AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har nylig (5-6 uker siden) blitt veldig godt kjent med en gutt som er akkurat like gammel som meg. Vi har vært med på veldig mange arrangementer sammen i det siste, og det var på fest vi møttes for første gang også! Vi har alltid endt opp sammen, men vi har bare klint osv, aldri hatt sex. Denne gutten har aldri vært i et forhold før, aldri vært ordentlig forelsket eller hatt sex. Han er ikke min type i det hele tatt, jeg har aldri syns at han er fin, men nå etter de siste ukene har jeg bare falt pladask for han. Han har sagt på fylla at han liker meg og, og at han er forelsket. Han sa det også EN gang edru. Men plutselig, helt ut av det blå, begynte han å bli litt småfrekk, sluttet å ta kontakt, og når jeg gjorde det så virket han uinteressert. Men når jeg sier at jeg skal ut og sånn, blir han sur fordi jeg ikke inviterte han med. KA VIL DENNE GUTTEN? Jeg prøvde en dag og spille kostbar og ikke ta noe som helst kontakt, og da gjorde han det klokken 23 på kvelden. Venninnene mine sier at han bare er sjenert og usikker, men jeg begynner å tvile.. Jeg vurderer og bare spørre han hva som er gale, eller hva for jeg skjønner seriøst ingenting. Men samtidig føler jeg det blir for dumt, fordi vi har jo ikke kjent hverandre såå veldig lenge og nesten bare vært med hverandre på fylla, ååårh blir helt gaal av dette her!!!! HJELP Anonymous poster hash: 3a52c...b53 Anonymous poster hash: 5a330...06d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Dersom han tar kontakt, hva sier han? Hvis det bare er babbel ville jeg ikke brydd meg. Hvis han ber deg ut sier du ja. Anonymous poster hash: 88fdc...c9a
Gjest Reza08 Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Vanskelig å si. Kanskje, kanskje ikke. Kan hende han bare er litt spesiell, eller at han bruker dette som en taktikk for å få deg på gli/bli mer interessert. Eller som venninene dine sier, at han er litt usikker. Folk kan uttrykke seg på mange ulike vis, og er ikke alltid at de nødevendigvis gjør det på den mest sjarmerende måten. Prøv deg frem litt mer, se hvordan det går fremover.
Berit Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes du skal spørre han rett ut om han er interessert i å bli nærmere kjent, eller hvordan du skal forstå måten han uttrykker seg på til deg. Si at du blir litt forvirret. Si at du selv kunne tenke deg å bli nærmere kjent. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Dersom han tar kontakt, hva sier han? Hvis det bare er babbel ville jeg ikke brydd meg. Hvis han ber deg ut sier du ja. Anonymous poster hash: 88fdc...c9a Når han har tatt kontakt har han spurt om jeg skal ut i helgen osv. Derfor jeg tenker at han er sjenert, at han bare tørr å snakke med meg når han er full. Ene dagen gikk jeg ut på byn, og sa ikke noe til han, og da ble han lei seg for at jeg ikke hadde invitert han med! Anonymous poster hash: 5a330...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå