Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Har du noen gang dratt igang en litt uskyldig spøk på bekostning av andre, hvor vedkommende ble sur?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke for i helvete komme med en historie selv først!!?

Anonymous poster hash: 033c3...358
  • Liker 7
Gjest Reza08
Skrevet

Nei. Ikke når du tar den tonen der.

Skrevet

Ja, det har hendt. Men jeg har da sagt unnskyld med en eneste gang.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hvorfor kan ikke du gå frem på en litt hyggeligere måte?

AnonymBruker
Skrevet

Huff ja, min tragiske-fullstendig-blottet-for-humor-ekssamboer:

Jeg liker larver. Sommerfugl-larver. Har gjort det hele livet. Tar dem med meg inn i bur, og mater dem til de blir sommerfugler. ANYWAY.

Fant en larve, en med masse masse hår på. I det jeg kom hjem og viste denne til min daverende samboer, så hadde larven begynt åp skifte hud. Den skulle altså skifte seg til å få enda mer pels og hår. Han gikk inn å satt seg, mens jeg fortsatt var ute og fulgte med i ekstase.

Tok litt tid, så det var da jeg oppdaget en sånn kost ute, en sånn en med blå børst på (dere vet hvilken jeg snakker om, de derre vanlige).Jeg tok av en liten kostebit, en sånn som hadde falt av kosten snart likevel. Tok den inni hånden og løpte inn i stuen til ham:; SE SE, nå har den skiftet ferdig, og så tok jeg frem hånden og viste ham den DIGRE kost-biten. Han regelrett HOPPET i sofaen, og etter uttrykket og ropet og dømme, så tisset han sikkert litt på seg og.

Og han var sur i hele 2 UKER pga den.

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 41c27...ffd
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Haha, kom på en til.

Meg og en kamerat skulle sove i telt. Han hadde litt skrekk for smådyr.

Da vi endelig var på vei til å komme oss i soveposene, så spurte jeg han om han visste hva som er grønt, stort og forferdelig stygt. Nei, svarer han. -Ikke jeg heller, sier jeg, -men det sitter på armen din!

Han var sur resten av den teltturen :ler: :ler: :ler:

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker larver. Sommerfugl-larver. Har gjort det hele livet. Tar dem med meg inn i bur, og mater dem til de blir sommerfugler. ANYWAY.

Fant en larve, en med masse masse hår på. I det jeg kom hjem og viste denne til min daverende samboer, så hadde larven begynt åp skifte hud. Den skulle altså skifte seg til å få enda mer pels og hår. Han gikk inn å satt seg, mens jeg fortsatt var ute og fulgte med i ekstase.

Tok litt tid, så det var da jeg oppdaget en sånn kost ute, en sånn en med blå børst på (dere vet hvilken jeg snakker om, de derre vanlige).Jeg tok av en liten kostebit, en sånn som hadde falt av kosten snart likevel. Tok den inni hånden og løpte inn i stuen til ham:; SE SE, nå har den skiftet ferdig, og så tok jeg frem hånden og viste ham den DIGRE kost-biten. Han regelrett HOPPET i sofaen, og etter uttrykket og ropet og dømme, så tisset han sikkert litt på seg og.

:skratte::skratte::skratte:

Bare for å få understreket hvordan jeg reagerte på å lese om den historien der: :skratte:

(Hadde det vært meg så hadde jeg muligens hoppet litt fordi jeg skvatt, men jeg tror jeg hadde ledd like mye etter at den største "skvatten" hadde gitt seg...)

Ler enda, jeg...

• Liker 2
Skrevet

Nå lo jeg faktisk så høyt at jeg satt en chipsbit i halsen :laugh::fnise:

• Liker 3
Gjest Reza08
Skrevet

Antakeligvis en person som ikke har så veldig lyst til å bidra med innspill til trådens tema, men heller rakke mest mulig ned på andre. Det er helt frivillig å delta i tråden, og hvis vedkommende har problemer med noe i tråden, kan h*n godt holde seg utenfor. Refererte til første post i tråden.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Antakeligvis en person som ikke har så veldig lyst til å bidra med innspill til trådens tema, men heller rakke mest mulig ned på andre. Det er helt frivillig å delta i tråden, og hvis vedkommende har problemer med noe i tråden, kan h*n godt holde seg utenfor. Refererte til første post i tråden.

Jeg kunne jo egentlig bidratt jeg også, men jeg kommer dessverre ikke på en slik hendelse som jeg kan skrive om. :P Følger spent med i tråden!

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er så forbanna lei av de evige "spørreundersøkelsestrådene" til ts. Det hjelper ikke å spørre fint heller, for det har jeg også prøvd.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

:skratte::skratte::skratte:

Bare for å få understreket hvordan jeg reagerte på å lese om den historien der: :skratte:

(Hadde det vært meg så hadde jeg muligens hoppet litt fordi jeg skvatt, men jeg tror jeg hadde ledd like mye etter at den største "skvatten" hadde gitt seg...)

Ler enda, jeg...

Det er akkurat det! Jeg synes det er kjempemorsomt med en spøk, så jeg hadde ledd jeg og, både av spøken og meg selv. Være måte på å bli sur :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er så forbanna lei av de evige "spørreundersøkelsestrådene" til ts. Det hjelper ikke å spørre fint heller, for det har jeg også prøvd.

Skjerpings. Hold deg til trådens tema du, ikke forpest den med dine oppgulp.

• Liker 3
Gjest Reza08
Skrevet

Som sagt, helt frivillig å delta i tråden. Du trenger ikke å klikke deg inn her om du ikke er interessert. Om du mot formodning er det, kom med en historie selv, hvis du kommer på noen. Er lov til å spørre om ting og/eller komme med sitt punkt på ett diskusjonsforum. Ingen av delene er forbudt. Synes dette sier mer om deg enn noen andre her.

Gjest Reza08
Skrevet

Jeg kunne jo egentlig bidratt jeg også, men jeg kommer dessverre ikke på en slik hendelse som jeg kan skrive om. :P Følger spent med i tråden!

Det er helt i orden. Om du kommer på noen du har lyst til å dele med oss, kan du slenge deg på senere. Fint at du følger med på tråden. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke noen fortelle flere historier? :) :) 2 holder ikke!

• Liker 1
Skrevet

Bra tråd,må følge med her :popcorn:

Skrevet (endret)

Bare å la være å være her da, vet du. Ikke verre enn det.

Edit: Morsom tråd forresten! :) Jeg er nok mest sånn at jeg blir sur om noen tar en litt vel drøy spøk. Men det går fort over, da :) Er det noen andre det går utover, er det selvsagt kjempemorsomt :)

Endret av Purple Diamond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...