Gå til innhold

Noen her som har Omaggio vasen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge, størrelse, og er du fornøyd med den?

Anonymous poster hash: 57b13...22e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den til 599 kr, veldig fornøyd. Svart og hvit :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det den største?

Anonymous poster hash: 57b13...22e
Skrevet

jeg har bestilt jubileumsvasen i gull :)

k_hler-jubil_umsvase-h200-a.jpg

• Liker 1
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

jeg har bestilt jubileumsvasen i gull :)

k_hler-jubil_umsvase-h200-a.jpg

Eg og :laugh: Snakk om å glede seg :)

• Liker 1
Skrevet

Åh, den jubileumsvasen er så fin!! Hva koster den? Er det mulig å bestille den enda?? :)

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt den (enda), men syns den største størrelsen blir for stor. En venninne kjøpte den, og med en bukett roser så ble den så stor at nesten bare selve blomstene synes. Jeg har tenkt å kjøpe den svart-hvite i medium størrelse :)

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Åh, den jubileumsvasen er så fin!! Hva koster den? Er det mulig å bestille den enda?? :)

Kjøpte min på hviit.no, betalte 449 + frakt :)

Gjest tuppesjura
Skrevet

Jeg har også bestilt jubileumsvasen. Bestilte på multitrend. De har fri frakt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både medium og stor.

Bruker ingen av de til type roser el.l. Det syns jeg er finere i andre type vaser.

Men de er kjempefine tomme (!), med kvister/grener (ala fastelavenkvister) osv.

Ser ikke på de som en vanlig vase, men fargeklatter som spriter opp :)

Anonymous poster hash: bf750...7f6

Skrevet

Den i gull var veldig fin (så fin at jeg bare måtte bestille). Ser at det stod at den var 20 cm. Tilsvarer det størrelsen på en medium vase?

AnonymBruker
Skrevet

Den i gull var veldig fin (så fin at jeg bare måtte bestille). Ser at det stod at den var 20 cm. Tilsvarer det størrelsen på en medium vase?

Ja, hvertfall det jeg kaller medium.

Anonymous poster hash: bf750...7f6

Skrevet

Den største koster 2500 kr ihvertfall

Skrevet (endret)

Jeg har den grå i medium. Jeg fryktet jeg kom til å bli fort lei av den i gull/kobber etterhvert. Nydelig med rosa blomster i :)

Men jeg kommer aldri til å male veggen grå for å matche :fnise:

005.JPG

Endret av Evel
Skrevet

Jeg synes egentlig at den i sort/grå er finest, forresten, men jeg er et spontant menneske og likte plutselig den i gull veldig godt. Får håpe jeg ikke blir så fort lei. :)

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Jeg synes egentlig at den i sort/grå er finest, forresten, men jeg er et spontant menneske og likte plutselig den i gull veldig godt. Får håpe jeg ikke blir så fort lei. :)

Eg og :fnise: Det at den kom i eit begrensa antall gjorde den nok endå litt meir attraktiv for meg.. Håplaust :)

Skrevet

Eg og :fnise: Det at den kom i eit begrensa antall gjorde den nok endå litt meir attraktiv for meg.. Håplaust :)

Haha, det var det som var avgjørende for meg også! Hadde egentlig tenkt å vente med slike unødvendige "pyntegjenstander", da det er så mye annet jeg bør bruke penger på, men redselen for å ikke få vasen i gull ble for stor. :P

Skrevet

Har den sort/hvite i medium og liten. Er kjempefornøyd! De er så utrolig fine.

Skrevet

Kjøpte i gul, 20 cm, etter å ha siklet etter den lenge, super fornøyd! Den spriter opp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...