Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står helt fast. Siden vi får høstbarn må vi ha en solid vognpose, men klarer ikke bli klok på hvilken som er best. Voksi Urban er jo testvinner, og ser veldig god ut, men har lest flere steder at den blir for åpen oppe, så babyen må ha tykke klær på overkroppen. Liker også at City har glidelås på midten i stedet for på sidene. Men den synes jeg ser litt slapp ut. Hva anbefaler dere? Og spesielt dere som har Urban, synes dere at den er for åpen? Blir den ikke rett og slett for kald i så fall?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har urban, og jeg er fornøyd.

Fikk kun brukt den i en uke før det ble for varmt, men kanskje den ikke føltes så vid rundt hodet, da posen lå godt plassert oppi simo duo bagen :) som er ganske dyp og godt skjermet fra vind.

Ellers kler man jo med lue og evnt skjerf, men det skal godt gjøres å fryse oppi der :)

Blir kanskje litt mer ønskelig å kunne snøre igjen rundt hodet når sportsdelen skal tas i bruk kanskje, men tror alt i alt at den er så god som sitt rykte :)

Får håpe noen her inne sitter med erfaringer fra begge posene, og at du får ett litt bedre svar enn det jeg gav deg :ler:

Jeg er hvertfall fornøyd :) og kjøpte den på tilbud til 1000,- på babyshop. De har ofte kampanje på den posen :)

Anonymous poster hash: 1b437...35e

AnonymBruker
Skrevet

Har easygrowpose med glidelås i midten og er veldig fornøyd. Men det hjelper kanskje ikke hvis du har bestemt deg for voksi :). Har brukt lite klær (jakke og lue) gjennom vinteren da barnet ble god og varm i posen.

Anonymous poster hash: ed879...2b3

AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt lammeskinspose fra Kaiser. Lammeskinn er helt klart best!
Men om du har bestemt deg hadde jeg gått for City.

Anonymous poster hash: e08b1...7d6
Skrevet

Vi har urban og er kjempe fornøyd:)

Jentungen har ligger ute å sovet i opptil minus 10, og har alltid vært god og varm når hun kommer inn igjen. Det er ikke noe problem å snøre inn toppen så den blir trangere der.

Skrevet

City, definitivt. Den kan lukkes godt igjen, og det er bra med glidelås midt oppå. Hadde urban en uke før jeg solgte den igjen. Den var stiv, åpen, glatt...

Et alternativ til City er EasyGrow :)

Skrevet

Har easygrowpose med glidelås i midten og er veldig fornøyd. Men det hjelper kanskje ikke hvis du har bestemt deg for voksi :). Har brukt lite klær (jakke og lue) gjennom vinteren da barnet ble god og varm i posen.

Anonymous poster hash: ed879...2b3

Ville kjøpt lammeskinspose fra Kaiser. Lammeskinn er helt klart best!

Men om du har bestemt deg hadde jeg gått for City.

Anonymous poster hash: e08b1...7d6

Er i hovedsak mannen som gjerne vil ha en av de to. Og det er egentlig helt greit, er bare glad jeg ikke behøver lete meg gjennom hele jungelen av poser ;)

Skrevet

Jeg ville gått for City dersom dere har landet på Voksi.

Vi har Urban til førstemann og har for såvidt vært godt fornøyd med den, men den er mer vid i toppen enn både City og Easygrowposene. Følte jeg måtte ta på småen mer på overkroppen enn venner med f.eks Easygrow. Men det kommer naturligvis an på bruken deres. Vi var ute og trillet i alt slags vær og gjerne et par turer hver dag. Dette var videre ikke et "problem" før vi tok i bruk sportsbagen og småen ble større. I bagdelen lå han jo lunt og godt beskyttet uansett. Nå skal jeg ikke gjøre "problemet" større enn det er. For i det store og det hele var vi som sagt godt fornøyde med Urban, men vi velger altså ikke den på ny. Glidelåsene på sidene anså jeg for øvrig aldri som noe negativt, de kan faktisk ha sine positive sider.

Da Urban ble testvinner var så vidt jeg husker ikke City lansert enda, så det ville jeg nok ikke vektlagt i vurderingen av de to opp mot hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...