Gå til innhold

Ville du visst?  

27 stemmer

1. 1. Du er gift på femte året, og dere har et barn på ett og et halvt år sammen. Mannen din hadde en affære som varte i et par måneder for fire år siden. Ville du visst, eller ville du helst ikke vite om det?

• Ja, jeg hadde ønsket å vite det
      21
    • Nei, jeg hadde foretrukket å aldri få vite det
      6

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du foretrukket å få vite at mannen din, som du nå har barn med, hadde et sidesprang med en person, og dette varte i et par måneder, for ca. fire år siden?

Og selvsagt - det kunne bevises, via facebook-logg.

Anonymous poster hash: 252e9...d0a

Anonymous poster hash: 252e9...d0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg synes det skal være opp til meg om jeg vil fortsette å være med svinet eller ikke.

Anonymous poster hash: 8e5d4...a96
  • Liker 5
Skrevet

Syns faktisk det var et vanskelig valg.

Er det mannen som ønsker å fortelle om sidespranget han hadde for 4 år siden for å lette sin egen samvittighet, så tror jeg ikke at jeg hadde trengt å vite det.

Er det derimot dama han har hatt sidespranget med som ønsker å fortelle det til meg, da hadde jeg ønsket å vite - ettersom da kan det godt være hun ikke er siste personen han har vært utro med..

Hmm....

AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig, så vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: ca428...89e
Skrevet

Ja, absolutt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er faktisk usikker. På den ene siden ville jeg absolutt visst om det slik at jeg kunne at et valg deretter, men på en annen side- om forholdet vårt var på et kjempe bra sted og det virkelig tegner til å fortsette bra fra der vi er nå… så vet jeg ikke om jeg ville visst, da det å gå ut av et forhold kan ødelegge så mye mer enn bare forholdet. Det er så mye tomhet i etterkant at en liten del av meg tenker, hvorfor ødelegge noe som er bra. Nå.

Så kanskje det kommer ann på situasjonen nå. Men tror egentlig ikke jeg har noe ja eller nei svar på det der. Ikke har jeg vært i en sånn situajson heller.

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke vite noe om!

Gjest fotballflue
Skrevet

Ja, det ville jeg visst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...