Gjest Snuttepi Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Funker den? Jeg har hard hud under føttene, og den er gulaktig. Utrolig irriterende, og stygg. Vanlig fotfil funker ikke. Huden er tørr, men sprekker ikke og er ikke vond. Jeg kan klippe bort tykke fliser med saks om jeg prøver, så tykk er den. Ikke at jeg gjør det, altså, men jeg har prøvd bare for å se om det går an...
Dolce Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Funker den? Jeg har hard hud under føttene, og den er gulaktig. Utrolig irriterende, og stygg. Vanlig fotfil funker ikke. Huden er tørr, men sprekker ikke og er ikke vond. Jeg kan klippe bort tykke fliser med saks om jeg prøver, så tykk er den. Ikke at jeg gjør det, altså, men jeg har prøvd bare for å se om det går an... Jeg kjøpte den for 4 dager siden, og er kjempefornøyd :-) Anbefales på det sterkeste!
Gjest Eurodice Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Fotfilen fra Scholl er vel en etterligning av denne som kom i handelen i Norge for et par år siden, Micro-pedi. Den har jeg og er meget fornøyd med den. Emjoi Micro-Pedi Hard Skin Remover - Holly Arabella's UK ...
Kontormus Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Veldig fornøyd. Men den harde huden kommer ganske fort tilbake, greit nok siden det ikke tar mer enn 5 minutter så er det fint igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå