jennifer12 Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Hei! Jeg har gjort den store tabben å have armene mine for en stund tilbake. Når hårene vokste ut igjen kom de ut mye tjukkere og som stubber, som gjorde at jeg hele tiden måtte shave dem. Har nå latt dem vokse ut, men nå er de mye lengre og tjukkere+ bustete enn det dem var før jeg ikke hadde shavet dem. Så jeg lurte på om det kanskje kan være lurt å vokse dem, siden da veldig ikke vokse ut som stubber? Håper noen har erfaring med det, vel helst ikke ha like hårete armer som menn har nå som sommeren har kommet Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Det går an å få kjøpt bleking til kroppshår. Så kan du bleke hårene og etterhvert vil hårene bli så slitte at de blir tynnere Grunnen til at de er som stubber nå går jeg ut i fra er fordi de er så ferske La de bli slitt du og blek de frem til den tid Anonymous poster hash: 91404...e1e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Det er ikke noe problem å vokse. Jeg vokser kanskje annen hver måned, det tar 5 minutter og hårene har blitt lysere og færre. Bruker veet ferdigstrips! Anonymous poster hash: 39cca...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jeg bleker hårene på armene (er halvt pakistansk/halvt norsk) og det fungerer kjempebra! Veldig fornøyd med det, bestiller hårbleking til kropp på boots.no for under 100lappen Anonymous poster hash: 8a6b4...5fe
jennifer12 Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2014 Har egentlig helt lyse/hvite hår på armen fra før av, men vil bleking gjør dem tynnere osv?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Er det ikke grusomt vondt å vokse eller epilere underarmene?Anonymous poster hash: 336da...7eb
Version 2.0 Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Er det ikke grusomt vondt å vokse eller epilere underarmene?Anonymous poster hash: 336da...7eb Ikke i det hele tatt. Det er mye verre å epilere leggene. Underarmene er ikke veldig følsomme. Iallefall ikke mine.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Jeg barberer.. Går kjapt, er enkelt og billig Dessuten så er det så sykt deilig når alt håret er bort. Silkebløt hud :D Anonymous poster hash: fa156...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå