celmarith Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Noen her som har hatt det, og likevell har fullgått svangerskap? Vet du hva som ev forårsaket blødningen? Jeg har hatt småblødning i en uke nå, ikke kraftig, ikke smerter, men mest på toalettpapiret etter besøk der. Kjenner det er fryktelig slitsomt med denne usikkerheten, men helsevesenet sin innstilling er å "se det an" Regner med det blir å betale for privat ul, bare for å få vite om alt er ok eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Jeg blødde i uke 6,8, 14 og uke 18. Litt smått hver dag og noen ganger litt mer. Nå er han 1 år gammel og lever i beste velgående Jeg "kjeftet" meg til ultralyd i uke 8 pga blødningene. Ville prøvd å fått henvisning av legen din. I uke 14 tok vi privat. Anonymous poster hash: fa023...514
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Jeg ville betalt for privat lege. Da får du servicen du trenger. Anonymous poster hash: 372a3...e59
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Det var forresten morkaken som lå forran åpningen. Denne flyttet seg før uke 32 og jeg kunne føde vaginalt Anonymous poster hash: fa023...514
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Jø betal for privat ul, så vet du i allefall. Anonymous poster hash: 6f474...516
sitronkake Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Jeg blødde bittelitt sånn ca hver dag fra uke 6 til uke 13/14-ish. Noen dråper på papiret, eller som blodtilblandet utflod. Mest sannsynlig var det ømfintlige slimhinner/livmorhals som forårsaket blødningene, at blodkar bristet når livmoren vokste. Er i uke 39 nå
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Betal for privat ul da vel.Anonymous poster hash: e689e...e7d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Jeg hadde blødning i 2-3 dager i uke 10 ved første graviditet. Hadde time hos legen planlagt for to uker etter. Min far, som er gynekolog i utlandet sa at er det SA, så kan jeg ikke gjøre noe. Så lenge jeg har ikke noe vondt eller ubehag, er det innen normalen. Mange kvinner opplever det. Noen til og med ikke mister menstruasjon og får ikke vite om graviditeten sin før første bevegelser er tydelig. Jeg var lei mai, men avventet, som pappa anbefalte. Har en liten jente på snart to og harde helt perfekt svangerskap utet et eneste sykefravær dagen helt fram til fødsel. Leg merke om det gjør vondt. Da er det lurt å kontakte legen med tanke på din helse.Anonymous poster hash: bc606...7b7
tutta23 Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Jeg blødde i uke 6. På ultralyd fikk vi se et bankende hjerte og 1 tom fostersekk. Hadde på en måte abort av det som kunne blitt tvillingen til min kjære datter som nå er 2 år og helt frisk!! :-D
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Jeg blødde til og fra, iblant mange dager på rad, gjennom de 4 første månedene. De var lenge usikre på hva det skyldtes, og jeg var mye sykmeldt, men til slutt ble det vel konkludert med at det var delt fostersekk som ble tømt. Svangerskapet var ellers normalt, og alt gikk fint.Anonymous poster hash: c9fa2...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå