Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....etter jeg har brukt penger. Hvis jeg f.eks har brukt 500,- på en kjole, så kan jeg sitte i timesvis etterpå å tenke; trengte jeg egentlig den kjolen der? Eller samme hva det er, så angrer jeg etterpå... Selv om saldo på konto er 18000,- etter betalte regninger, så kan jeg sitte å angre lenge på et kjøp på 300,-. Hvorfor blir det sånn? Det er fryktelig slitsomt, å jeg blir faktisk sliten i hode av denne (grådigheten?)..

Noen andre her inne som "lider" av det samme, som kan gi meg noen gode råd? Blir jo helt tullete i huet av dette......

Anonymous poster hash: 77fe8...268

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg søker råd på det samme!
For to år siden hadde jeg 20 000på konto til en hver tid og fikk nesten dårlig samvittighet for å bruke penger på mat.. Brukte jeg 100kr på en bukse angret jeg i flere dager fordi "det kan jo hende at jeg trenger akkuratt DE pengene til noe viktigere senere."..

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg led av det samme..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg søker råd på det samme!

For to år siden hadde jeg 20 000på konto til en hver tid og fikk nesten dårlig samvittighet for å bruke penger på mat.. Brukte jeg 100kr på en bukse angret jeg i flere dager fordi "det kan jo hende at jeg trenger akkuratt DE pengene til noe viktigere senere."..

Ja, akkurat! Slik tenker jeg og, kan jo komme viktigere ting å bruke de pengene på senere. Jeg blir direkte sjelven og stressa hvis jeg ser at f.eks 18000,- har blitt til 17600,- får liksom et rush av å se en høy saldo på kontoen... Vanskelig å forklare.. Men slitsomt er det iallefall, å hele tiden gå å tenke på dette:-p

Anonymous poster hash: 77fe8...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...