Cordelia Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Jepp. Har ikke fått med meg alle de andre episodene, men håper å få med meg dagens.
Pringle Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2014 Dessverre har jeg også misset noen av episodene... Synes det er en helt fantastisk serie. 1
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 JA! Jeg er litt svak for hovedpersonen.... Han er jo bare deilig! Mye bedre enn da han spilte i Stolthet og Fordom, selv om han var søt da også... 2
Cordelia Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Synes egentlig alle de tre hovedpersonene er ganske kjekke.
Høhø Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Åååå, har sett reklamene, har sykt lyst å se den serien, men vil starte på begynnelsen da. Er det noe sted på nettet hvor man kan se de gratis?
Cordelia Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Hm, de enkelte episodene ligger i begrenset periode ute på nrk.no. Men det går an å sjekke. Har gått på BBC Entertainment, og tror det gikk en episode for en tid siden. De sender jo ting i reprise gang på gang. Men vet ikke hvordan det er med akkurat den serien da. Ah, det skulle vært egen portal for britiske serier tilgjengelig for norske brukere. Går jo an å få sånne prorammer som skifter IP-adressen da, men det har jeg ikke satt meg godt nok inn i desverre.
Cordelia Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Ripper Street på BBC Entertainment. Hvem trenger reagensrør og laboratorier når man kan bruke seg selv som testperson for å finne ut hva et stoff er. Ler meg ihjæl!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Er den en så veldig nervepirrende krim?Og er det veldig mye blod og grørr? Anonymous poster hash: be6a7...d20
Cordelia Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Er den en så veldig nervepirrende krim?Og er det veldig mye blod og grørr? Anonymous poster hash: be6a7...d20 Det er jo spenning jevnt over i seriern. Nesten litt westernaktig. Er noe blod og gørr iblant.
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Jeg ble så lei meg da de valgte å drepe den unge politiassistenten i forrige sesong! 1
Cordelia Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Har ikke fått med meg akkurat det jeg. Gikk glipp av noen episoder. Men de sender første sesong på BBC Entertainment så får følge med der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå