Gå til innhold

Jenter: Hvor mye X'er dere på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei singel jente på 25 år, har prøvd ut Tinder. Noen ganger er det skikkelig tidsfordriv, til tross for at det er lite gutter igjen i mitt område..

Uansett, jeg "X'er" MYE mer enn "Liker", og de få jeg "Liker", liker meg heldigvis også tilbake.

Jeg er ikke sååå kresen på menn, men det er så utrolig mye rare bilder folk bruker. Jeg tenker at man har én sjanse til å bruke ett tydelig profilbildet av seg selv, istedet bruker noen bildet av hunden sin, seg selv på en fjelltopp hvor du knapt ser skyggen av personen, eller bilde av seg selv med en eller annen veldig pen venninne (søster, eks, dame). I tillegg, på alle sjekkesider, ser jeg at menn ofte bruker veldig mye friluftsbilder. Greit nok, men også ferie, snowboard, fjell.. Altså, Tinder er vel ikke for å finne mannen/kvinnen i sitt liv, så personlig hadde jeg satt mer pris på å se hvordan han ser ut på mer nært hold, enn hvor mye han har reist eller hvordan han ser ut på ett snowboard..

Hvor mye X'er dere? Og hva er avgjørende for at du skal like? Kort sagt, hva ser dere etter?

Anonymous poster hash: 500cb...5f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg x`er hele tiden egentlig.. Liker 4 av 50 kanskje :P

• Liker 3
Skrevet

Dette forklarer mye! Haha...

• Liker 1
Skrevet

Liker kanskje 1 av 20. Synes det er greit med en blanding av bilder man ser hvordan de ser ut og der man kan se hva de liker å drive med. Synes det er greit å ha litt til felles hvis man skal møtes.

AnonymBruker
Skrevet

Har bladd gjennom flere hundre menn nå. Har trykket liker på én.

Anonymous poster hash: e2c49...1a3
Skrevet

Haha ja samme her.

Skrevet

Svarer det samme som Camo, jeg ;)

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Derfor jeg ikke gidder å være på tinder. Blir slik at når man aldri får ja, så vil mange trykke liker for å få opp dem man får ja på. Litt slik det har blitt på tinder. Jentene trykker aldri liker, som igjen gjør at mange må trykke mye liker for å få noen opp. Som igjen fører til at damene trykker enda mindre liker, fordi de får mange opp. Uff.

Endret av Idollet
  • Liker 3
Skrevet

Blir ikke veldig mange liker egentlig nei. Legger også litt vekt på dette med felles interesser jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er er mann, men si jeg ikke har trykt liker på veldig lenge nå.

Mange enkle forklaringer på hvorfor. Det er utrolig mange som velger dumme bilder.

Her er noen fyfy bilder

• Bilde sammen med en mann(Jeg vet ikke om han er bror, familie, venn eller eks)
  • Bilde jeg ikke kan se person på(Store solbriller, eller langt vekk eller verdens dårligste kamera)
  • Sminka så mye at det ser helt jævelig ut
  • Fest bilder
  • Dyr i bildet(jeg skal ikke date dyret ditt. ha dette som bilde nr 2)
  • Du ser utsom en barbie, herregud
  • Poster for fint bilde(Ja. det virker faktisk mot sin hensikt. Mange tror det er fake eller falskt)
  • Du er en av de tusenvis som bruker bilde av meg selv i speilet...
  • Eller du er en av de som må pose med trutmunn
  • Kanskje du er blandt de som må poste bilde av din beste side? Altså skråfotoer..

Så masse patetisk der inne. Glad jeg slettet hele driten.

Hilsen en som brukte et helt alminelig profilbilde som man kan bruke på bank kortet.

Anonymous poster hash: 8150b...e01
  • Liker 1
Skrevet

Det er litt sånn at jeg syns folk flest ser bedre ut i virkeligheten. Bilder sier meg lite, jeg trenger stemme, mimmik, gestikulering, øyebruk og smil for å se om jeg syns en person er attraktiv før jeg kjenner han.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er er mann, men si jeg ikke har trykt liker på veldig lenge nå. Mange enkle forklaringer på hvorfor. Det er utrolig mange som velger dumme bilder. Her er noen fyfy bilder

• Bilde sammen med en mann(Jeg vet ikke om han er bror, familie, venn eller eks)
  • Bilde jeg ikke kan se person på(Store solbriller, eller langt vekk eller verdens dårligste kamera)
  • Sminka så mye at det ser helt jævelig ut
  • Fest bilder
  • Dyr i bildet(jeg skal ikke date dyret ditt. ha dette som bilde nr 2)
  • Du ser utsom en barbie, herregud
  • Poster for fint bilde(Ja. det virker faktisk mot sin hensikt. Mange tror det er fake eller falskt)
  • Du er en av de tusenvis som bruker bilde av meg selv i speilet...
  • Eller du er en av de som må pose med trutmunn
  • Kanskje du er blandt de som må poste bilde av din beste side? Altså skråfotoer..
Så masse patetisk der inne. Glad jeg slettet hele driten. Hilsen en som brukte et helt alminelig profilbilde som man kan bruke på bank kortet. Anonymous poster hash: 8150b...e01

Men er litt enig. En del dårlige bilder hos menn og. Her er en del fyfy-bilder:

- alle bilder med kompiser ( hvem faen er du liksom?)

- alle bilder fra samme fest ( gratulerer, du har vært på EN fest)

- solbriller/sykkelhjelm og briller/snowboard antrekk på alle bilder ( jeg ser så vidt at du er mann)

- bare selfies ( har du ikke venner som kan ta bilde av deg?)

- bilder med en annen dame ( søster, dame, ex...?)

- bare festbilder ( hobbyalkoholiker...)

- bilder av biler, motorsykler, natur ( jeg skal date deg, ikke bilen din)

Åsså kommer det jo an på typen man liker da. Feks søte solbrune gutter med caps går som oftest til Venstre ettersom det ikke er helt min greie.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- solbriller/sykkelhjelm og briller/snowboard antrekk på alle bilder ( jeg ser så vidt at du er mann)

Åsså kommer det jo an på typen man liker da. Feks søte solbrune gutter med caps går som oftest til Venstre ettersom det ikke er helt min greie.

Dere var veldig kresne ;)

Men det ALLER verste er gutter som tar bilde av seg i speilet på badet! Og gutter i bar overkropp, sier meg bare at du enten er kun ute etter en ting eller altfor kroppsfokusert. Også HATER jeg gutter som liksom er så tøffe som poserer med neddopa eksotiske dyr. Da vil jeg heller ha et bilde av deg med hunden din. Og det er ikke farlig å smile ;) Altfor mange gutter prøver å virke så macho på bildene sine.

Anonymous poster hash: 11dc0...505

• Liker 2
Skrevet

Jeg x-er ganske ofte, rett og slett fordi det er så mange rare gutter (i hvertfall rare bilder) der ute. Skjønner ikke dem som har fem bilder, og alle bildene er av flere gutter, slik at det er umulig å vite hvem som er den aktuelle personen. I går kom jeg også over en som hadde fire bilder, og alle bildene var av Manchester United-effekter....? Eller gutter som kun har bilder hvor de er laaangt unna, slik at det er umulig å se hvordan han ser ut. I tillegg er det, for min del, veldig turnoff med gutter som har bilder der de viser musklene sine i speilet på treningssenteret.

• Liker 1
Gjest multibox
Skrevet (endret)

Derfor jeg ikke gidder å være på tinder. Blir slik at når man aldri får ja, så vil mange trykke liker for å få opp dem man får ja på. Litt slik det har blitt på tinder. Jentene trykker aldri liker, som igjen gjør at mange må trykke mye liker for å få noen opp. Som igjen fører til at damene trykker enda mindre liker, fordi de får mange opp. Uff.

Tinder ække rocket science!

4DJrvzf.png

Endret av multibox
Gjest extra
Skrevet

Det kan da vel ikke være så mange menn/kvinner som er så lite tiltrekkende?

Skrevet

Ifølge min mening er det flere tiltrekkende på gata enn på Tinder.. Mange som er på Tinder er ganske desperate. Ikke alle, men mange. De naturlig pene/kjekke med en interessant personlighet holder seg som oftest unna Tinder. De er ikke desperate. Men det er bare egen erfaring og observasjon.

Skrevet

Nesten alle. Er ikke desperat etter type/et til tilfeldig ligg, så da blir man rett og slett ganske kresen.

Gjest ClassyGirl
Skrevet (endret)

Haha, den listen er så riktig!!

Endret av ClassyGirl
AnonymBruker
Skrevet

Her har man jo akkumulert alle negative sider folk klarer å finne på. Jenten har forskjellig smak så når en ikke liker fleksebilder så er det en andre som liker dem.

Er selv gutt og i min omgangskrets får nesten alle rimelig mange matcher med pene jenter, så er i hvert fall mange nok som ikke er kresne, eventuelt kanskje skryter på seg kresenhet på KG, ingen vil vel si at de tar omtrent hva som helst:-)

Anonymous poster hash: 8838f...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...