. mai 2014 Har opplevd det samme, bare at han holder tak i meg hardt. Noe jeg ikke godtar under noen omstendigheter. Hvis han ikke slipper så slår jeg rundt meg som en galning.(Noe jeg må jobbe med) Skjer sjelden, men det er ydmykende. Sist det skjedde så snakket vi sammen, og ble enige om at det skulle ikke skje igjen. Har aldri kranglet foran vårt barn da. Barn må holdes utenfor slikt. Krangling er veldig skremmende for barn. Husker enda reaksjonen på sønnen min da jeg og søsteren min lekesloss om et papir. Sønnen min ble helt i fra seg, og han begynte å gråte og slo etter søsteren min. Var ikke fylt to år engang. Det preger dem, uansett hvor små dem er. Anonymous poster hash: be803...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå