AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Er det noen som har erfaringer? Har dere gått ned? Bivirkninger?Anonymous poster hash: 91471...12a
Gjest Coolaid Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Det virker på den måte, som du sikkert vet, at det skiller ut en god del fett slik at ikke alt fettet blir tatt opp i tarmen. Da går fettet ut med avføringen. Det betyr at du vil få en del "upraktisk" avføring som ikke kroppen syns er lett å hold på, for å si det pent. Dette kan du regulere med å spise fettfritt. Spiser du fettfritt trenger du ikke disse pillene. Altså,kjøp godt med toalettpapir og vit hvor nærmeste toalett er, eller spis fettfritt.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Godt råd med masse toalettpapir og vite hvor nærmeste toalett er. Jeg vil også anbefale rompesalve, voksenbleier og en haug med ekstra truser (flere av dem med deg til enhver tid - og husk poser til å legge de skitne i hvis du skal prøve å vaske dem). Jeg fikk Xenical av legen og må dessverre si at det er noe av det verste jeg har vært med på. Spiser du for mye fett (les: mer enn på en Ornish-diett) så vil du få oransje illeluktende diaré. Og for all del ikke fis utenom når rompa er godt plantet på porselensskåla. Fordi det VIL komme oransje og illeluktende diaré ut. Forhåpentligvis bare nok til å gi et fint oransje bremsespor i trusa og brenne huden rundt anus (fordi denne diaréen svir som et rent helvete), men ofte nok til at det renner ned til sokkene. Selv om du bare tror du har litt gass som vil ut, så vil det komme mer enn gass ut... De oransje flekkene var umulige å få bort. Jeg måtte kaste tre bukser, en haug med underbukser og noen sokker i løpet av to uker med Xenical. Jeg hadde ikke hørt om gallesåpe da. Mulig at gallesåpe hadde tatt flekkene. Men jeg er ikke enig med at man bør spise fettfritt. Ikke er det sunt heller å spise fettfritt. Men joda, hadde man spist fettfritt så hadde man ikke trengt disse pillene. Og spiser man ikke ekstremt fettfattig så bør man for guds skyld ikke bruke disse pillene. Konklusjon: totalt ubrukelige piller. Ingenting som blokkerer næringsopptak er sunt. Hvordan skal man klare å ta opp nok omega-3, omega-6 og fettløselige vitaminer på disse pillene? Nei, spis heller sunt. Kutt ut sukker, korn og ødelagt fett (margarin og varmpressede oljer) og lag maten fra bunnen av. Ikke vær redd for naturlig fett. Anonymous poster hash: cfcec...adf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå